Ducati Supersport: Superbike με πολιτικό κοστούμι
Ducati Supersport: Superbike με πολιτικό κοστούμι
Ducati Supersport: Superbike με πολιτικό κοστούμι
Ducati Supersport: Superbike με πολιτικό κοστούμι
  • Ducati Supersport: Superbike με πολιτικό κοστούμι
  • Ducati Supersport: Superbike με πολιτικό κοστούμι
  • Ducati Supersport: Superbike με πολιτικό κοστούμι
  • Ducati Supersport: Superbike με πολιτικό κοστούμι

Ducati Supersport: Superbike με πολιτικό κοστούμι

L-Twin Testastretta με απόδοση 110 αλόγων και 93 Nm ροπής
Αναρτήσεις από Marzocchi & Sachs και δαγκάνες Brembo
Πλήρης σουίτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων και Quickshifter
Εμφάνιση εμπνευσμένη από Panigale και τιμή από 18.000 ευρώ

DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e

L-Twin Testastretta με απόδοση 110 αλόγων και 93 Nm ροπής

Η Ducati Supersport είναι το πιο "ήπιο" superbike της Ducati που αποκτά μία πιο φιλική θέση οδήγησης όσον αφορά την άνεση και πιο προσεγγίσιμες επιδόσεις, αποτελώντας πάραυτα μία μοτοσυκλέτα που μπορεί να "γράψει" πολύ γρήγορους χρόνους σε μία πίστα. Εξοπλισμένη με τον L2 δικύλινδρο, Testastretta κινητήρα 937cc Euro5 προδιαγραφών, με 4 δεσμοδρομικές βαλβίδες ανά κύλινδρο, αποδίδει 110 άλογα στις 9.000 σαλ και 93 Nm ροπής στις 6.500 σαλ. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός ρυθμίζεται μέσω υπολογιστή χάρη στο σύστημα Ride by Wire και η σχέση συμπίεσης του κινητήρα είναι 12,6:1. Ο συμπλέκτης είναι υδραυλικός, πολύδισκος και συνεργάζεται με ένα κιβώτιο 6 σχέσεων και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 16 λίτρων , κάτι που σημαίνει ότι με "ευλάβεια" στο γκάζι θα βγάλει κοντά στα 300 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.

Αναρτήσεις από Marzocchi & Sachs και δαγκάνες Brembo

Τα περιφερειακά του Supersport είναι υψηλής ποιότητας και ταιριάζουν απόλυτα σε μία μοτοσυκλέτα υψηλών επιδόσεων όπως αυτή, ενώ χαρακτηριστικό της Ducati όπως όλοι γνωρίζουμε είναι η Premium ποιότητα σε όλα της τα μοντέλα. Στο ατσάλινο trellis πλαίσιο χωροδικτύωμα, ο κινητήρας κατέχει έναν πολύ σημαντικό ρόλο επίτευξης της επιθυμητής ακαμψίας αφού υπάρχουν βάσεις στην κεφαλή του, όπου συνδέεται με το πλαίσιο. Εμπρός, τοποθετείται ένα ρυθμιζόμενο, ανεστραμμένο πιρούνι 43 χλστ της Marzocchi με διαδρομή 130 χλστ και πίσω υπάρχει ένα πλήρως ρυθμιζόμενο monoshock αμορτισέρ της Sachs που εδράζεται σε μοχλικό. Το ψαλίδι του Ducati Supersport είναι χυτό αλουμινένιο και μονόμπρατσο, αποκαλύπτοντας το σχέδιο των όμορφων τριάκτινων αλουμινένιων τροχών. Στο σύστημα πέδησης την εμφάνισή τους κάνουν και πάλι γνωστά ακούσματα του χώρου της μηχανοκίνησης με τις εμπρός δαγκάνες 4 εμβόλων να είναι της Brembo. Πιο συγκεκριμένα, είναι οι M4-32 με ακτινική αντλία, και "μαγκώνουν" δύο μεγάλους ημί-πλευστούς δίσκους 320 χλστ. Πίσω υπάρχει ένας δίσκος 245 χλστ με διπίστονη δαγκάνα ενώ φυσικά υπάρχει δικάναλη μονάδα ABS η οποία είναι της Bosch.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πλήρης σουίτα ηλεκτρονικών βοηθημάτων και Quickshifter

Τα 110 άλογα που αποδίδει ο κινητήρας, "δαμάζονται" από το Traction Control (DTC) όταν ο πίσω τροχός αρχίζει να χάνει πρόσφυση με την άσφαλτο, όπως επίσης και όταν ο εμπρός τροχός χάνει επαφή με αυτή, χάρη στο Wheelie Control (DWC) που αποτρέπει ανεπιθύμητες σούζες σε απότομες επιταχύνσεις. Τα δύο αυτά πολύ σημαντικά συστήματα ασφαλείας, μπορούν επίσης να απενεργοποιηθούν ώστε να αποκαλυφθούν οι δυνατότητές της ωμά, στα χέρια ενός έμπειρου και ικανού αναβάτη. Το Ride by Wire επιτρέπει στην εναλλαγή μεταξύ διαφορετικών Riding Modes, ενώ στον στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνεται και ένα αμφίδρομο Quickshifter που κάνει τις αλλαγές ταχυτήτων αστραπιαίες χωρίς την χρήση του συμπλέκτη, βελτιώνοντας σε μεγάλο βαθμό της εμπειρία στην σπορ οδήγηση. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχουν επίσης θερμαινόμενα γκριπς, αντικλεπτικό σύστημα και το Ducati Multimedia System που προσδίδει λειτουργίες στην οθόνη. Το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι στα 183 κιλά κενή και στα 210 έτοιμη για οδήγηση με γεμάτο το ρεζερβουάρ, χαρίζοντάς της μία πολύ καλή αναλογία κιλών ανά ίππο (κάτω από 2).

Εμφάνιση εμπνευσμένη από Panigale και τιμή από 18.000 ευρώ

Η εμφάνιση, εντυπωσιακή. Δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς, καθώς ότι βγαίνει από την εταιρεία του Borgo Panigale χαρακτηρίζεται από την ιταλική φινέτσα και τα αγωνιστικά γονίδια, είτε είναι σπορ μοτοσυκλέτα είτε μικτής και εκτός δρόμου χρήσης (Desert X και σύντομα Desmo 450 MX). Το "μούτρο" λαμβάνει έντονα στοιχεία από την ναυαρχίδα της Ducati στην supersport κατηγορία, την Panigale V4, με τα φώτα σε σχήμα "Y" να την θυμίζουν. Η εξάτμιση έχει διάταξη 2-1-2 με τα στοιβαγμένα τελικά να καταλήγουν χαμηλά στην δεξιά πλευρά, αναδεικνύοντας τον κομψό μαύρο τροχό με την κόκκινη λεπτομέρεια. Στην σέλα του συνεπιβάτη μπορεί επίσης να τοποθετηθεί κάλυμμα στο χρώμα της μοτοσυκλέτας (μονόσελο), δίνοντας μία σπορ πινελιά στο σύνολο, ενώ οι αεραγωγοί στα πλαϊνά fairing, εκτός από λειτουργική είναι και αισθητική προσθήκη. Η μεγάλη, έγχρωμη οθόνη είναι TFT και παρέχει στον αναβάτη όλες τις απαραίτητες για την μοτοσυκλέτα πληροφορίες, ενώ μέσω αυτής μπορεί να πλοηγηθεί στο μενού των διαφορετικών ρυθμίσεων. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Diablo Rosso III της Pirelli σε διαστάσεις 120/70 εμπρός και 180/55 πίσω σε τροχούς 17 ιντσών και μπορούν να χρησιμοποιηθούν όχι μόνο στον δρόμο, αλλά και σε ένα Track-day το σαββατοκύριακο, προσφέροντας στον αναβάτη την κατάλληλη πρόσφυση ώστε να βελτιώσει τις οδηγικές του ικανότητες. Η Ducati προσφέρει εγγύηση 2 ετών χωρίς χιλιομετρικό περιορισμό, ενώ οι αλλαγές λαδιών και η ρύθμιση βαλβίδων γίνονται ανά 15.000 και 30.000 χιλιόμετρα αντιστοίχως. Η τιμή του Ducati Supersport ξεκινάει από τα 18.000 ευρώ, ενώ η πιο σπορ έκδοση "S" ξεκινάει από τα 20.600 ευρώ στην κόκκινη απόχρωση.


H έκδοση "S" της Ducati Supersport