O Luca Pagani , Ιταλός σχεδιαστής και καθηγητής Πανεπιστημίου, κατασκεύασε την πρώτη του μοτοσυκλέτα η οποία βασίζεται σε ανταλλακτικά της Ducati και την προσωπική του φαντασία.
Euforia με πλαίσιο από Ducati 996
O Pagani, όταν ένιωσε ότι ήταν η κατάλληλη στιγμή, καταπιάστηκε με το πρώτο του σχέδιο μοτοσυκλέτας. Ξεκίνησε με ζωγραφισμένα στο χέρι σκίτσα, τα οποία στη συνέχεια μετέφερε από αναλογικά σε ψηφιακά στον υπολογιστή. Με σχετικά λίγη προσπάθεια, μπόρεσε να δοκιμάσει σε ποιο υπάρχον πλαίσιο θα ταίριαζε καλύτερα η σχεδίαση της μοτοσυκλέτας που είχε ζωγραφίσει. Μετά από κάποιους υπολογισμούς και εικονικές προσομοιώσεις, κατέληξε στο σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο της θρυλικής Ducati 996.
Το επόμενο βήμα ήταν η μοντελοποίηση με ειδικό πηλό. ¶λλωστε, αυτό ακριβώς είναι το επάγγελμα του Luca Pagani. Χώρισε το σχέδιο της μοτοσυκλέτας του σε 3 τμήματα: μπροστινή όψη, πλαίσιο και ουρά. Το έκανε με τέτοια μαεστρία και αφού ένωσε τα 3 τμήματα, αυτά έδεσαν ομοιόμορφα μεταξύ τους. Μέχρι το τελικό σχέδιο, όλα πέρασαν από τα χέρια του για να είναι 100% σίγουρος για το αποτέλεσμα.
Mix and match ανταλλακτικών Ducati
Ένας στρογγυλός προβολέας LED κυριαρχεί στο αεροδυναμικό φέρινγκ. Το ατσάλινο πλαίσιο και οι σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου προέρχονται από τη Ducati 996 ενώ το μονόμπρατσο ψαλίδι προήλθε από ένα Ducati 1098. Το ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι και τα φρένα της Brembo προέρχονται από νεότερα μοντέλα της Ducati.
Ο Luca Pagani επέλεξε τον αερόψυκτο κινητήρα του 1000 DS με 992 κ.εκ και περίπου 100 ίππους στις 8.000 σ.α.λ για να δώσει ζωή στην μοτοσυκλέτα Euforia. Ο ξηρός συμπλέκτης βγάζει το χαρακτηριστικό κροτάλισμα παλαιότερων μοντέλων της Ducati.
Ως αποκορύφωμα, τόσο ακουστικά όσο και οπτικά, ο Luca έχει εγκαταστήσει ένα σύστημα εξάτμισης με τα 2 τελικά να βγαίνουν κάτω από το υποπλαίσιο.
Euforia – ευφορία ψυχής από τη όψη της
Πλαίσιο από 996 και κινητήρας από 1000DS
Brembo φρένα και ξηρός συμπλέκτης
Ποιος δεν θα ήθελε μια συλλεκτική μοτοσυκλέτα από τον Pagani;