Δύο από τα σχέδια της Furion, για το υβριδικό Niken.

Δύο από τα σχέδια της Furion, για το υβριδικό Niken.

Δύο από τα σχέδια της Furion, για το υβριδικό Niken.

Δύο από τα σχέδια της Furion, για το υβριδικό Niken.

  • Δύο από τα σχέδια της Furion, για το υβριδικό Niken.
  • Δύο από τα σχέδια της Furion, για το υβριδικό Niken.

Ηλεκτρικό Yamaha Niken ονειρεύεται η Furion

Το Yamaha Niken είναι μια «διαφορετική» πρόταση μοτοσυκλέτας, όπως και να το κάνεις. Η Yamaha τάραξε τα νερά, πριν 4 χρόνια, όταν το παρουσίασε για πρώτη φορά, αφού η χρήση του τρίτου τροχού, ήταν αποκλειστικό χαρακτηριστικό ειδικών scooters.

YAMAHA: XMAX 300 με δώρο 200e αξεσουάρ!

Κι όμως, το Niken ξεχώρισε και κέρδισε το δικό του φανατικό κοινό, ενώ πυροδότησε παράλληλα και ιδέες για τροποποιήσεις του. Όπως για παράδειγμα, αυτά που δημοσιεύει η Γαλλική Furion…


Δύο από τα σχέδια της Furion, για το υβριδικό Niken.

Δύο από τα σχέδια της Furion, για το υβριδικό Niken.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Υβριδικό Niken με 160 ίππους και... τρικίνηση!

Οι σχεδιαστές της Γαλλικής εταιρείας, θέλουν να βάλουν στο «παιχνίδι» και τους δύο μπροστινούς τροχούς του NIken, που εξυπηρετούν την διεύθυνση και την πέδηση του μοντέλου. Η εταιρεία ονειρεύεται έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε έναν από αυτούς, προσθέτοντας συνολικά 47 ίππους στο τρίτροχο μοντέλο και αγγίζοντας συνολικά τους 160. Η ροπή κάνει επίσης ένα… άλμα προς τα επάνω, αφού από τα 9 kgm φτάνει αβίαστα τα… 14,3! Και φυσικά, με το πλεονέκτημα της μετάδοσης της κίνησης στους 3 τροχούς, οι ήδη εντυπωσιακές επιδόσεις του Niken γίνονται καταιγιστικές.
 

Ανάκτηση ενέργειας στο φρενάρισμα μέσα από τα μοτέρ

Την τροφοδοσία των δύο ηλεκτροκινητήρων με ρεύμα, αναλαμβάνει μια μπαταρία 2,2 kWh, ενώ κατά την πέδηση, οι δύο ηλεκτροκινητήρες εμπρός θα λειτουργούν ως γεννήτριες επιστρέφοντας ενέργεια στην μπαταρία. Η Yamaha, παρεμπιπτόντως, δεν έχει κρύψει ότι ενδιαφέρεται (τουλάχιστον σε ένα πρώτο επίπεδο) για λύσεις υβριδικής κινητικότητας, καταθέτοντας πατέντες για ένα υβριδικό TMAX, ενώ πιθανώς δουλεύει και σε υβριδικό τρίτροχο επιδόσεων ανεξάρτητα. Στην δημοσιότητα, τουλάχιστον, τους πρόλαβε η Furion… Πως σας φαίνεται εσάς, κάτι τέτοιο;

Με 160 άλογα και κίνηση… και στους εμπρός τροχούς!
-Νέα πρόταση από τους ριζοσπαστικούς σχεδιαστές της Furion
-Θα κάνει και ανάκτηση ενέργειας, χρησιμοποιώντας τα μοτέρ ως φρένα
-Φαντάσου «άρπαγμα» με τα δυο έξτρα μοτέρ
Μπορούν αυτές οι προτάσεις να επιτύχουν; Εσείς θα οδηγούσατε κάτι τέτοιο;