Ναι κυρίες και κύριοι, αυτό είναι το σημαντικότερο δίκυκλο όλων των εποχών. Η Honda Super Cub 50.

Honda Super Cub 50

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ πιο μοντέλο είναι το σημαντικότερο στην ιστορία των δύο τροχών; Η Daimler Reitwagen, η πρώτη μοτοσικλέτα που κατασκευάστηκε ποτέ; Η πολύ μπροστά από την εποχή της Britten V1000; Mήπως η NR750, για τους ίδιους λόγους;

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!

Όχι κύριοι, το σημαντικότερο δίτροχο όλων των εποχών, είναι το «ταπεινό» Honda Super Cub 50!

Με την κατασκευή του να συνεχίζεται ακατάπαυστα από το 1958 και με πωλήσεις που ξεπερνούν τις 87 εκατομμύρια μονάδες (!!!), το Super Cub κατέχει το ρεκόρ παραγωγής, όχι μόνο στα δίτροχα αλλά σε όλα τα μηχανοκίνητα οχήματα ανεξαιρέτως κατασκευαστή και αριθμού τροχών! Πέραν αυτών των εκπληκτικών αριθμών όμως, το Super Cub έχει καταφέρει και κάτι άλλο, ιδιαίτερα σημαντικό. 
Ήταν το μοντέλο που άλλαξε σε παγκόσμιο επίπεδο την  άποψη του κόσμου για τις μοτοσικλέτες. 

Μέχρι εκείνη την εποχή, η μοτοσικλέτα αποτελούσε είτε προνόμιο αριστοκρατών (τα μεγάλα μοντέλα), είτε ένα θορυβώδες, αναξιόπιστο και ελάχιστα χρηστικό μεταφορικό μέσο (τα μικρά μοντέλα). To Honda Cub ανέτρεψε σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα τις απόψεις αυτές, όντας ένα οικονομικό σε κτήση και χρήση, αξιόπιστο και πολύ πρακτικό όχημα. Η διείσδυση του στις αγορές όλου του κόσμου ήταν άμεση και δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι αποτελεί ίσως ένα από τα ελάχιστα οχήματα που έπαιξαν τόσο σημαντικό ρόλο στην ανθρώπινη ιστορία!

Εκατομμύρια ανθρώπων που ζούσαν στις λεγόμενες τριτοκοσμικές χώρες απέκτησαν την «πολυτέλεια» του προσωπικού μεταφορικού μέσου, έζησαν με αυτό, βιοπορίστηκαν από αυτό και ήρθαν πιο κοντά. Στην δύση, πέραν τις απήχησης στα λαϊκά στρώματα, το Super Cub «απενεχοποίησε» την μοτοσικλέτα και την έκανε ευρύτερα αποδεκτή. Ο κόσμος της μοτοσικλέτας όπως είναι διαμορφωμένος σήμερα, χρωστάει πολλά –αν όχι τα πάντα- στο Super Cub 50. 

Oποιαδήποτε μοτοσικλέτα και αν οδηγείτε ή ονειρεύεστε, είναι εμμέσως πλην σαφώς, ένας απόγονος του θρυλικού αυτού μοντέλου. Όχι απαραίτητα τεχνολογικά ή σχεδιαστικά αλλά ως «συνέχεια» και εξέλιξη της τεράστιας αλλαγής που πέτυχε το Super Cub, στον τρόπο που αντιμετωπιζόντουσαν οι μοτοσικλέτες!Βαθιά υπόκλιση και σεβασμός απ΄ όλους μας λοιπόν, στο Super Cub 50 και φυσικά στον Soichiro Honda και την ομάδα του, που έκαναν πραγματικότητα το όραμα του.