LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: 2Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 347 κ.εκ. Ισχύς: 59 ίπποι Βάρος: 143 κιλά

Κινητήρας: 2Τ, 4Κ, Υ/Ψ, 498 κ.εκ. Ισχύς: 95 ίπποι Βάρος: 156 κιλά

Κινητήρας: 2Τ, V4, Υ/Ψ, 492 κ.εκ. Ισχύς: 88 ίπποι Βάρος: 177 κιλά

Sport 350-500 κ.εκ.

tip: Όσο πιο κοντά βρίσκεται η μοτοσικλέτα στην αυθεντική της μορφή τόσο μεγαλύτερη είναι η αξία της. Ειδικά για τις παλιότερες (+20 χρόνια) που είναι σχετικά δύσκολο να βρει κανείς αυθεντικά εξαρτήματα. Αυθεντικά aftermarket αξεσουάρ εκείνης της εποχής έχουν επίσης αξία αν είναι σε καλή κατάσταση..


Yamaha RD 350 LC (1980-1996)
Το υγρόψυκτο RD κατάφερε να τραβήξει τα βλέμματα πάνω του με το που παρουσιάστηκε, καθώς διέθετε όλα τα σωστά στοιχεία στις σωστές αναλογίες. Ήταν ελαφρύ, χρησιμοποιούσε έναν πολύ δυνατό δίχρονο κινητήρα και για την εποχή, η συμπεριφορά του ήταν άριστη. Η σχεδίασή του βέβαια ήταν εκείνη που έβαζε το κερασάκι στην τούρτα. Το 1983, το μοτέρ δέχτηκε την πιο σημαντική του αναβάθμιση υπό τη μορφή του YPVS (Yamaha Power Valve System). Με το εν λόγω σύστημα που έλεγχε την ροή των καυσαερίων, η ιαπωνική εταιρεία βελτίωσε ακόμη περισσότερο την δύναμη του κινητήρα στις υψηλές στροφές, χωρίς να θυσιάσει την απόδοση χαμηλά. Το 1985, ήταν η χρονιά που παρουσιάστηκε η έκδοση με το φέρινγκ. Το RD 350, χάρη στην επιτυχημένη συνταγή της Yamaha έγινε μια από τις μακροβιότερες μοτοσικλέτες που έμειναν στην παραγωγή, αλλάζοντας ελάχιστα από ένα σημείο και μετά.

Suzuki RG 500 Γ (1985-1987)
Η μοτοσικλέτα της Suzuki ήταν ό,τι πιο κοντινό στα GP500 μπορούσε να αγοράσει κάποιος και με τις προδιαγραφές του, έκανε πλάκα σε όλες τις μεγάλες τετράχρονες εκείνη την εποχή. Κάτι σαν τη Ducati Desmosedici! Η ιαπωνική εταιρεία την παρουσίασε για να δώσει μια απάντηση στο Yamaha RD500 που είχε κάνει την εμφάνισή του την προηγούμενη χρονιά! Με βάρος 156 κιλά, χωρίς υγρά και την ισχύ του δίχρονου square τετρακύλινδρου κινητήρα να πλησιάζει τους 100 ίππους, το μεγάλο RG ήταν φτιαγμένο μόνο για ένα πράγμα· να πηγαίνει γρήγορα, ή τουλάχιστον όσο γρήγορα μπορούσε ο αναβάτης του και ήταν σαφώς πιο ελαφρύ αλλά και ισχυρότερο από το RD. Άλλα highlights που κάνουν τα σάλια να τρέχουν, είναι το αλουμινένιο πλαίσιο στα πρότυπα της αγωνιστικής, το ρυθμιζόμενο σε συμπίεση πιρούνι με χαρακτηριστικά αντιβύθισης και η Full Floater πίσω ανάρτηση. Μη ξεχάσουμε και τον διπλασιασμό της ισχύος (από 35 σε 70 ίππους) μέσα σε μόλις 2.000 σ.α.λ.! 

Yamaha RD 500 (1984-1986)
ΗYamaha ήταν η πρώτη ιαπωνική εταιρεία που παρουσίασε ένα δίχρονο 500 το οποίο ήταν εμπνευσμένο από τη μοτοσικλέτα με την οποία συμμετείχε στα GP500. Η εμφάνισή του ήταν απλά εκπληκτική και δεν απείχε πολύ από τη μοτοσικλέτα του Eddie Lawson. Ο 4κύλινδρος κινητήρας του ήταν δυνατός και το βάρος λίγο, μπροστά στα μεγάλα τετράχρονα της εποχής. Ωστόσο, όταν η Suzuki παρουσίασε το RG500Γ την επόμενη χρονιά, τα χαρακτηριστικά του RD το έκαναν να μοιάζει σχεδόν σαν τουριστικό μπροστά του! Το μοντέλο της Yamaha, ωστόσο, ήταν σαφώς πιο φιλικό στο δρόμο, τόσο με τη γενικότερη συμπεριφορά του, όσο και με την ηπιότερη απόδοση του κινητήρα που έδινε έμφαση στο μεσαίο φάσμα λειτουργίας. Τo πλαίσιο του ήταν κατασκευασμένο από ατσάλι, αν και κάποιες εκδόσεις για την ιαπωνική αγορά έφεραν αλουμινένιο πλαίσιο. Όπως το RG, έτσι και αυτό έμεινε στην παραγωγή μόνο για δύο χρόνια, κάτι που μάλλον ενίσχυσε τον μύθο και των δύο.

 

CONCEPT - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ