Εκτός από τα αρχικά έξοδα της απόκτησης ενός scooter ή μιας μοτοσικλέτας, υπάρχουν και άλλα, εξίσου σημαντικά που είναι αποτέλεσμα της συμβίωσης με το νέο δίκυκλο.
Πάγια έξοδα, όπως η βενζίνη και τα ασφάλιστρα, καθώς και τα προβλεπόμενα services είναι απαραίτητα και πρέπει να υπολογίζονται μαζί με τα αρχικά της απόκτησης.
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τα σημαντικότερα πάγια έξοδα ενός μικρομεσαίου scooter, δηλαδή τη βενζίνη, την ασφάλιση, τα τέλη κυκλοφορίας και τα προβλεπόμενα services που πρέπει να γίνουν τα πρώτα δύο χρόνια, λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι ο αναβάτης του LML Star 200 4T που μας αφορά εδώ θα διανύσει 9.000 χλμ. το χρόνο. Έπειτα, σας παρουσιάζουμε το κόστος που επιβαρύνει τον ιδιοκτήτη του σε καθημερινή βάση, για ρεαλιστικούς υπολογισμούς.
Έχετε υπόψη σας ότι τα ποσά που ακολουθούν είναι ενδεικτικά και εξαρτώνται από την κοστολόγηση του κάθε συνεργείου, τη μέση τιμή της αμόλυβδης βενζίνης και τους παράγοντες που επηρεάζουν τα ασφάλιστρα (πόλη διαμονής, ηλικία κτλ.)
LML Star 200 4Τ
Service 500 χλμ. (ευρώ): 67 Service 3.000 χλμ. (ευρώ): 55 Service 6.000 χλμ. (ευρώ): 73 Service 9.000 χλμ. (ευρώ): 50 Service 12.000 χλμ. (ευρώ): 55 Service 15.000 χλμ. (ευρώ): 50 Service 18.000 χλμ. (ευρώ): 55 Σύνολο κόστους service (ευρώ): 405 Κατανάλωση στα 20.000 χλμ. (λτ.): 612 Κατανάλωση στα 20.000 χλμ. (ευρώ*): 1.009 Τέλη κυκλοφορίας για 2 έτη (ευρώ): 44 Ασφάλιστρα 2 ετών (ευρώ): 404 Κόστος / ημέρα (ευρώ): 2,5