• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

    Michelin Road 5

     

    Το Road 5 ενσωματώνει τις πιο πρόσφατες καινοτομίες  της Michelin, όπως η τεχνολογία αυτοαναγεννώμενων εγκοπών MICHELIN XST Evo για βελτιωμένη δυνατότητα απομάκρυνσης νερού.  Για να βελτιωθούν οι επιδόσεις πρόσφυσης σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα  χωρίς να επηρεάζεται η διάρκεια ζωής, τα μείγματα γόμας που αναπτύχθηκαν για το MICHELIN Road 5 χρησιμοποιούν νέα ελαστομερή και φόρμουλες  σε σύγκριση με εκείνα των προκατόχων τους. Ο τρόπος με τον οποίο οι ενώσεις αυτές τοποθετούνται σε όλο το πέλμα του MICHELIN Road 5 είναι το αποτέλεσμα δύο τεχνολογιών της Michelin: της MICHELIN 2CT και της MICHELIN 2CT+. Επιπλέον, η χρήση μεταλλικών πρόσθετων στην τεχνολογία κατασκευής, η οποία βοηθά στην κατασκευή εξαιρετικά εξελιγμένων καλουπιών (metal 3Dprinting), επέτρεψε στη Michelin, να προσφέρει ακόμα καλύτερη πρόσφυση στο βρεγμένο.





    16:30 Πρώτη δοκιμή φρεναρίσματος στο στεγνό, από τα 100 χλμ/ώρα.
    16:31 Επιτυχημένη η δοκιμή φρεναρίσματος στο στεγνό. Το όργανο έδειξε 44,59 μέτρα.Πάμε για τεστ στο βρεγμένο.
    16:31 Επιτυχημένη η δοκιμή στο βρεγμένο, από τα 80 χλμ/ώρα. Το όργανο μέτρησης έδειξε 28,65 μέτρα.
    16:35 Προσωρινή κατάταξη
    Στεγνό
    1) Metzeler 42,70 μέτρα
    2) Michelin 44,59 μέτρα
    3) Dunlop 44,83 μέτρα
    4) Continental 46,13 μέτρα

    Βρεγμένο
    1) Michelin 28,65 μέτρα
    2) Mezteler 29,26 μέτρα
    3) Continental 29,60 μέτρα
    4) Dunlop 30,30 μέτρα
    16:40

    Στην πίστα

    14:30Ο Γιώργος μπαίνει στην πίστα για τους 5 γύρους προθέρμανσης.
    14:37Επιτυχημένοι οι γύροι προθέρμανσης του ελαστικού, το οποίο ανέβασε 73,90 βαθμούς. Πάμε για γρήγορο χρονομτρημένο γύρο. Ο χρόνος του 1.08.90 που ανακοίνωσε ο Γιώργος δεν ισχύει, καθώς αν και το χρονόμετρο έδειξε, δεν ήταν ο επιθυμητός ρυθμός και αποφασίσαμε να επαναλάβουμε.
    14:38Επιτυχία για την χρονομέτρηση του Road 5. Το χρονόμετρο έδειξε 1.08.38 τελικό. Τοποθετούμε το επόμενο λάστιχο και συνδεόμαστε ξανά.
    14:40Προσωρινή κατάταξη

    Θερμοκρασία
    1) Michelin Road 5 (73,9 βαθμοί)
    2) Dunlop Roadsmart III (66,1 βαθμοί)
    3) Metzeler Roadtec 01 (65,1 βαθμοί)
    4) Continental Conti Road Attack 3 (62,5 βαθμοί)

    Γύροι

    1) Metzeler Roadtec 01 (1.07.54)
    2) Continental Conti Rad Attack 3 (1.07.74)
    3) Michelin Road 5 (1.08.38)
    4) Dunlop Roadsmart III (1.08.53) .


    14:41

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • ALEXANDROS

      Μετά από 26 χρόνια οδήγησης με μότο, μπορώ να πω με σιγουριά 100%. ¨Άλλο πίστα άλλο πραγματικές συνθήκες. Παρακαλώ επαναλάβετε το τεστ σε πραγματικές συνθήκες. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

        2
      • Mototriti

        Απάντηση: Οι δοκιμές φρεναρίσματος έγιναν σε πραγματικές συνθήκες, απλά σε ελεγχόμενο περιβάλλον για προφανέστατους λόγους. (Αλήθεια, θα ήταν δεοντολογικό να δοκιμάσουμε φρένα πανικού σε δημόσιο δρόμο, άραγε;) Αν διαβάσετε καλά την ανάλυση της κάθε δοκιμής θα καταλάβετε ακριβώς με ποια λογική επιλέξαμε την κάθε δοκιμασία για το κάθε ελαστικό. Σκεφτείτε ότι το φρενάρισμα, πραγματοποιήθηκε σε άσφαλτο "δρόμου" και όχι πίστας, με ΚΡΥΑ ελαστικά, έτσι ώστε να έχουμε όχι απλά εικόνα πραγματικών συνθηκών, αλλά και την χειρότερη δυνατή εκδοχή για το φρενάρισμα. Και εμείς ευχαριστούμε. :)

         
    • Βαγγέλης

      Αυτό το τεστ είναι σίγουρα το καλύτερο που έχει γίνει για ελαστικά μοτοσυκλέτας στην Ελλάδα. ¨Εδωσε πολύ χρήσιμα αποτελέσματα αλλά υπάρχει ένας τομέας που πρέπει να δοκιμαστεί και να σχολιαστεί απο εσάς κάποια στιγμή σε αυτά τα τεστ. Πέρα απο τις απόλυτες επιδόσεις σε περιβάλλον πίστας και καποιες μεμονωμένες δοκιμές σε ελεγχόμενο περιβάλλον πρέπει ένα λάστιχο με το που βγάινεις κρύο απο το σπίτι να κάνεις 4-5 χλμ ειδικά στους σαπουνόδρομους στην Αθήνα να μπορεί να δουλέψει και να συ δίνει εμπιστοσύνη. Αυτά τα λάστιχα που δοκιμάζετε εδώ κάνουν για αυτή τη δουλειά ή να τα προτιμήσουμε μόνο για ταξίδια. Εγω προσωπικά έχω ένα Tiger 1050 Και φοράω επάνω τα Dunlop Roadsmart 3 αλλά πήρα με την μηχανή με αυτά επάνω ήδη 2 ετών αν και με πολύ πελμα αλλά δεν ε΄χω σίγουρη άποψη. Δε ένα ψιλόβροχο γλύστραγε αρκετά στους βρώμικους δρόμους της Αθήνας αλλά σε ταξίδι και επαρχιακούς είναι πολύ καλό. Και σε καθημερινό στεγό δεν μπορώ να πω πως είναι κακό αλλά δεν δίνει αυτή την άμεση εμπιστοσύνη που μου είχαν δώσει π.χ. τα Pilot Road 4 σε παλαιότερη μηχανή. Τέτοια σχόλια μας ενδιαφέρουν επιπλέον πέρα απο την απόλυτη απόδοση.

       
    • Γιαννης

      καλο θα ηταν να βαλετε και αλλα ελαστικα οπως Bridgestone A40-A41, Metzeller Next tourance,Michelin Anakee κ.λ.π

        7
      • Mototriti

        Απάντηση: Καταλαβαίνουμε την ανάγκη σας κάθε φορά όμως συγκρίνουμε 1 κατηγορία ελαστικών, πολύ σύντομα θα έρθει και το επόμενο test ελαστικών σε νέα κατηγορία

          4
    • BBB

      Ωραίο άρθρο, μπράβο, αλλά λείπουν τα: Dunlop sportsmart (όπως είπε ο φίλος αναγνώστης νωρίτερα) Dunlop GP Racer Continental ContiRaceAttack Metzeler M5, M7 (δε θυμάμαι που έχει φτάσει η metzeler στα Μ) Pirelli Diablo

        7
      • Mototriti

        Απάντηση: Αγαπητέ ΒΒΒ, τα κριτήρια επιλογής των συγκεκριμένων ελαστικών του συγκριτικού τα αναγράφουμε σαφώς, μέσα στο κείμενό μας.

         
    • Χρήστος

      Αρχικά μπράβο για την δοκιμή! Πολύ χρήσιμη, αν και βλέπω σχετικά ίδια αποτελέσματα . Βέβαια μια δοκιμή στην σπορ κατηγορία ελαστικών (Παράδειγμα Dunlop sportsmart κ.α.) θα ήταν ποιο χρησιμη για τους ελληνικούς δρόμους. Καθώς οι περισσότεροι δρόμοι γλιστράνε σαν σαπούνι ειδικά μέσα στην πόλη. Το λάστιχο στην μοτοσυκλέτα είναι το Α & Ω για την ασφάλεια μας και δεν πρέπει να κάνουμε οικονομία εκεί. Δεν έχω κρατήσει πότε λάστιχο πάνω από 3 χρόνια και συνήθως το αλλάζω κάθε 2 χρόνια ανεξάρτητα των χιλιομέτρων που θα κάνω. Επίσης δεν χρησιμοποιώ ποτέ touring. Θεωρώ ότι τα ελαστικά της δοκιμής ( touring) είναι για ευρωπαϊκούς δρόμους τύπου Γερμανίας , Αγγλίας κ.α.)

        32

    ΕΛΛΑΔΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ