Τιμή: 11.800 ευρώ
Η Moto Guzzi αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο ότι η απλότητα των περασμένων δεκαετιών σε συνδυασμό με τη νέα τεχνολογία, μπορεί να παραγκωνίσει τα πολλά κυβικά και τις τεράστιες ιπποδυνάμεις, κάνοντας την V85TT να τιμά το όνομά της και να είναι ιδανική για κάθε τερέν. Επηρεασμένη αναμφίβολα από την δεκαετία του 80, κρατά την σχεδιαστική απλότητα και επαναφέρει το κλασσικό Enduro στυλ, με ψηλό φτερό και χρώματα που παραπέμπουν στο παρελθόν της εταιρίας. Η σέλα διαθέτει το απαραίτητο αφρώδες και βρίσκεται στα 830χιλ από το έδαφος επιτρέποντας και στα δύο πόδια να πατήσουν κάτω χάρη στη στενή σιλουέτα, με το σώμα να τοποθετείται ¨μέσα¨ στη μοτοσυκλέτα. Για πρώτη φορά σε Moto Guzzi συναντάμε έγχρωμη TFT οθόνη με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες μέσα από ένα πολύ εύχρηστο μενού. Παράλληλα, παρέχεται η δυνατότητα για σύνδεση με smartphone, ώστε να έχεις πρόσβαση σε κλήσεις, μουσική και GPS.
Πιστή στην παράδοση, η V85TT κινείται χάρη σε έναν εγκάρσια τοποθετημένο δικύλινδρο αερόψυκτο V κινητήρα 90 μοιρών με δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο. Από τα 853 κυβικά του αποδίδει 80 ίππους στις 7.750 σ.α.λ και 8,1 kgm ροπής με το 90% διαθέσιμο από τις 3.750 σ.α.λ. Το ηλεκτρονικό γκάζι Ride by wire παρέχει 3 χαρτογραφήσεις (Rain, Road, Off-Road) διαφορετικές ως προς την απόκριση του γκαζιού και traction control, ενώ η μετάδοση της κίνησης γίνεται με άξονα (η V85TT είναι η μοναδική μοτοσυκλέτα αυτού του κυβισμού που υιοθετεί μια τέτοια λύση). Τα περιθώρια πρόσφυσης είναι υψηλά, αποδεικνύοντας ότι η μοτοσυκλέτα είναι απολαυστική ακόμα και σε ρυθμό πολύ πάνω από αυτόν που θα οδηγήσει ο μέσος αναβάτης της κατηγορίας. Το φαρδύ τιμόνι προσφέρει σωστό έλεγχο και η θέση οδήγησης επιτρέπει να σταθείς όρθιος, με την αλουμινένια ποδιά να αναλαμβάνει την προστασία του κινητήρα ώστε να μπορείς να πας παντού, απολαμβάνοντας κάθε στιγμή τον εκδρομικό χαρακτήρα της V85TT.
Yamaha MT-09 Y-AMT Test: To νέο αυτόματο-σειριακό κιβώτιο της Yamaha
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Τα γρηγορότερα μεσαία Adventure στο 0-100km/h με 21 τροχό
Τα 5 125άρια scooter που μετρήσαμε, με την χαμηλότερη κατανάλωση
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr