Τιμή: Από 10.490 ευρώ
Χωρίς να κοστίζει μια περιουσία μπορεί να σε πάει παντού, από τα στενά της πόλης μέχρι τα πιο δύσβατα χωμάτινα μονοπάτια με την ίδια ευκολία, συνεχίζοντας επάξια τη φήμη του θρυλικού ονόματος. Η Yamaha δεν ήθελε μια ανάλατη On-Off εικόνα, αλλά μια πραγματική χωμάτινη όψη με εμφανείς επιρροές από τα Rally, έκδηλη σε κάθε σπιθαμή του μοντέλου. Η επίπεδη σέλα είναι σχετικά σκληρή όπως αρμόζει στον χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και βρίσκεται στα 875 χιλ από το έδαφος. Σίγουρα δεν είναι αυτή που θα προτιμήσουν οι χιλιομετροφάγοι, παρόλα αυτά η θέση οδήγησης δεν θα κουράσει σε κανένα σημείο της διαδρομής, ενώ ο χώρος για δεύτερο άτομο αυξάνει το πεδίο χρήσης της μοτοσυκλέτας ακόμα και στην καθημερινή μετακίνηση. Την ενημέρωση του αναβάτη αναλαμβάνει μια κάθετα τοποθετημένη LCD οθόνη με ευανάγνωστα ψηφία και ικανοποιητικές διαστάσεις.
Ο δικύλινδρος εν σειρά CP2 689 κυβικών, αποδίδει 73 ίππους στις 9.000 σ.α.λ και ταιριάζει γάντι στο νέο Tenere, ειδικότερα μετά τις μικροαλλαγές που πραγματοποίησαν οι τεχνικοί της Yamaha. Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει καταφέρει να κερδίσει τις καρδιές των αναβατών MT-07 με την γραμμική λειτουργία, την ροπάτη απόδοση αλλά και την απλότητά του, κάτι που σημαίνει ότι και το Tenere 700 δεν διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι, χάρτες απόδοσης και traction control. Ελαφρύ σε αίσθηση και πειθήνιο στις εντολές, είναι ευέλικτο στις αλλαγές κατεύθυνσης αλλά παράλληλα σταθερό ακόμα και σε γρήγορες καμπές, χωρίς τάσεις πλεύσεις. Ακόμα και σε άγριο έδαφος με έντονα νεροφαγώματα και πέτρες, το σωστό ζύγισμα και το μικρό βάρος του Tenere σου θυμίζουν γιατί φτιάχτηκε αυτή η μοτοσυκλέτα. Μπορείς να περάσεις με ταχύτητα από πάνω τους, την ώρα που οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων καταπίνουν τα πάντα. Σύμμαχό σου θα έχεις τον εκπληκτικό κινητήρα ο οποίος έχει πάντα αποθέματα ροπής επιτρέποντάς σου να ντριφτάρεις έχοντας απόλυτη αίσθηση για την πρόσφυση του πίσω τροχού ή να σουζάρεις ακόμα και στο χώμα, αυξάνοντας έτσι τον παράγοντα διασκέδασης.
Yamaha MT-09 Y-AMT Test: To νέο αυτόματο-σειριακό κιβώτιο της Yamaha
KTM 790 Adventure: Ανανέωση για το 2025 με αναβαθμισμένο κινητήρα και νέες αναρτήσεις
BMW F900R και F900XR: Euro5+ με χαμηλότερο βάρος και νέα ανάρτηση
Τα γρηγορότερα μεσαία Adventure στο 0-100km/h με 21 τροχό
Τα 5 125άρια scooter που μετρήσαμε, με την χαμηλότερη κατανάλωση
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr