Οδηγούμε: Kymco MXU 450i E4

Οδηγούμε: Kymco MXU 450i E4

Οδηγούμε: Kymco MXU 450i E4

Kymco MXU vs Nissan Navara

Η εικόνα που αντικρίζεις από τη θέση του οδηγού. Το χειρόφρενο αποτελεί απαραίτητο αξεσουάρ κατά την στάθμευση. Στο κέντρο του τιμονιού βρίσκεται ο πίνακας οργάνων με τις απαραίτητες ενδείξεις. Το κόκκινο κουμπί στη δεξιά χειρολαβή είναι υπεύθυνο για την εμπλοκή του εμπρός διαφορικού. Με το πάτημα του επιλέγεις την κίνηση σε δύο ή και στους τέσσερις τροχούς.

Ο επιλογέας ταχυτήτων. Το μενού περιλαμβάνει εκτός από όπισθεν, και αργό βήμα με εμπλοκή των τεσσάρων τροχών, όταν τα πράγματα δυσκολέψουν.

Η ειδική υποδοχή για κοτσαδόρο δίνει την δυνατότητα ρυμούλκησης. Στο βάθος διακρίνονται οι ανεξάρτητες αναρτήσεις με τα τριγωνικά ψαλίδια

Οδηγούμε: Kymco MXU 450i E4

Το MXU της Kymco είναι ένα Αll Terrain Vehicle, (ATV) που θα σε πάει όπου του ζητήσεις. Ένας ακούραστος εργάτης που δεν μασάει από δυσκολίες και σκληροτράχηλες επιφάνειες, αλλά συχνάζει σε μέρη που άλλα οχήματα αδυνατούν να βρεθούν, προσφέροντας σου μοναδικές εμπειρίες.

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400

Τιμή: 7.530 ευρώ

+:
Ανεξάρτητη ανάρτηση σε όλους τους τροχούς, εκτός δρόμου δυνατότητες, Αργή ή γρήγορη μετάδοση, κινητήρας 
-: Μικρή αστάθεια στην τελική 

To MXU είναι ένα όχημα ξεχωριστών ιδιοτήτων,
το οποίο έχει τη δική του ολιστική προσέγγιση για διαδρομές, εκεί όπου η άσφαλτος απουσιάζει. Κάτω από την φαρδιά πλαστική περιβολή, κρύβεται ο τσαμπουκαλεμένος χαρακτήρας που δεν διστάζει να τα βάλει με οτιδήποτε βρεθεί στο διάβα του και σε προκαλεί για μια βόλτα γεμάτη εμπειρίες μαζί του.

Είναι δύσκολο να αντισταθείς, και αφού πατάς στα μεγάλα πλαϊνά σκαλοπάτια, βρίσκεσαι να κάθεσαι φαρδύς-πλατύς πάνω στην μεγαλοπρεπή σέλα. Το σκηνικό μπροστά σου είναι γνώριμο με το ρεζερβουάρ να βρίσκεται μπροστά στα πόδια σου και το τιμόνι να αναλαμβάνει τον έλεγχο των μπροστινών τροχών. Ο λεβιές ταχυτήτων διαθέτει επιλογές για κίνηση των πίσω τροχών, αργό βήμα με εμπλοκή και των τεσσάρων τροχών και λειτουργία όπισθεν. Οι δύο μανέτες στο τιμόνι ενεργοποιούν τη συνδυασμένη πέδηση, ενώ υπάρχει και ποδόφρενο στο δεξί μέρος για πιο άμεσες επιβραδύνσεις. Το χειρόφρενο αποτελεί απαραίτητο αξεσουάρ κατά την στάθμευση.



Ο μονοκύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας των 443 κυβικών εκατοστών σπρώχνει 33 ολοζώντανους ίππους στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς, κάτι που επιλέγεις εσύ με το πάτημα ενός κουμπιού. Ο συμπλέκτης είναι αυτόματος φυγοκεντρικός και η συνεχώς μεταβαλλόμενη μετάδοση μέσω ιμάντα, αυξάνει την  ευκολία στο χειρισμό.

Με το πάτημα της μίζας, τα flexi ελαστικά ανυπομονούν να πατήσουν εκτός ασφάλτου. Το MXU δεν πτοείται από την ποικιλομορφία του περιβάλλοντος. Μπορείς να εξερευνήσεις χωμάτινα μονοπάτια και δυσπρόσιτες τοποθεσίες χωρίς το παραμικρό πρόβλημα. Η ατσάλινη μάσκα εξαλείφει οτιδήποτε απειλεί το μπροστινό μέρος, την ώρα που οι ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς με τα τριγωνικά ψαλίδια, σιδερώνουν αποφασιστικά τα πάντα στο διάβα τους. 



Για περισσότερη ευκολία και ευελιξία, υπάρχει η επιλογή ανάμεσα σε πισωκίνητη λειτουργία και τετρακίνηση. Με την κίνηση στους πίσω τροχούς μπορείς να διασκεδάσεις όποτε το θελήσεις ντριφτάροντας και αφήνοντας σκόνη στο πέρασμα σου. Η εμπλοκή του μπροστινού διαφορικού προσφέρει βελτιωμένη πρόσφυση για extreme σενάρια αλλά προσθέτει και βάρος στο τιμόνι. Το MXU είναι ιδανικό και για εξορμήσεις σε απομακρυσμένες και απρόσιτες παραλίες. Οι σχάρες φόρτωσης θα φιλοξενήσουν όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό, ενώ η υποδοχή για κοτσαδόρο αυξάνει τις μεταφορικές δυνατότητες.
 
Υπάρχει κάτι που μπορεί να το δυσκολέψει; Για να το διαπιστώσουμε, το βάλαμε αντιμέτωπο απέναντι στο Nissan Navara, γνωστό για τις αδιαμφισβήτες δυνατότητες εντός και εκτός δρόμου.  



ΤΟ MXU μπορεί να σταθεί επάξια απέναντι σε ένα pick-up, προσφέρει στον οδηγό του παρόμοιες δυνατότητες εκτελώντας επιτυχημένα το ρόλο του ακούραστου εργάτη εντός και εκτός δρόμου. Ίδια φιλοσοφία αλλά με διαφορετική προσέγγιση. Τέσσερις τροχοί, αποθηκευτικές και μεταφορικές ικανότητες καθώς και σκληροτράχηλος χαρακτήρας είναι τα βασικά γνωρίσματα που μοιράζονται τα δύο οχήματα.

Στην άσφαλτο το βάρος, η μαλακή ανάρτηση και τα τρακτερωτά ελαστικά προσφέρουν άνεση, αλλά δυσκολεύουν τον χειρισμό στις αλλαγές κατευθύνσεων και στην τελική ταχύτητα, όμως  δεν πρέπει να παραβλέπουμε το γεγονός ότι το κατεξοχήν πεδίο δράσης του MXU είναι οι off-road διαδρομές.  Εκεί περνάει σαν οδοστρωτήρας πάνω από κακοτράχαλες επιφάνειες και μαζί του θα φτάσεις σε μέρη τα οποία για άλλα οχήματα ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας.

Μπορείς να οργώσεις βουνά και πεδιάδες, παίρνοντας μια δυνατή γεύση από το απόσταγμα της περιπέτειας. Στην περίπτωση του MXU, εξερεύνηση και διασκέδαση χωράνε στο ίδιο τετράτροχο πλαίσιο.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ