LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στον τομέα των φρένων το νέο scooter της Yamaha φέρει δίσκους διαμέτρου 230 χλστ. και ABS.

Αναρτήσεις/Πλαίσιο/Φρένα: ABS στο στάνταρ εξοπλισμό!

Εντελώς νέο, σύμφωνα με την ιαπωνική εταιρία, είναι το πλαίσιο του NMAX, φτιαγμένο από ατσάλι υψηλής ποιότητας . Αυτό επέτρεψε τη μείωση του βάρους (συνολικά, με υγρά και γεμάτο ρεζερβουάρ, το βάρος ανέρχεται στα 127 κιλά για το μοντέλο με το ABS που έρχεται και στην ελληνική αγορά), έναντι αντίστοιχων εφαρμογών, αλλά και τη χρησιμοποίηση σωλήνων μικρότερης διαμέτρου. Πέρα από τη άνεση, οι σχεδιαστές πρόσεξαν τόσο την ακαμψία του πλαισίου αλλά και την αίσθηση που παίρνει ο αναβάτης από τον εμπρός τροχό! Για την καλύτερη κατανομή του βάρους το ρεζερβουάρ έχει μετακομίσει ανάμεσα στα πόδια του αναβάτη, ενώ για την αύξηση της άνεσης το μοτέρ συνδέεται στο πλαίσιο μέσω σινεμπλόκ, που κόβουν τους κραδασμούς. Στον τομέα των φρένων το νέο scooter της Yamaha φέρει δίσκους διαμέτρου 230 χλστ., έναν εμπρός και έναν ακόμη πίσω (αντίθετα με το PCX που διαθέτει ταμπούρο πίσω), που συνδυάζονται με δαγκάνες ενός εμβόλου, αλλά και με στάνταρ ABS! Όσον αφορά στις αναρτήσεις το ΝΜΑΧ χρησιμοποιεί ένα τηλεσκοπικό πιρούνι και δύο αμορτισέρ τα οποία δεν έχουν καμία ρύθμιση -ούτε προφόρτισης.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ