Το ΝΜΑΧ μας εντυπωσίασε ευχάριστα στην πρώτη αυτή επαφή που είχαμε μαζί του. Οι μικρές διαστάσεις του το κάνουν πραγματικό παιχνίδι για όλα τα μεγέθη αναβατών, ενώ θα αριστεύσει στο αστικό κέντρο, έχοντας δύναμη και δυνατότηες να κινηθεί και στον αυτοκινητόδρομο για μικρές διαδρομές. Διαθέτει ότι μπορεί να επιθυμήσει κανείς για τις καθημερινές αστικές του μετακινήσεις, με δυνατό, προηγμένο, αλλά και οικονομικότατο Blue Core κινητήρα με σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων VVA, premium ποιότητα κατασκευής, χώρους και ανέσεις, άριστο σύνολο πλαισίου και αναρτήσεων, τροχούς 13 ιντσών που παρέχουν μέγιστη ευελιξία, ενώ έχει και ABS στο στάνταρ εξοπλισμό του! Αν θέλετε ένα premium μικρό scooter πραγματικό αστικό πορθητή, σε πραγματικά δελεαστική τιμή (θυμίζουμε στα 2.850 ευρώ!), το NMAX είναι μια πραγματικά αξιόλογη, ντιζαινάτη και χρηστική λύση που κάνει τη διαφορά.
|
Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
|
|
|
|
|
|
Κινητήρας |
4T, 1Κ, Y/Ψ, 2β |
|
|
Κυβισμός
(κ.εκ.) |
125 |
|
|
Διάμετρος
x Διαδρομή (χλστ.) |
52x58,7 |
|
|
Συμπίεση
(:1) |
11,2 |
|
|
Ισχύς
(ίπποι/σ.α.λ.) |
12/7.500 |
|
|
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
1,2/7.250 |
|
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|
|
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ / ρεζέρβας (λίτρα) |
6,6 |
|
|
Βάρος
γεμάτο (kg) |
127 |
|
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
|
|
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό πιρούνι |
|
|
Διαδρομή
(χλστ.) |
Δ.Α. |
|
|
Αναρτήσεις
Π |
Δύο αμορτισέρ |
|
|
Διαδρομή |
90 |
|
|
Φρένα
Ε (χλστ.) |
Δ/230 ΑBS |
|
|
Φρένα
Π (χλστ.) |
Δ/230 ΑBS |
|
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
|
|
Ελαστικό
Ε |
110/70-13’’ |
|
|
Ελαστικό
Π |
130/70-13’’ |
|
|
Διαστάσεις |
|
|
|
Μήκος (χλστ.) |
1.955 |
|
|
Πλάτος (χλστ.) |
740 |
|
|
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.350 |
|
|
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
765 |
|
|
Εξοπλισμός |
|
|
|
ABS |
Υ |
|
|
Μίζα |
Y |
|
|
Μανιβέλα |
_ |
|
|
Στροφόμετρο |
_ |
|
|
Κοντέρ |
Y |
|
|
Ένδειξη
θερμοκρασίας |
_ |
|
|
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
|
|
Μερικός
χιλιομετρητής |
Υ |
|
|
Φέρινγκ |
_ |
|
|
Ρυθμιζόμενες
μανέτες |
_ |
|
|
Κεντρικό
σταντ |
Y |
|
|
Πλάγιο
σταντ |
Y |
|
|
Σχάρα |
_ |
|
|
Ρυθμιζόμενη
εμπρόσθια ανάρτηση |
_ |
|
|
Ρυθμιζόμενη
πίσω ανάρτηση |
_ |
|
Έφτασε το Moto Morini Alltrhike στην Ελλάδα με τιμή 5.990 ευρώ
Ducati Formula 73: Έγγραφα δηλώνουν νέο μοντέλο – Θα έχουμε νέο vintage sport για το 2026;
Από το πρώτο testride στο πρώτο σου ηλεκτρικό: οδηγός χωρίς άγχος
Αναστολή λειτουργίας της Jetoil: Αιφνιδιαστική εξέλιξη στην αγορά καυσίμων
Lifan LF 125: Με κατανάλωση 2,3λτ/100χλμ , φρένα με CBS και τιμή 1.799 ευρώ
Γυαλιστερό χρώμιο στη μοτοσυκλέτα χωρίς ειδικά προϊόντα: Το απλό κόλπο που κάνει δουλειά
Honda MotoGP 2027: Πρώτη δοκιμή του νέου πρωτοτύπου με κινητήρα 850 κ.εκ. στο Sepang
Μπαράζ ελέγχων από την Τροχαία Αττικής: Στο στόχαστρο οι παράνομοι «παρκαδόροι» νυχτερινών κέντρων
Ταξινομήσεις Νοεμβρίου 2025 ανά όμιλο - Αναλυτικός πίνακας
Alpinestars Tech θερμική προστασία λαιμού
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.