Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ 3Κ, Υ/Ψ 12Β |
Κυβισμός |
847 |
Διάμετρος x διαδρομή (χλστ.) |
78x59.1 |
Συμπίεση (:1) |
11.5 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
114/10.000 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
8.9/8.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
14 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
188/191 με ABS |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Αλουμινένιο τύπου διαμάντι |
Αναρτήσεις Ε |
USD Sachs, 41χλστ., ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
137 |
Αναρτήσεις Π |
Αμορτισέρ, ΠΕ, ΑΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
Φρένα Ε |
2Δ/298, 4Ε, ABS |
Φρένα Π |
Δ/245, 1Ε, ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
180/55-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.075 |
Πλάτος (χλστ.) |
815 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.440 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
815 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/ΔΥ |
Traction Control/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Στροφόμετρο |
Υ |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
ΔΥ |
Μερικός χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Υ |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
ΔΥ |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
ΔΥ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
ΔΥ/Υ |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό στάντ |
ΔΥ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Υ |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Υ/Υ |
Μεσαία Adventure με 19άρη τροχό και τα καλύτερα φρένα
EMW Lucking Pro 2 Batteries 2025
Honda CB1000F SE: Νέα ειδική έκδοση με πρεμιέρα στη Suzuka
Keeway Versilia 125: Ρετρό εμφάνιση με σύγχρονη τεχνολογία
Test SIDI Nucleus GTX: Ελαφρύ & καθημερινό με προστασία D30 στον αστράγαλο
Polini: Η κορυφαία ιταλική επιλογή στη βελτίωση scooter, τώρα σε νέες ανταγωνιστικές τιμές!
BMW F900XR: Με ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι και 3 κιλά λιγότερα
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Μπαταρίες στερεού τύπου το 2026 : Το μέλλον της ηλεκτροκίνησης χτίζεται τώρα
SYM ARCTIC ROUTE 2025: Το SYM ADXTG 400 πατά στον Αρκτικό Ωκεανό!
Τροχαία: Θεσσαλονικείς, βάλτε κράνος! - 1.850 έλεγχοι και 411 παραβάσεις σε 1 εβδομάδα
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025