LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το εντυπωσιακό σε εμφάνιση και πολλά υποσχόμενο, νέο Suzuki GSX-R 1000.

To νέο GSX-R 1000… συναρμολογούμενο. Διακρίνονται το BFF πιρούνι της Showa καθώς και τα γρανάζια του εκκεντροφόρου που φέρουν το μηχανικό σύστημα VVT.

Suzuki GSX-R 1000 Concept: Με σύστημα VVT ο κινητήρας, «δανεισμένο» από τα MotoGP.

Suzuki GSX-R 1000

  • Ριζική ανανέωση με στόχο την κορυφή
  • Μεταβλητός χρονισμός βαλβίδων αλά MotoGP
  • Up to date ηλεκτρονικό οπλοστάσιο

Η νέα έκδοση του GSX-R 1000, είναι το μοντέλο που περιμένει με περισσότερη ανυπομονησία ο δίτροχος κόσμος για το 2016. Η Suzuki μας έχει δώσει ήδη μια… πρόγευση  με το concept GSX-R 1000, που παρουσίασε στο Μιλάνο (EICMA) τον Νοέμβριο του 15’. Επί της ουσίας αυτό που αποκαλύφθηκε, ήταν η έκδοση παραγωγής (ή κάτι πολύ κοντά σε αυτή) της μοτοσικλέτας που αναμένεται το 2016 αλλά θα πλασαριστεί ως μοντέλο 2017. Μπέρδεμα ε; Για να μην το κουράζουμε, κρατείστε ότι το νέο, ολοκαίνουργιο GSX-R 1000, θα το δούμε πολύ σύντομα μέσα στην χρονιά και θα είναι μια μοτοσικλέτα η οποία θα έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί. 

Η Suzuki είναι ξεκάθαρη σε  ότι αφορά στον αντικειμενικό στόχο του νέου GSX-R 1000, που δεν είναι άλλος πέραν από την κορυφή της κατηγορίας, ενώ υπογραμμίζει πως πρόκειται για το γρηγορότερο, ελαφρύτερο, και διαστασιακά μικρότερο superbike που έχουν κατασκευάσει ποτέ στο Hamamatsu, με χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή και «ξυραφένια» οδική συμπεριφορά. 

Για να τα πετύχουν όλα αυτά, έχουν προχωρήσει σε μια εκ των βάθρων επανασχεδίαση όλης της μοτοσικλέτας, συμπεριλαμβανομένου φυσικά του νέου τετρακύλινδρου σε σειρά κινητήρα χωρητικότητας 999 κ.εκ. και του αλουμινένιου πλαισίου. 

Ειδικά σε ότι αφορά στον κινητήρα, αυτός θα έχει  μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων (ένα πανέξυπνο και απλό μηχανολογικά σύστημα δανεισμένο από τα MotoGP) προκειμένου η απόδοση να είναι «γεμάτη» χαμηλά και… φρενήρης ψηλά. Σε αυτές τις πενταψήφιες χιλιάδες στροφές, προκειμένου να μην πάθει ασφυξία το μοτέρ, θα αναλαμβάνει «χρέη εργασίας»  ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος τύπος  ram-air, που θα ανοίγει πρόσθετες εισαγωγές αέρα προς το φιλτροκούτι. 

Φυσικά το νέο GSX-R 1000 δεν θα μπορούσε να υπολείπεται στο πεδίο του ηλεκτρονικού «οπλοστασίου»:  Traction Control με 10 διαβαθμίσεις, τρία Power Modes απόδοσης κινητήρ,  ride by wire γκάζι, launch control για εύκολες εκκινήσεις (ή να πούμε εκτοξεύσεις;), quick shifter και ABS.

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ