LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Τον «χορό» έσυρε πρώτη η Honda με το επιθετικό CBR 250RR Concept που προκάλεσε μεγάλη αίσθηση όταν παρουσιάστηκε.

Rendering ιαπωνικού έντυπου, με μια πιθανή μορφή του GSX-R 250 της Suzuki, που ενδέχεται να φέρει τετρακύλινδρο κινητήρα 250 κ.εκ.

Σχέδιο που κατάθεσε η Suzuki προς κατοχύρωση, αναπαριστά μια μοτοσικλέτα μικρού κυβισμού, με πλαίσιο δύο δοκών.

Αναβίωση της κατηγορίας των 250 Supersport


  • 3 Πραγματικά sport CBR 250RR 
  • 3 Τετρακύλινδρο GSX-R 250 ( ; ) 
  • 3 Στον «χορό» Kawasaki και Yamaha 

Οι πιο παλιοί, θα θυμάστε βέβαια τα 250άρια ιαπωνικά τετρακύλινδρα που ήταν μικρογραφίες των «μεγάλων», χωρίς εκπτώσεις όμως σε πλαίσιο και περιφερειακά, με μοτέρ που… λύσσαγαν κοντά στις 20.000 σ.α.λ.  Αυτή λοιπόν την φιλοσοφία και προσέγγιση  θέλουν να επαναφέρουν στο προσκήνιο οι Ιάπωνες, αναφορικά με το τι σημαίνει «πραγματική sport μικρού κυβισμού μοτοσικλέτα» 

Την αρχή έκανε η Honda με το CBR 250RR Concept που παρουσίασε στο Tokyo Motor Show. Η μοτοσικλέτα -χάρμα οφθαλμών- εντυπωσίασε τους πάντες, με την ιδιαίτερα «αιχμηρή» σχεδίαση της, το USD μπροστινό και το μόνο Ohlins αμορτισέρ πίσω, το carbon τελικό από την Akrapovic  και τον όμορφο ψηφιακό πίνακα οργάνων, με το… πολλά υποσχόμενο κόκκινο στις 14.000 σ.α.λ.  

Σύμφωνα με τον ιαπωνικό τύπο, η Honda φέρεται ότι θέλει να εκμεταλλευτεί την εντύπωση που προκάλεσε στο concept,  με το CBR 250RR να μπαίνει σε διαδικασία παραγωγής και να παρουσιάζεται πολύ  σύντομα. Θα διατηρήσει άραγε την  σχεδίαση και τα εκπληκτικά - για την κατηγορία- περιφερειακά του; 

Δεν το γνωρίζουμε ακόμη αλλά αυτό που υποθέτουμε είναι ότι μιας και η Honda έχει ήδη sport - commuter εκπρόσωπο στα 300 κ.εκ. δεν μπορεί να παρουσιάσει κάτι που θα δημιουργεί εσωτερικό ανταγωνισμό. Οπότε μάλλον για full sport προορίζεται… ή έτσι θα θέλαμε, για να είμαστε ειλικρινείς… 

Όπως ήταν φυσικό όμως, το CBR 250RR δεν θα μπορούσε να μείνει… «αναπάντητο» από τους υπόλοιπους τρεις του καρέ των Ιαπώνων κατασκευαστών. Έτσι λοιπόν ακούγεται (μερικοί στην Ιαπωνία το επιβεβαιώνουν μάλιστα), ότι Kawasaki, Suzuki και Yamaha, ετοιμάζουν τις δικές τους αντίστοιχες προτάσεις! 

Είμαστε βέβαια ακόμα στο επίπεδο της γενικευμένης φημολογίας, ωστόσο η Suzuki κατέθεσε πρόσφατα σχέδια προς κατοχύρωση, στα οποία απεικονίζεται μια μοτοσικλέτα με αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών, το οποίο έχει το χαρακτηριστικό άνοιγμα των δοκών αμέσως μετά τον λαιμό, «μαρτυρώντας» τετρακύλινδρο κινητήρα! 

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS

Kove 800X Rally - Test

Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση

Kove MAVERICK 510X: Νέα πρόταση στα μεσαία adventure με έμφαση στον εξοπλισμό

CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο

ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών

Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα

Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου

Μπορώ να δείξω στην Τροχαία το δίπλωμα από το κινητό; – Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ

Επιλεγμένα μοντέλα Ducati τώρα με όφελος τιμής έως 4000 ευρώ

Τέλη Κυκλοφορίας: Τι ισχύει σε μεταβίβαση οχήματος, συνιδιοκτησία και αναλογικά τέλη – Ο οδηγός της ΑΑΔΕ

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ