Η νέα μονάδα IMU, είναι ένα εξελιγμένο σύστημα διαχείρισης του κινητήρα. Καθώς περιστρέφεται το γκάζι, πλήθος πληροφοριών, συλλέγονται και επεξεργάζονται από την μονάδα. Το νέο μοντέλο παρέχει ανατροφοδότηση μέσω του IMU, που εντοπίζει την κίνηση και τη θέση της μοτοσυκλέτας, σε 6 κατευθύνσεις, μέσω 3 αξόνων. Καταγράφοντας αυτές τις κινήσεις σε πραγματικό χρόνο, η πρόσφυση , το φρενάρισμα και το στρίψιμο, γίνονται με περισσότερη ακρίβεια. Μια τεχνολογία κατευθείαν από τα MotoGP. Το Traction Control, επιτρέπει στον αναβάτη, να επιλέξει ανάμεσα σε 10 επίπεδα παρεμβατικότητας,καθώς και να δημιουργήσει τις προσωπικές ρυθμίσεις, ανάλογα με το επίπεδο εμπειρίας του. Η αλλαγή ανάμεσα στα επίπεδα του traction, γίνεται εν κινήσει, αρκεί να είναι το γκάζι κλειστό. Η οθόνη οργάνων είναι πλήρως ψηφιακή, με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Το σύστημα εύκολης εκκίνησης της μίζας, που δίνει ζωή στον κινητήρα μόνο με ένα πάτημα, καθώς και το Low RPM Assist, που ανεβάζει αυτόματα τις στροφές, αν πάει να σβήσει ο κινητήρας, είναι στο στάνταρ εξοπλισμό. Η R έκδοση, εκτός των διαφορετικών αναρτήσεων, διαθέτει launch control, quickshifter για ανεβάσματα και κατεβάσματα και ελαφρύτερη μπαταρία.