LIVE: κίνηση στους δρόμους

Ο νέος κινητήρας χρησιμοποιεί σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων

Ο νέος κινητήρας χρησιμοποιεί σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων

Ο νέος κινητήρας χρησιμοποιεί σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων

Ο νέος κινητήρας χρησιμοποιεί σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων

Κινητήρας

Ο νέος κινητήρας, είναι τετρακύλινδρος σε σειρά, με τέσσερις βαλβίδες τιτανίου, σε κάθε πιστόνι. Η χωρητικότητα παραμένει στα 999,8κ.ε. , με την συμπίεση να φτάνει πλέον στο 13.2:1, από το 12.9:1, του προηγούμενου μοντέλου. Η ισχύς σύμφωνα με τη Suzuki, ανέρχεται στους 199 ίππους στις 13.200σ.α.λ, με ροπή  86,7lbs/ft στις 10.000σ.α.λ. Ελαφρύτερα υλικά, στα σωθικά του κινητήρα, σημαίνει, ελαφρύτερη κινούμενη μάζα, που επιτρέπει μέγιστο στροφάρισμα και αυξημένη βύθιση των βαλβίδων. Ο κόφτης, ανέβηκε πλέον, στις 14.500σ.α.λ., 1000 στροφές παραπάνω, από το προηγούμενο μοντέλο. Το γκάζι, είναι ride-by-wire, me 3 διαφορετικούς χάρτες λειτουργίας. Η νέα λειτουργία του μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων (SR-VVT), έδωσε τη δυνατότητα για βελτίωση της ισχύς  στο όριο του κόφτη, χωρίς να έχει αντίκτυπο, στη διαθέσιμη δύναμη στη χαμηλό-μεσαία περιοχή. Το, κοντής κλιμάκωσης, εξατάχυτο κιβώτιο, συνδυάζεται με συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης, που επιτρέπει ομαλότερες αλλαγές σχέσεων και αποτρέπει το μπλοκάρισμα του πίσω τροχού, στα κατεβάσματα. Η νέα εξάτμιση, έχει διάταξη 4-2-1 και σχεδιάστηκε για μέγιστη απόδοση ψηλά, χωρίς να αφήνει κούφιες περιοχές στα χαμηλό-μεσαία.
 

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ