Το νέο μοντέλο προστατεύει τον αναβάτη από τα στοιχεία της φύσης με την compact σχεδίασης ζελατίνα, η οποία έχει μελετηθεί διεξοδικά, σε αλλεπάλληλα τεστ σε αεροδυναμική σήραγγα, ώστε να αποκτήσει το ιδανικό σχήμα, που θα παρέχει αυξημένη προστασία και άνεση. Η σέλα είναι μεγάλη και μεταφέρει την τουριστική άνεση στην καθημερινή συμβίωση. Στα πλαϊνά της μοτοσυκλέτας, υπάρχουν υποδοχές, στις οποίες, μπορούν να τοποθετηθούν, βαλίτσες που βρίσκονται στα επίσημα αξεσουάρ της Suzuki και να αυξήσουν τις αποθηκευτικές δυνατότητες . Μια παροχή ρεύματος 12V, κρατάει φορτισμένες τις ηλεκτρικές συσκευές του αναβάτη. Στο πίνακα οργάνων, έχει χρησιμοποιηθεί μια LCD οθόνη. Οι πληροφορίες που μπορεί να αναγνώσει ο αναβάτης, είναι ταχύμετρο, στροφόμετρο, οδόμετρο, trip computer, μέση κατανάλωση, ένδειξη σχέσης σασμάν κ.α
Πολλά τα κιλά σε σχέση με την ιπποδύναμη. Ας δούμε λίγο ποιο ξεκάθαρα τα πράγματα....27,7HP στα 178 κιλά, δηλ:6,42κιλά ανά ίππο. Στο 650cc έχουμε 67ΗP στα 214 κιλά, δηλ: 3,19κιλά ανά ίππο, διπλάσια αναλογία, σε αντιθέση με το 1000cc που βρίσκεται στα 2,28 κιλά ανα ίππο. Η χρυσή τομή είναι τα 650cc. Βεβαια ας δούμε και την τιμή που δεν νομίζω ότι θα έχει τα μισά λεφτά από το 650cc.
Πολλά τα κιλά σε σχέση με την ιπποδύναμη. Ας δούμε λίγο ποιο ξεκάθαρα τα πράγματα....27,7HP στα 178 κιλά, δηλ:6,42κιλά ανά ίππο. Στο 650cc έχουμε 67ΗP στα 214 κιλά, δηλ: 3,19κιλά ανά ίππο, διπλάσια αναλογία, σε αντιθέση με το 1000cc που βρίσκεται στα 2,28 κιλά ανα ίππο. Η χρυσή τομή είναι τα 650cc. Βεβαια ας δούμε και την τιμή που δεν νομίζω ότι θα έχει τα μισά λεφτά από το 650cc.
Εαν ηταν 20 κιλα ελαφρυτερη θα αγγιζε το τελειο..