LIVE: κίνηση στους δρόμους

Μερικά από τα τεχνικά χαρακτηριστικά

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

Best Moto 2017: Ψηφίστε & Κερδίστε 1 KTM 390 Duke ABS, 1 YAMAHA Tricity 125 ABS, 1 KYMCO Agility 16+, 1 KAWASAKI ATHLETE 125 για πάντα

 

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
Κυβισμός 248 κ.ε
Ισχύς 24.7 Ίπποι @ 8000 σαλ
Ροπή 23.3 NM @ 6500 σαλ
Περιγραφή 248κ.ε, 2-Κύλινδροι, DOHC, Υδρόψυκτος
Σύστημα καυσίμου Σύστημα Injection
Συμπίεση 11.5:1
Κύλινδροι 2
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Ταχύτητες 6
Συμπλέκτης Υγρός πολύδισκος
ΦΡΕΝΑ
Μπροστινό φρένο 290mm μονός δίσκος Nissin διπίστονη δαγκάνα
Πίσω φρένο 240mm μονός δίσκος Nissin μονοπίστονη δαγκάνα
Anti-lock Braking System (ABS) Στάνταρ
ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Εμπρός ανάρτηση Τηλεσκοπικό
Πίσω ανάρτηση Mono Shock με 7 θέσεις
ΤΡΟΧΟΙ ΚΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Εμπρός ελαστικό 110/80 – 17
Πίσω ελαστικό 140/70-17
Εμπρός τροχός 17- ιντσών
Πίσω τροχός 17- ιντσών
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ύψος σέλας 790 χιλ
Μεταξόνιο 1430 χιλ
Βάρος 178 κιλά
Ρεζερβουάρ 17 λίτρα

 
  • Κωστας Π

    Πολλά τα κιλά σε σχέση με την ιπποδύναμη. Ας δούμε λίγο ποιο ξεκάθαρα τα πράγματα....27,7HP στα 178 κιλά, δηλ:6,42κιλά ανά ίππο. Στο 650cc έχουμε 67ΗP στα 214 κιλά, δηλ: 3,19κιλά ανά ίππο, διπλάσια αναλογία, σε αντιθέση με το 1000cc που βρίσκεται στα 2,28 κιλά ανα ίππο. Η χρυσή τομή είναι τα 650cc. Βεβαια ας δούμε και την τιμή που δεν νομίζω ότι θα έχει τα μισά λεφτά από το 650cc.

      12
  • lazaros triumph

    Εαν ηταν 20 κιλα ελαφρυτερη θα αγγιζε το τελειο..

      10

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ