Ο Petrucci φαίνεται να έχει εξοικειωθεί περισσότερο από όλους τους αναβάτες με τα Michelin και την νέα ECU, τουλάχιστον σε αυτό το "αναγνωριστικό" στάδιο.
Τα δοκιμαστικά και εδικά σε μια περίοδο όπου ομάδες και αναβάτες ψάχνονται με τα settings, δεν μπορούν να αποτελέσουν πάτημα για εξαγωγή συμπερασμάτων. Ακόμα και έτσι όμως οι επιδόσεις του Danilο Petrucci δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητες!
Ημέρα δεύτερη των επίσημων δοκιμαστικών στην Sepang (Μαλαισία) λοιπόν και δυστυχώς το highlight της ημέρας ήταν η απίστευτη πτώση του Loris Baz με ταχύτητα 290 χιλιομέτρων την ώρα.
Ακόμα δεν έχει υπάρξει επίσημη ενημέρωση για τα αίτια που οδήγησαν στο ατύχημα, ωστόσο όπως όλα δείχνουν, πρόκειται για αστοχία του πίσω ελαστικού, το οποίο έσκασε. (…ελαφρυντικό για την Michelin το γεγονός ότι χρησιμοποιήθηκαν πιέσεις πέραν αυτών που συνιστά η εταιρεία)
Ο Γάλλος αναβάτης της Avintia Racing με δορυφορική Ducati ευτυχώς δεν τραυματίστηκε, ωστόσο η πτώση του, πέραν της διακοπής των δοκιμαστικών για μια και πλέον ώρα, οδήγησε την Michelin να πάρει τα μέτρα της, συστήνοντας στους οδηγούς να μην χρησιμοποιούν μαλακό πίσω ελαστικό για το υπόλοιπο των δοκιμαστικών.
Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να πέσουν οι χρόνοι και να ευνοηθούν οι οδηγοί που ήδη είχαν σημειώσει καλά γυρολόγια στην αρχή των δοκιμαστικών.
Ένας από αυτούς ήταν ο Danilo Petrucci με Ducati GP15 που μόλις στον ένατο γύρο του σημείωσε τον καλύτερο χρόνο της ημέρας. Δεύτερος ο Jorge Lorenzo ο οποίος είχε επίσης μια πτώση, στο τέλος των δοκιμαστικών και τρίτος άλλος ένας αναβάτης που πρόλαβε νωρίς να γράψει καλό χρόνο, ο Hector Barbera με Ducati GP14.
Σε γενικές γραμμές η δεύτερη ημέρα ήταν σαφώς πιο "γρήγορη" για όλους, με τους αναβάτες να αρχίζουν σιγά - σιγά να βρίσκουν τα πατήματα τους στην πίστα και κάποια βάση στις ρυθμίσεις.
Αξίζει να σημειωθεί επίσης, ότι στις δοκιμές σήμερα συμμετείχε κανονικά και ο Casey Stoner, σημειώνοντας τον όγδοο καλύτερο χρόνο.