Πήρες μεταχειρισμένο κελεπούρι & τελικά τράβαγες τα μαλλιά σου!
Βρήκες την ευκαιρία του αιώνα στα μεταχειρισμένα και πήρες το κελεπούρι, όμως στο τέλος το πλήρωσες χρυσό. Τι ήταν και πόσο πήγε το «μαλλί»;
Στην αγορά των μεταχειρισμένων πάντα θα υπάρχουν ευκαιρίες, πολλές φορές όμως ο θησαυρός μπορεί να αποδειχθεί άνθρακας. Είναι αρκετά εύκολο να παρασυρθείς όταν δεις από κοντά την αγαπημένη σου μοτοσυκλέτα να γυαλίζει και μάλιστα σε χαμηλή τιμή, όμως στις περισσότερες περιπτώσεις ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις και μερικοί το έχουν μάθει με τον δύσκολο τρόπο. Γιατί δυστυχώς υπάρχουν και περιπτώσεις όπου η μοτοσυκλέτα δεν επανέρχεται στην εργοστασιακή της μορφή όσα χρήματα και αν διαθέσεις.
Ο έλεγχος επιβάλλεται ακόμη και αν είναι ¨σχεδόν¨ καινούργιο
Ο τεχνικός έλεγχος πριν την αγορά σίγουρα είναι απαραίτητος και καλό είναι να μην αγοράζει ποτέ κανείς από φωτογραφίες. Παρόλα αυτά όμως, ακόμη και αν κοιτάξεις για χτυπήματα, γρατζουνιές, ενημερωμένο βιβλίο σέρβις, διαρροές κλπ που φαίνονται εύκολα με την πρώτη ματιά, αν θες να είσαι πιο σίγουρος επιβάλλεται να πας για εκτεταμένο έλεγχο σε ένα ειδικευμένο κατάστημα. Δεν χρειάζεται να την απορρίπτεις αν έχει περισσότερα χιλιόμετρα στο κοντέρ (η προσκόλλησή μας αυτή, είχε ως αποτέλεσμα τα τόσα «γυρισμένα» κοντέρ) , ούτε αν έχει μια πτώση και ο ιδιοκτήτης δεν στο κρύβει.
Αν δεν είσαι μηχανικός άσε τον έλεγχο σε κάποιον που ξέρει
Ευτυχώς πλέον μπορεί να ελεγχθεί ακόμη και η κατάσταση του πλαισίου, ενώ όσον αφορά στα μηχανικά μέρη, ακόμη και αν ασχολείσαι χρόνια με τις μοτοσυκλέτες σίγουρα δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις από πρώτο χέρι και να καταλαβαίνεις με μια ματιά αν τα κουσούρια του συγκεκριμένου μοντέλου θα σου χτυπήσουν άμεσα την πόρτα. Aρα, εφόσον θεωρείς ότι βρήκες τη σούπερ-ευκαιρία, με το κόστος ενός πλήρη έλεγχου θα παραμείνει ευκαιρία και εσύ θα είσαι πιο σίγουρος για το τι οδηγείς. Μπορεί η μοτοσυκλέτα που αγόρασες να μην είχε ποτέ πρόβλημα, αλλά πάνω στον ενθουσιασμό και στην άγνοιά σου να μην υπολόγισες το κόστος αλλαγής των ελαστικών ή του μεγάλου σέρβις που σε αρκετές περιπτώσεις μπορεί να ξεπεράσει τα 500 ευρώ.
Εσύ τι δεν «βρήκες» όταν το έψαχνες και βρέθηκες να πληρώνεις μετά; Τι σου έβγαλε; και πόσο το πλήρωσες; Και τελικά τι θα μπορούσες να κάνεις για να το αποφύγεις;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ο έλεγχος επιβάλλεται ακόμη και αν είναι ¨σχεδόν¨ καινούργιο
Ο τεχνικός έλεγχος πριν την αγορά σίγουρα είναι απαραίτητος και καλό είναι να μην αγοράζει ποτέ κανείς από φωτογραφίες. Παρόλα αυτά όμως, ακόμη και αν κοιτάξεις για χτυπήματα, γρατζουνιές, ενημερωμένο βιβλίο σέρβις, διαρροές κλπ που φαίνονται εύκολα με την πρώτη ματιά, αν θες να είσαι πιο σίγουρος επιβάλλεται να πας για εκτεταμένο έλεγχο σε ένα ειδικευμένο κατάστημα. Δεν χρειάζεται να την απορρίπτεις αν έχει περισσότερα χιλιόμετρα στο κοντέρ (η προσκόλλησή μας αυτή, είχε ως αποτέλεσμα τα τόσα «γυρισμένα» κοντέρ) , ούτε αν έχει μια πτώση και ο ιδιοκτήτης δεν στο κρύβει.
Αν δεν είσαι μηχανικός άσε τον έλεγχο σε κάποιον που ξέρει
Ευτυχώς πλέον μπορεί να ελεγχθεί ακόμη και η κατάσταση του πλαισίου, ενώ όσον αφορά στα μηχανικά μέρη, ακόμη και αν ασχολείσαι χρόνια με τις μοτοσυκλέτες σίγουρα δεν είσαι σε θέση να γνωρίζεις από πρώτο χέρι και να καταλαβαίνεις με μια ματιά αν τα κουσούρια του συγκεκριμένου μοντέλου θα σου χτυπήσουν άμεσα την πόρτα. Aρα, εφόσον θεωρείς ότι βρήκες τη σούπερ-ευκαιρία, με το κόστος ενός πλήρη έλεγχου θα παραμείνει ευκαιρία και εσύ θα είσαι πιο σίγουρος για το τι οδηγείς. Μπορεί η μοτοσυκλέτα που αγόρασες να μην είχε ποτέ πρόβλημα, αλλά πάνω στον ενθουσιασμό και στην άγνοιά σου να μην υπολόγισες το κόστος αλλαγής των ελαστικών ή του μεγάλου σέρβις που σε αρκετές περιπτώσεις μπορεί να ξεπεράσει τα 500 ευρώ.
Εσύ τι δεν «βρήκες» όταν το έψαχνες και βρέθηκες να πληρώνεις μετά; Τι σου έβγαλε; και πόσο το πλήρωσες; Και τελικά τι θα μπορούσες να κάνεις για να το αποφύγεις;