Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Υ/Ψ 4Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
278 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
75Χ63 |
Συμπίεση (:1) |
Δ.Α. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
21/7.250 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
2.3/5.750 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
12.5 |
Κατανάλωση (λτ/100χμ) |
3.9 |
Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα) |
140 |
Βάρος, πλήρες (kg) |
183 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο διπλής ραχοκοκαλιάς |
Αναρτήσεις Ε |
Πιρούνι 35 mm |
Διαδρομή (χλστ.) |
90 |
Αναρτήσεις Π |
Διπλά αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή (χλστ.) |
81 |
Φρένα Ε (χλστ.) |
Δ/300, 2Ε, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) |
Δ/240, 2Ε, ABS |
Τροχοί-Ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
110/70-16” |
Ελαστικό Π |
140/70-14” |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2.190 |
Πλάτος (χλστ.) |
780 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1.535 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
790 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Y/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. |
Υ/Υ |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
N |
Μερικός χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Δείκτης θερμοκρασίας |
Υ |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ |
N/N |
Πλάγιο σταντ |
Y |
Κεντρικό σταντ |
Y |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Y |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Αν θες να πας αργά, κάτσε δεξιά! Δεν είναι τόσο δύσκολο!
A2 ρετρό μοτοσυκλέτες με ακτινωτούς τροχούς
DAB 1: Ένα ηλεκτρικό supermoto με αξιοζήλευτες επιδόσεις
Suzuki GSX-8R Cup: Μια έκδοση γεννημένη για την πίστα
Παρουσίαση κλειδαριές δισκοφρένου Luma
Moto Trade: Στο πλευρό του επαγγελματία με ποιοτικές επιλογές
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ στη Moto Τσαραμιάδης
Motorrad Βιταλιώτης: Scooter Honda στα 350 κυβικά για κάθε γούστο
Daytona Virtus 300: Ένα Scooter με Adventure στοιχεία
Aλογα-ροπή και άλλα ψέματα των αριθμών
Repsol Smarter Synthetic 4T 10W-50 1L
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
ΚΑΝΤΕ ΕΝΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΜΕ ΤΟ SH 300, NA EXOYME ENA METΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ !
Είμαι κάτοχος του συγκεκριμένου μοντέλου και έχω διανύσει 5000 χιλιόμετρα, πολύ ευχαριστημένος, δυνατά φρένα, με διακριτικότατο abs για εμένα που φρενάρω έτσι κι αλλιώς και με τα δύο. Το asr παρεμβαίνει συχνότερα, όμως κι αυτό αποτρέπει χαζές πτώσεις. Όντως η πίσω ανάρτηση ανεξαρτήτως ρύθμισης είναι κάπως απότομη
Είχα το beverly 250 για 5 χρόνια και πλέον έχω το 350 μέχρι στιγμής 4 χρόνια, απροβληματιστα και σβέλτα και τα δύο ( 22 hp το ένα 33 hp το άλλο), το μόνο αρνητικό και στα δύο ή πίσω ανάρτηση, κακή, ξερή, απότομη και τερματίζει εύκολα! Όπως κ να χει το επόμενο πάλι beverly θα είναι, προσωπική μου γνώμη πάντα και ύστερα από 9 χρόνια χρήσης της μάρκας και του συγκεκριμένου scooter!!
Εγώ πάντως δεν θα ξανά έπαιρνα Piaggio...Συνέχεια ηλεκτρικά προβλήματα και στο κιβώτιο-συμπλέκτη και απαίσια πλαστικά! Βέβαια τυχερά είναι αυτά...
Καλά είστε σοβαροί! για τον κινητήρα μόνο την κατανάλωση καταλαβαίνετε να σχολιάσετε? Το ότι ο κινητήρας έχασε σχεδόν 10 άλογα σε σχέση με το EURO III δεν σας λέει τίποτα? Ντροπή !!!
E, όχι και 10 άλογα...1 έχασε! Μη το μπερδεύεις με το sport των 350cc. Βέβαια είναι ο πιο αδύναμος κινητήρας σε αυτά τα κυβικά...Έχω το carnaby 300 και αργό δε το λες...αλλά υπάρχουν και γρηγορότερα 300αρια!