Ανετη για οδηγό και συνεπιβάτη η σέλα, με λίγο σκληρότερο από το αναμενόμενο αφρώδες.

Ο μεγαλύτερος αποθηκευτικός χώρος της κατηγορίας, χωράει 2 full face κράνη (αρκεί να μην είναι και τα δύο XXL με προεξέχοντες αεραγωγούς).

Εργονομία - χώροι: Παράδειγμα προς...διατριβήν!

Το Medley μπορεί άνετα να αποτελέσει αντικείμενο μελέτης και σπουδής σε ό,τι αφορά στην χωροταξική διευθέτηση και στο πώς οι κατασκευαστές εξοικονομούν ή βρίσκουν χώρους. Ξεκινάμε από τον πίσω τροχό που έχει διάμετρο 14 ιντσών και συνεχίζουμε με το compact σε διαστάσεις ψυγείο που είναι «ενσωματωμένο» στον κινητήρα και τοποθετημένο στην πίσω δεξιά πλευρά του scooter, ενώ η εικόνα ολοκληρώνεται με το ρεζερβουάρ που βρίσκεται στο δάπεδο της ποδιάς. Τι αποτέλεσμα είχαν όλα αυτά; Πολύ απλά, ένα πολύ μεγάλο  αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα, ικανό να χωρέσει δύο full face κράνη, ενώ και στην ποδιά, ανοίγοντας ένα ενιαίο κάλυμμα – καπάκι (με κλείδωμα), αποκαλύπτονται δύο ανισομεγέθη ντουλαπάκια, στα οποία μπορούν να αποθηκευτούν γάντια, έγγραφα και άλλα μικροαντικείμενα.  

Tο Medley τοποθετείτε, έτσι, στην κορυφή της κατηγορίας σε ό,τι αφορά στους αποθηκευτικούς χώρους, ξεπερνώντας ακόμα και scooter μεγαλύτερου κυβισμού (και διαστάσεων) σε αυτό τον τομέα! Το «τούνελ» που υπάρχει στο πάτωμα της ποδιάς  πάντως, σημαίνει ότι δεν μπορούν να τοποθετηθούν εκεί ογκώδη αντικείμενα, αν και ο πρακτικός και στιβαρός γάντζος στην ποδιά, μπορεί να κρατήσει τσάντες, σάκες και χαρτοφύλακες με μεγάλη άνεση. Γκρινιάζουμε; Όχι! Με τέτοιο χώρο κάτω από την σέλα, χαλάλι!  

Φυσικά, δεν είναι μόνο οι αποθηκευτικοί χώροι που πρέπει να λάβει κανείς υπόψη αλλά και αυτοί που αφορούν στους επιβάτες. To Medley, λοιπόν, θα βολέψει με άνεση ακόμα και ψηλούς αναβάτες στην θέση του οδηγού, αφού ο χώρος στη ποδιά είναι αρκετός για τα γόνατα (καθότι το ψυγείο έχει… μετακομίσει πίσω). Η σέλα του είναι μεγάλη για τα δεδομένα της κατηγορίας, με το αφρώδες σε αυτή να μην είναι όμως ιδιαίτερα μαλακό, κάτι που θα απασχολήσει μόνο σε πολύωρα ταξίδια, ένα πεδίο στο οποίο το Medley όμως  θα βρεθεί από σπάνια… μέχρι και ποτέ. Το τιμόνι είναι κοντά στον οδηγό, οι διακόπτες (πολύς καλής ποιότητας) εκεί που τους περιμένει κανείς και η τάπα πλήρωσης του ρεζερβουάρ στο δάπεδο, δεν απαιτεί από τον οδηγό να σηκωθεί από το scooter κατά τους ανεφοδιασμούς. Ο συνεπιβάτης δεν θα μείνει παραπονεμένος αφού του αναλογεί ένα σεβαστό τμήμα την ενιαίας (με σκαλοπάτι) σέλας και έχει στην διάθεση του εργονομικά τοποθετημένες χειρολαβές καθώς και πτυσσόμενα πατάκια – πλατφόρμες για τα πόδια. 

Καταλήγοντας, λοιπόν, οδηγός και συνεπιβάτης θα παραμείνουν άνετοι και ξεκούραστοι πάνω στο Medley, ακόμα και αν η παραμονή τους σε αυτό διαρκεί χρονικά όσο και η διάσχιση μιας μεγαλούπολης από άκρη σε άκρη εν ώρα αιχμής.


ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    • Mototriti

      Απάντηση: To συγκεκριμένο άρθρο αφορά το μπροηγούμενο μοντέλο. Μπορείτε να διαβάσετε το πρώτο οδηγικό του μοντέλου του 2020 εδώ: https://www.mototriti.gr/data/news/preview_news/Piaggio-Medley-125-150-2020-Odhgoyme-sthn-Italia_128155.asp

        4
  • jnb5877

    Δεν ξέρω αν το γνωρίζετε κι επιμελώς το αποκρύπτετε ή έχετε άγνοια του θέματος αλλά η Piaggio για το συγκεκριμένο της μοντέλο έστειλε επιστολές ανάκλησης που με λίγα λόγια λέει να το φέρετε σιγά σιγά μέχρι το πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο service της εταιρείας γιατί υπάρχει πρόβλημα στο πλαίσιο και χρειάζεται ενισχύσεις γιατί μπορεί να σπάσει.Στον αντίποδα ως δώρο δίνει έναν χρόνο ακόμα εγγύηση κι έτσι γίνεται τριετής.Το αγόρασα το 2016 και το πούλησα το 2017 κιέψαχνα να βρω τον αγοραστή να τον ειδοποιήσω για να μην σκοτωθεί.Να τα λέμε κι αυτά αγαπητό Mototriti για να ενημερώνονται οι υποψήφιοι αγοραστές.

      158