Το εξαιρετικά επιτυχημένο mega scooter στην Ελληνική αγορά δέχθηκε μια σημαντική ανανέωση για το 2017, τόσο σε εμφανισιακό όσο και σε τεχνικό επίπεδο. Το mega scooter θα είναι διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις, την βασική, την SX και την DX, οι οποίες θα διαφοροποιούνται από το σπορ προς το πολυτελές άκρο του μοντέλου.
Η πιο εμφανής αλλαγή έχει να κάνει με την εμφάνισή του, όπου το TMΑΧ αποκτά νέα, μικρότερη μπροστινή όψη, με προβολείς και φώτα θέσης LED και μία σχεδίαση που δίνει περισσότερη έμφαση στις καμπύλες του μοντέλου.
Ο κινητήρας του νέου ΤΜΑΧ παραμένει στα 530 κ.εκ., αλλά θα είναι εξοπλισμένος με σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού YCC-T, το οποίο η Yamaha χρησιμοποιεί πρώτη φορά σε scooter. Παράλληλα, το νέο TMAX θα διαθέτει σύστημα traction control, το οποίο μπορεί και να απενεργοποιηθεί.
Το αλουμινένιο πλαίσιο του ΤΜΑΧ είναι πλήρως ανασχεδιασμένο, ενώ νέα είναι και η πισω ανάρτηση με μοχλικό. Ο ιμάντας κίνησης είναι πλέον φτιαγμένος από ανθρακονήματα και είναι πιο στενός σε πλάτος κατά 15 χιλιοστά από αυτόν του απερχόμενου μοντέλου.
Οι δύο εκδόσεις DX και SX διαφοροποιούνται στα σημεία, με την DX να φέρει cruise control, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, θερμαινόμενη σέλα και γκριπ και ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση, ενώ η έκδοση TMAX SX διαφοροποιείται χρωματικά και διαθέτει σύστημα riding modes.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr