Το εξαιρετικά επιτυχημένο mega scooter στην Ελληνική αγορά δέχθηκε μια σημαντική ανανέωση για το 2017, τόσο σε εμφανισιακό όσο και σε τεχνικό επίπεδο. Το mega scooter θα είναι διαθέσιμο σε 3 εκδόσεις, την βασική, την SX και την DX, οι οποίες θα διαφοροποιούνται από το σπορ προς το πολυτελές άκρο του μοντέλου.
Η πιο εμφανής αλλαγή έχει να κάνει με την εμφάνισή του, όπου το TMΑΧ αποκτά νέα, μικρότερη μπροστινή όψη, με προβολείς και φώτα θέσης LED και μία σχεδίαση που δίνει περισσότερη έμφαση στις καμπύλες του μοντέλου.
Ο κινητήρας του νέου ΤΜΑΧ παραμένει στα 530 κ.εκ., αλλά θα είναι εξοπλισμένος με σύστημα ηλεκτρονικού γκαζιού YCC-T, το οποίο η Yamaha χρησιμοποιεί πρώτη φορά σε scooter. Παράλληλα, το νέο TMAX θα διαθέτει σύστημα traction control, το οποίο μπορεί και να απενεργοποιηθεί.
Το αλουμινένιο πλαίσιο του ΤΜΑΧ είναι πλήρως ανασχεδιασμένο, ενώ νέα είναι και η πισω ανάρτηση με μοχλικό. Ο ιμάντας κίνησης είναι πλέον φτιαγμένος από ανθρακονήματα και είναι πιο στενός σε πλάτος κατά 15 χιλιοστά από αυτόν του απερχόμενου μοντέλου.
Οι δύο εκδόσεις DX και SX διαφοροποιούνται στα σημεία, με την DX να φέρει cruise control, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα, θερμαινόμενη σέλα και γκριπ και ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση, ενώ η έκδοση TMAX SX διαφοροποιείται χρωματικά και διαθέτει σύστημα riding modes.
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr