SYM ADX 125: Ένα Scooter Crossover με γερό εξοπλισμό
SYM ADX 125: Ένα Scooter Crossover με γερό εξοπλισμό
SYM ADX 125: Ένα Scooter Crossover με γερό εξοπλισμό
SYM ADX 125: Ένα Scooter Crossover με γερό εξοπλισμό
SYM ADX 125: Ένα Scooter Crossover με γερό εξοπλισμό
SYM ADX 125: Ένα Scooter Crossover με γερό εξοπλισμό
SYM ADX 125: Ένα Scooter Crossover με γερό εξοπλισμό
  • SYM ADX 125: Ένα Scooter Crossover με γερό εξοπλισμό
  • SYM ADX 125: Ένα Scooter Crossover με γερό εξοπλισμό
  • SYM ADX 125: Ένα Scooter Crossover με γερό εξοπλισμό
  • SYM ADX 125: Ένα Scooter Crossover με γερό εξοπλισμό
  • SYM ADX 125: Ένα Scooter Crossover με γερό εξοπλισμό
  • SYM ADX 125: Ένα Scooter Crossover με γερό εξοπλισμό
  • SYM ADX 125: Ένα Scooter Crossover με γερό εξοπλισμό

SYM ADX 125: Ένα Scooter Crossover με γερό εξοπλισμό

- Με σύστημα A.L.E.H αποφεύγοντας την ανύψωση.
- Φρένα πανικού με πλήρη ακινητοποίηση σε 31,8δλ.
- Έγχρωμη οθόνη TFT οθόνη & ενσωματωμένος συναγερμός.
- Εμφάνιση Crossover με στενή σιλουέτα.

SYM: Νέα μοντέλα & γνήσια ανταλλακτικά SYM-DAYTONA

Με σύστημα A.L.E.H αποφεύγοντας την ανύψωση

Το SYM ADX 125 είναι εξοπλισμένο με το σύστημα A.L.E.H, η οποία είναι μια ειδικά σχεδιασμένη μέθοδος στήριξης του κινητήρα που αποτρέπει την ανύψωση του όταν προβαίνεις σε απότομο άνοιγμα του γκαζιού. Εφοδιασμένο με έναν υγρόψυκτο μονοκύλινδρο κινητήρα των 124,7 κυβικών εκατοστών αποδίδοντας 12,3 ίππους στις 7.500σ.α.λ και ανερχόμενη ροπή των 11,5 Nm, χρησιμοποιώντας ψεκασμό της Continental και σύστημα Start & Stop για μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου, καθώς βοηθάει στις  περιβαλλοντικές μας ανησυχίες, παράγοντας λιγότερα καυσαέρια. Καθώς, τα γλιστερά οδοστρώματα αποτελούν συχνό φαινόμενο, στον στάνταρ εξοπλισμό του φέρει το σύστημα αντιολίσθησης του πίσω τροχού Traction Control. Με κατανάλωση που δεν θα ξεπεράσει τα 2,7lt/100km και χάρις το πολύ μεγάλο ρεζερβουάρ για την κατηγορία του, το οποίο ανέρχεται στα 15lt, θα ξεχάσουμε τις επισκέψεις στα σημεία ανεφοδιασμού του καυσίμου, μιας και η αυτονομία με ένα γέμισμα σκαρφαλώνει στα 550 χιλιόμετρα. Η τελική ταχύτητα που θα πιάσει το ADX 125 είναι τα 113 χλμ./ώρα χωρίς να εμφανίζει έντονους κραδασμούς στις υψηλές στροφές. Ξεχωρίζει για το τσαγανό του, φέρνοντας καλά νούμερα επιδόσεων, κάνοντας τα 0-50 σε 5,55 δευτερόλεπτα, ενώ σε ρεπρίζ από 40 χλμ/ώρα μέχρι τα 80 χλμ/ώρα θα τα πιάσει σε 7,55 δευτερόλεπτα.

Φρένα πανικού με πλήρη ακινητοποίηση σε 31,8δλ

Η ποιότητα κύλισης του Scooter γίνεται ομαλά, βοηθούμενο από τους τροχούς των 13 ιντσών, με διαστάσεις 120/70 και 130/70. Όταν η καθημερινότητα σου αποτελείται από πολυπληθή οχήματα, τα φρένα πανικού είναι συχνό φαινόμενο, καθώς, θα χρειαστείς 31,8 μέτρα για τη πλήρη ακινητοποίηση του. Υπεύθυνοι για αυτό το αποτέλεσμα είναι ένας μονός δίσκος των 260 χιλιοστών μπροστά και πίσω ένας δίσκος των 233 χιλιοστών, ενώ είναι από τα λίγα μικρά Scooter που έχει δικάναλο σύστημα ABS της Continental. Το πρώτο πράγμα στον τομέα των αναρτήσεων που παρατηρούμαι, είναι το Monoshock αμορτισέρ που η τοποθέτηση του είναι σε οριζόντια θέση, ενώ μπροστά έχουμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 90 χιλιοστών. Τα ελαστικά Kenda μεικτής χρήσης θα μεταφέρουν αξιοπρεπέστατα το συνολικό βάρος των 153 κιλών του ADX 125, σε κάθε έδαφος. Επίσης, η μικρή απόσταση που χωρίζει τη σέλα από το έδαφος είναι τα 810 χιλιοστά.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Έγχρωμη οθόνη TFT οθόνη & ενσωματωμένος συναγερμός

Η έγχρωμη TFT οθόνη προσαρμόζεται αυτόματα στην αλλαγή του φόντου και ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού του περιβάλλοντος, γίνεται από λευκό που είναι κατά την διάρκεια της ημέρας σε μαύρο όταν το φως του ηλίου πέφτει. Τα τρία Interface που διαθέτει θα δώσουν μια ευχάριστη νότα πινελιάς, αλλάζοντας την όψη της οθόνης ευχάριστα στο επιθυμητό. Η ενσωμάτωση του συστήματος Keyless είναι μια τεχνολογία που δεν χρειάζεται να τοποθετούμε το κλασσικό κλειδί πάνω στον κεντρικό διακόπτη, μιας και η λειτουργία γίνεται ασύρματα. Δίπλα στον κεντρικό διακόπτη είναι τοποθετημένη μία θύρα USB Q.C 3.0, καθώς διαθέτει και στάνταρ ενσωματωμένο συναγερμό. Οι διπλοί LED προβολείς με τα LED φώτα ημέρας (DRL) διαχέουν τη δέσμη του φωτός σε πολύ καλά επίπεδα και η αγριεμένη όψη τους σε παραπέμπει εμφανισιακά σε μεγαλύτερου κυβισμού Scooter. Το χαμηλά τοποθετημένο ντεπόζιτο συμβάλλει στη συγκέντρωση μαζών κρατώντας χαμηλά το κέντρο βάρους, διευκολύνοντας κιόλας και τον αναβάτη να μην κατέβει από τη σέλα για ανεφοδιασμό. Ιδιαίτερη προσοχή έδωσαν στην σχεδίαση του πίσω φωτιστικού σώματος θέλοντας να θυμίζει το γράμμα «Η» με διακεκομμένη τη μεσαία γραμμή του γράμματος και έτσι να κερδίζει τις εντυπώσεις.

Εμφάνιση Crossover με στενή σιλουέτα

Η σιλουέτα του είναι στενή και οι έντονες γωνίες που διαθέτει σου προσδίδουν στο οπτικό σου πεδίο ένα Scooter με πιο “Muscle” στοιχεία. Η άνεση που προσφέρει είναι σε καλά επίπεδα και με επαρκή χώρο στην τοποθέτηση των ποδιών σε σχέση με το κόψιμο του τιμονιού. Εργονομικά η σέλα είναι σε καλά επίπεδα και δεν θα κουράσει γρήγορα τον αναβάτη. Το φινίρισμα των πλαστικών μέρων παραπέμπει σε ακριβότερα μοντέλα, χωρίς να παρουσιάζονται τριγμοί σε μεγάλες ταχύτητες, αλλά ακόμη και σε ανώμαλα εδάφη. Μπορεί να οδηγηθεί και με δίπλωμα αυτοκινήτου, δημιουργώντας σε οδηγούς I.X να δοκιμάσουν την ευελιξία ενός Scooter, χωρίς να μπαίνουν σε επιπλέον έξοδα και διαδικασίες αναβάθμισης διπλώματος.
 
Η τιμή του διαμορφώνεται στα 3.595 ευρώ.