Voge DS900X: Πολυπόθητη On-Off με κάτω από 10.000 ευρώ
- Δικύλινδρος κινητήρας με 95,2 ίππους.
- Πλήρως ρυθμιζόμενες KYB αναρτήσεις & φρένα Brembo.
- Dash Cam και πλήθος ηλεκτρονικών βοηθημάτων.
- Θερμαινόμενη σέλα - γκρίπ & ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας
VOGE: 300DS Με δώρο top case αλουμινίου.
Δικύλινδρος κινητήρας με 95,2 ίππους
Στην πολυπόθητη κατηγορία των On-Off όπου στην χώρα μας μεσουρανεί, η Voge μας ρίχνει άλλη μία πρόταση στο τραπέζι και ο λόγος γίνεται για την DS900X των 895 κυβικών εκατοστών. Μία μοτοσικλέτα με έντονο ταμπεραμέντο, καθώς είναι εξοπλισμένη με τον υγρόψυκτο δικύλινδρο σε σειρά, τετράχρονο κινητήρα, αποδίδοντας 95,2 ίππους στις 8.250 στροφές ανά λεπτό και ροπή 95Nm στις 6.000 στροφές ανά λεπτό. Αξίζει να αναφερθεί, ότι o κινητήρας είναι ο ίδιος που κατασκευάζει η Voge για τα F900R και F900XR της BMW. Η δύναμη που περνάει ατόφια κάτω στον δρόμο μεταφέρει στις παλάμες μια εξευγενισμένη δύναμη, ταράζοντας το «σύστημα επικοινωνίας» με τον γύρω κόσμο. Μιας και δεν έχει έρθει ακόμη στα ελληνικά εδάφη για δοκιμή, θα μείνουμε στα ανακοινώσιμα νούμερα της εταιρείας σχετικά με την κατανάλωση, όπου κυμαίνεται στα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, διανύοντας περίπου 335 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα στο ρεζερβουάρ των 17 λίτρων. Διαθέτει 4 Riding modes των Sport, Street, Rain και Enduro, καθώς και Quickshifter up & down για γρήγορες και αναίμακτες αλλαγές ταχυτήτων. Εν τω μεταξύ δεν θα μπορούσε να λείπει από τον πλούσιο εξοπλισμό της και το σύστημα αντιολίσθησης του πίσω τροχού Traction Control, για την αποφυγή ανεπιθύμητων γλιστρημάτων από το απότομο άνοιγμα του γκαζιού σε ολισθηρούς δρόμους. Επίσης, η ανακοινώσιμη τελική της ταχύτητα είναι στα 210 χιλιόμετρα την ώρα.
Πλήρως ρυθμιζόμενες KYB αναρτήσεις & φρένα Brembo
Η νέα DS900X έχει εξοπλιστεί με ένα ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο και ξεχωριστό το τμήμα του υποπλαισίου στρόγγυλης διατομής, προσφέροντας μικρό βάρος, αντοχή και ακαμψία στο σύνολο της. Ο συνδυασμός των φρένων της Brembo και των ελαστικών της Pirelli, αποτελούν πλέον μία από τις καλύτερες λύσεις σε μοντέλα On-Off. Μπροστά συναντάμε 2 δισκόπλακες των 305 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες Brembo και πίσω μία δισκόπλακα των 265 χιλιοστών με μια μονοπίστονη δαγκάνα, επίσης της Brembo. Σήμα κατατεθέν έχουν γίνει τα Pirelli Scorpion Trail , εξοπλίζοντας και την 900X, καθώς τοποθετούνται σε αρκετές εταιρείες ως μία πολύ καλή επιλογή για πρώτης τοποθέτησης ελαστικά. Οι ακτινωτοί τροχοί tubeless type των 21-18 ιντσών, με διαστάσεις 90/90 μπροστά και 150/70 πίσω θα συμβάλλουν στην καλή διαχείριση του συνολικού βάρος της μοτοσικλέτας, με τα 215 κιλά χωρίς υγρά, να φαίνονται παιχνίδι σε επιτόπιες μανούβρες. Τον καμβά της πέδησης ολοκληρώνουν οι αναρτήσεις της Kayaba, με ένα πλήρες ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι των 43 χιλιοστών με διαδρομή των 207 χιλιοστών και πίσω μιας ανάρτησης πλήρως ρυθμιζόμενης με διαδρομή των 198 χιλιοστών. Οι διαστάσεις που απαρτίζουν το πολυπόθητο μοντέλο της Voge, το μεταξόνιο της στα 1.580χλστ, το μήκος της είναι στα 2.325χλστ, το πλάτος στα 940χλστ και το συνολικό της ύψος στα 1.420 χιλιοστά.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Dash Cam και πλήθος ηλεκτρονικών βοηθημάτων
Μιλώντας για ηλεκτρονικά μπλιμπλίκια και συστήματα ασφαλείας, η DS900X φέρει πάνω της ότι μπορείς να φανταστείς, σε επίπεδο εξοπλισμού. Αναφορικά, κάποια από αυτά είναι ο επιλογέας αυτόματου πιλότου Cruise Control, αισθητήρας υποβοήθησης αλλαγής λωρίδας LCA, σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών TPMS, συνδεσιμότητα Bluetooth με δυνατότητα πλοήγησης, κάμερα καταγραφής διαδρομών Dash Cam και με σημείο προβολής των πληροφοριών, σε μία έγχρωμη TFT οθόνη των 7 ιντσών με αυτόματη εναλλαγή φωτισμού από λευκό σε μαύρο. Τα τοποθετημένα προβολάκια ομίχλης λειτουργούν και ως Cornering lights, φωτίζοντας περισσότερο μέσα στην στροφή. Ολοένα και αυξάνονται τα δίκυκλα που αφήνουν πίσω τους το συμβατικό κλειδί και εξοπλίζονται με Keyless ως σύστημα λειτουργίας εκκίνησης. Μπορεί το Stabilizer να τοποθετείται σε πιο Sport μοτοσικλέτες, αλλά εδώ η Voge δείχνει ότι ακόμη και στις ψηλές μοτοσικλέτες με όρθιο τιμόνι, είναι χρήσιμη η τοποθέτησή του για την αποφυγή του κοσκινίσματος του τιμονιού σε απότομες επιταχύνσεις.
Θερμαινόμενη σέλα - γκρίπ & ρυθμιζόμενος ανεμοθώρακας
Η εργονομία της Voge DS900X σε κάνει να νοιώθεις ότι ανεβαίνεις σε μοτοσικλέτα μικρότερων κυβικών εκατοστών, μιας και η τοποθέτηση του σώματός μας βρίσκεται μέσα σε αυτήν, καθιστώντας την οκία. Η ρυθμιζόμενη μεγάλη ζελατίνα έχοντας τα πλαϊνά αυτάκια στο πλευρό της, προσφέρει καλή κάλυψη στους αναβάτες που θέλουν να μην έχουν μπροστά στο οπτικό τους πεδίο, ένα δεύτερο πλαστικό τζάμι, πέραν της ζελατίνας του κράνους. Κρύο, τι είναι αυτό…; Το ξεχνάμε κανονικά και με το νόμο, αφού τα θερμαινόμενα γκρίπ μιας σκάλας και η ομοίως θερμαινόμενη σέλα μιας θέσης θα αποτελέσουν δυνατά στοιχεία στον εξοπλισμό της. Η εργονομία που διαθέτει η σέλα του αναβάτη και του συνεπιβάτη, θα αποτελέσουν ιδανικοί σύντροφοι στα πολλά χιλιόμετρα με το αφρώδες υλικό να είναι ιδιαιτέρως ξεκούραστο. Η απόσταση που χωρίζει τη σέλα από το έδαφος είναι στα 825 χιλιοστά, δίνοντας πόντους σε ένα μεγάλο μερίδιο αναβατών να πατάνε καλά κάτω στον δρόμο. Οι ρυθμιζόμενες μανέτες θα βοηθήσουν τον κάθε αναβάτη να τις φέρει σε σημείο που θα τον βολεύουν, ως προς την απόσταση διαδρομής.
Η τιμή είναι στα 9.995 και με προπαραγγελία στα 9.495 ευρώ.