Triumph Scrambler 400X & Speed 400: Νοσταλγικά μοντέρνα
Μονοκύλινδρος κινητήρας 398cc απόδοσης 40 ίππων
Ανεστραμμένο πιρούνι, αμορτισέρ RSU και δικάναλο ABS
Απενεργοποιούμενο Traction Control και LED φωτισμός
Στα 5.690 και 6.390 ευρώ το Speed και το Scrambler αντίστοιχα
Μονοκύλινδρος κινητήρας 398cc απόδοσης 40 ίππων
Η νέα πλατφόρμα της Triumph στα 400cc, ήρθε για να προσφέρει στους κατόχους διπλώματος Α2, δύο πολύ "δυνατές" επιλογές για πρώτη μοτοσυκλέτα. Οι Triumph Speed 400 και Scrambler 400X είναι πολύ φιλικές προς νέους αναβάτες και θα καλύψουν όλες τους τις ανάγκες και με το παραπάνω. Εφοδιάζονται με έναν μονοκύλινδρο, υδρόψυκτο κινητήρα 398,15cc που αποδίδει 40 άλογα στις 8.000 σαλ και 37,5 Nm ροπής στις 6.500 σαλ. Ο ηλεκτρονικός ψεκασμός της Bosch κρατά την κατανάλωση σε χαμηλά επίπεδα, που φτάνουν τα 3,5 λ/100χλμ για το μοντέλο Speed σύμφωνα με την εταιρεία. Η κατανάλωση του Scrambler X, ενδέχεται να είναι κατά πολύ λίγο περισσότερη λόγω του αυξημένου βάρους της και των ελαστικών με πιο χωμάτινο προσανατολισμό. Τα διαστήματα service είναι ανά 16.000 χιλιόμετρα ή ετησίως, νούμερο εντυπωσιακό που δηλώνει την εμπιστοσύνη της εταιρείας στην αξιοπιστία του μοντέλου της.
Ανεστραμμένο πιρούνι, αμορτισέρ RSU και δικάναλο ABS
Το ατσάλινο πλαίσιο τους έχει κατασκευαστεί αποκλειστικά για αυτά δύο μοντέλα και είναι από σωληνοειδή χάλυβα ενώ το υποπλαίσιό τους είναι βιδωτό. Το ψαλίδι με δύο μπράτσα είναι από χυτό αλουμίνιο, ενώ σε αυτό τοποθετείται ένα αμορτισέρ της RSU με δοχείο εκτόνωσης και ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Στο Speed 400 η διαδρομή του είναι στα 130 χλστ και στο Scrambler 400X στα 150 χλστ. Το ανεστραμμένο πιρούνι εμπρός είναι ένα Big Piston διαμέτρου 43 χλστ με διαδρομή 140 και 150 χλστ στο Speed 400 και Scrambler 400X αντίστοιχα. Ως Scrambler με πιο πολλές χωμάτινες δυνατότητες το 400X αποκτά μεγαλύτερες διαδρομές, αλλά και απόσταση από το έδαφος, ενώ το ύψος της σέλας του είναι στα 835 χλστ σε αντίθεση με τα 790 χλστ του Speed 400. Παράλληλα αποκτά και ένα μεγαλύτερο δίσκο εμπρός στα 320 χλστ αντί για 300 χλστ ενώ και στις δύο, η δαγκάνα είναι τετραέμβολη. Πίσω, ο δίσκος είναι στα 230 χλστ και για τις δύο μοτοσυκλέτες, ενώ στην έκδοση Scrambler το ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί για να διευκολύνει την χωμάτινη οδήγηση.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Απενεργοποιούμενο Traction Control και LED φωτισμός
Το Scrambler 400X αποκτά πιο φαρδύ τιμόνι από το Speed 400, στα 901 χλστ έναντι των 814 χλστ, ενώ οι τροχοί του είναι 19 ιντσών εμπρός και 17 πίσω, σε αντίθεση με τους 17ριδες του Speed 400. Οι τροχοί είναι από χυτό αλουμίνιο και έχουν 10 ακτίνες και τα ελαστικά του Scrambler είναι διαστάσεων 100/90-19 εμπρός και 140/80-17 πίσω και του Speed 110/70-17 εμπρός και 150/60 -17 πίσω. Τα μοντέλα είναι επίσης εξοπλισμένα με Traction Control, ένα σύστημα ασφαλείας που θα βοηθήσει αρκετά τους νέους αναβάτες και ειδικότερα σε βρεγμένο οδόστρωμα, ενώ μπορεί και να απενεργοποιηθεί. Τα φωτιστικά τους σώματα είναι τεχνολογίας LED ενώ τα φώτα ημέρας DRL, προσδίδουν ένα μοντέρνο look στην συνολική τους εμφάνιση. Ο σχεδιασμός τους με τον στρογγυλό προβολέα, οθόνη και καθρέπτες εντείνουν τις κλασικές καταβολές τους, ενώ το ρεζερβουάρ θυμίζει επίσης μοτοσυκλέτες παλαιότερης εποχής.
Στα 5.690 και 6.390 ευρώ το Speed και το Scrambler αντίστοιχα
Τα νέα 400άρια της Triumph αποκτούν ηλεκτρόγκαζο (Ride By Wire) και στον πίνακα οργάνων τους συναντάμε έναν συνδυασμό αναλογικού ταχυμέτρου με δείκτη και ψηφιακής LCD οθόνης. Είναι επίσης εξοπλισμένα με αντικλεπτική κλειδαριά τιμονιού και immobilizer στον στάνταρ εξοπλισμό, με τα γνήσια αξεσουάρ να ξεπερνούν σε αριθμό τα 25 ώστε να μπορεί ο κάθε ιδιοκτήτης να διαμορφώσει την μοτοσυκλέτα του σύμφωνα με τις δικές του ανάγκες. Το βάρος της Speed 400 πλήρης υγρών έρχεται στα 170 κιλά ενώ της Scrambler 400X στα 179 κιλά λόγω του εξοπλισμού της. Οι τιμές τους ξεκινάνε από τα 5.690 και 6.390 ευρώ αντίστοιχα και αποτελούν δύο ισχυρούς αντιπάλους στην "αρένα" των Α2 μοτοσυκλετών από την βρετανική εταιρεία, με retro αέρα, μοντέρνα χαρακτηριστικά και φυσικά υψηλή ποιότητα κατασκευής.