Στο επίκεντρο του Jet X βρίσκεται ένας μονοκύλινδρος, τετράχρονος κινητήρας 125 κυβικών, ο οποίος μάλιστα είναι υδρόψυκτος με το ψυγείο να δεσπόζει στη δεξιά μεριά σε μια πρωτότυπη διάταξη που καταργεί τις σωληνώσεις. Αποδίδει 12,6 ίππους στις 8.000 σ.α.λ νούμερο που το κατατάσσει ως το δυνατότερο της κατηγορίας και πράγματι η αίσθηση της επιτάχυνσης είναι πολύ καλή και επιβεβαιώνεται και από τις μετρήσεις με τα πρώτα 50 χιλιόμετρα από στάση να έρχονται σε 5,5 δευτερόλεπτα ενώ σε 14,8 δευτερόλεπτα θα δεις 80 στο κοντέρ. Να σημειώσουμε ότι το μοντέλο της δοκιμής είχε λιγότερα από 40 χιλιόμετρα στο οδόμετρο, οπότε ο κινητήρας ήταν «σφικτός» με ότι αυτό συνεπάγεται από πλευράς επιδόσεων.
Η τροφοδοσία του γίνεται με ηλεκτρονικό ψεκασμό και κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε κατανάλωση 3,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, νούμερο προς το υψηλό άκρο για τα δεδομένα της κατηγορίας, αλλά είναι μάλλον και το μεγαλύτερο που θα δει κανείς, αφού η οδήγηση μας απείχε πολύ από το να είναι οικονομική. Ο κινητήρας συνεργάζεται φυσικά με κιβώτιο CVT η λειτουργία του οποίου είναι πολύ ομαλή και ανταποκρίνεται άμεσα και με ακρίβεια στις εντολές του δεξιού γκρίπ, ενώ σε αντίθεση με άλλες προτάσεις ίδιου κυβισμού, δεν χρειάζεται να ανεβάσει πολλές στροφές ο κινητήρας για να ξεκινήσει το scooter. Αύξησε την ισχύ του SYM Jet X 125 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
Ομαλή η λειτουργία της μετάδοσης ακόμα και με χαμηλές ταχύτητες.