Υψηλό τεχνολογικό επίπεδο από όπου και αν το πιάσεις!
Για να ξεκλειδώσεις το Jet X πρέπει απλά να πατήσεις το ανάλογο κουμπί στο ασύρματο κλειδί και μετά μπορείς να το βάλεις στην τσέπη σου, αφού το μόνο που χρειάζεται να κάνεις για να μπει σε λειτουργία ο κινητήρας, είναι να γυρίσεις τον διακόπτη και να πατήσεις το μπουτόν της μίζας κρατώντας πατημένο κάποιο φρένο, τη στάνταρ διαδικασία δηλαδή που συναντάμε σε scooter. Λίγα δευτερόλεπτα αφού σβήσεις τον κινητήρα, ενεργοποιείται ο συναγερμός, οπότε πρέπει ακόμα και μετά από σύντομες στάσεις να τον αφοπλίσεις από το ασύρματο κλειδί.
Η άνεση είναι ένα από τα στοιχεία που σε εντυπωσιάζουν μόλις ανέβεις στη σέλα του και για αυτό ευθύνεται όχι μόνο η σέλα, αλλά και το εργονομικό τρίγωνο που σχηματίζει η θέση οδήγησης. Από τα πρώτα κιόλας μέτρα γίνεται αντιληπτή η δουλειά που έχει πέσει στη εξέλιξη της μετάδοσης. Όπως ήδη αναφέραμε, ο κινητήρας δεν χρειάζεται να ανεβάσει πολλές στροφές για να ξεκινήσει το scooter και η μετάδοση υπακούει με ακρίβεια στις εντολές του αναβάτη. Αυτό κάνει εύκολη την κίνηση με πολύ χαμηλές ταχύτητες και την πλοήγηση ανάμεσα στα μποτιλιαρισμένα αυτοκίνητα. Μόλις το φανάρι ανάψει πράσινο, τα πρώτα 50 χιλιόμετρα έρχονται γρήγορα και το scooter συνεχίζει να επιταχύνει χωρίς δυσκολία μέχρι τα 80, ενώ αν επιμένεις στο γκάζι θα φτάσει τα 110 που είναι και η τελική του.
Οι διαστάσεις και ο χορταστικός όγκος, του Jet X δεν παραπέμπουν σε scooter 125 κυβικών και είναι ένα στοιχείο που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα όσοι θέλουν να πάρουν ¨πολύ¨ scooter για τα χρήματα που θα επενδύσουν. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις βέβαια δεν στερούν καθόλου από την ευελιξία και την ευκολία χειρισμών, που σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος κάνουν παιχνιδάκι τις μανούβρες και το παρκάρισμα σε δύσκολα σημεία.
Ποιότητα κύλισης που θα έπρεπε να είναι κανόνας
Αναμφίβολα ένα από τα δυνατά στοιχεία του νέου 125αριού της SYM είναι οι αναρτήσεις που απορροφούν κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος χωρίς να ταλαιπωρούν τους επιβαίνοντας με ¨ξερές¨ αντιδράσεις. Το Jet X έχει καταφέρει να ξεπεράσει το σημαντικότερο ίσως ελάττωμα των scooter και δείχνει την κατεύθυνση προς την οποία πρέπει να κινηθούν και οι υπόλοιποι κατασκευαστές.
Τα φρένα έρχονται να ολοκληρώσουν ένα πολύ καλό σύνολο και αξίζει να αναφέρουμε ότι το ABS απουσιάζει συχνά όχι μόνο από scooter, αλλά και από μοτοσυκλέτες 125 κυβικών. Στην συγκεκριμένη περίπτωση όμως υπάρχει και μάλιστα είναι σωστά ρυθμισμένο επεμβαίνοντας όπου χρειάζεται αποτρέποντας το μπλοκάρισμα των τροχών με την ανάδραση στις μανέτες να μην είναι ενοχλητική. Τα φρένα έχουν προοδευτική λειτουργία, αλλά και αποτελεσματικότητα με την ακινητοποίηση από τα 70 χιλιόμετρα την ώρα να γίνεται σε 28 μέτρα.