Αν και έχουν περάσει ελάχιστοι μήνες από τη διεξαγωγή του προηγούμενου Scooter Festival, λοιπόν, το φεστιβάλ που μας έκανε να ξημεροβραδιαστούμε στο Γκάζι επιστρέφει στις 4-7 Απριλίου 2014! Σύμφωνα με τους διοργανωτές, μάλιστα, η διοργάνωση του 2014, η οποία αποκτά και το «Moto» στο όνομά της, θα είναι καλύτερη από ποτέ, καθώς θα ενισχυθεί σε πολλούς τομείς και θα διαθέτει μια πλειάδα νέων εκδηλώσεων για τους επισκέπτες.
Ανυπόμονοι όπως είμαστε, λοιπόν, μιλήσαμε με τον κ. Κυριάκο Μακρυαλέα, υπεύθυνο της διοργάνωσης, και σας παρουσιάζουμε όλα όσα μάθαμε για το Scooter Moto Festival 2014, στη συνέντευξη που ακολουθεί.
M.T.: To προηγούμενο Scooter Festival πραγματοποιήθηκε το φθινόπωρο. Πώς προέκυψε η απόφαση να επαναλάβετε το εγχείρημα μερικούς μήνες αργότερα;
Κ.Μ: Kατ΄ αρχήν, να σας πω ότι η απόφαση ήταν κοινή και οι πρώτοι που ήθελαν κάτι τέτοιο ήταν οι αντιπροσωπείες που συμμετείχαν στο Scooter Festival του Οκτωβρίου, το 2013. Κρίναμε όλοι ότι η καλύτερη περίοδος για να επικοινωνήσει κανείς με το αγοραστικό κοινό είναι η Ανοιξη, λίγο πριν ξεκινήσει, δηλαδή, η κύρια περίοδος αγοράς του δικύκλου. Μια αγορά που – σαν συνέπεια της κρίσης – έχει υποστεί σημαντικές μειώσεις πωλήσεων, ενώ – να μην το ξεχνάμε – η ανάγκη του κόσμου για το δίκυκλο εξακολουθεί να είναι μεγάλη, πράγμα που φάνηκε πεντακάθαρα και από την συμμετοχή του στα δύο προηγούμενα Scooter Festival.
M.T.: Τι καινούργιο θα δούμε στο Scooter Moto Festival; Με αφορμή την αλλαγή του ονόματος και την προσθήκη του “Moto”, να περιμένουμε περισσότερες μοτοσικλέτες;
Κ.Μ: Βεβαίως και να περιμένετε περισσότερη «μοτοσικλέτα» και βεβαίως να είστε όλοι εκεί. Και, όπως σωστά το παρατηρήσατε, η αλλαγή του ονόματος δεν είναι τυχαία. Να πω εδώ κάτι, που ελάχιστοι το δηλώνουν, αλλά όλοι το έχουν υποστεί: όταν οργανώσαμε το πρώτο Scooter Festival το 2012, βρισκόμασταν περίπου δύο χρόνια μέσα στο φαινόμενο της κρίσης. Όλοι – και εννοώ τόσο εμείς ως διοργανωτές όσο και οι εταιρείες που μας εμπιστεύτηκαν – είχαμε την φυσιολογική ανασφάλεια για το αν μια τέτοια εκδήλωση πετύχει ή αν θα έπρεπε να συνεχίσουμε τη «σιωπή» που υπήρχε τα τελευταία χρόνια. Λίγο η ψυχολογία του κόσμου, αλλά και των εταιρειών, λίγο η αυθόρμητη σκέψη «τι θέλουμε τώρα να μπλέκουμε σε τέτοιες καταστάσεις» μας έκανε όλους να το σκεφτούμε πάνω από μια φορά. Το τολμήσαμε όμως και… μας βγήκε! Έτσι, συνεχίσαμε το 2013 και πλέον είμαστε κάτι παραπάνω από σίγουροι ότι το Festival οφείλει και μπορεί να μεγαλώσει, αντικαθιστώντας τις πάλαι ποτέ Εκθέσεις Μοτοσικλέτας. Κατά λογική συνέπεια, η μοτοσικλέτα θα πρέπει να έχει την τιμητική της – μαζί με τα scooter, φυσικά. Φέτος, οι περισσότερες εταιρείες έχουν να παρουσιάσουν πολλά και εξαιρετικά νέα μοντέλα, οπότε, ο χώρος θα είναι πέρα για πέρα συνώνυμος με το νέο όνομα και, μάλιστα, σε πλήρη απαρτία.
M.T.: Σε ποιους απευθύνεται το Festival;
Κ.Μ: Δεν είναι μονολεκτική η απάντηση… Παλαιότερα, υπήρχε η εντύπωση ότι οι μόνοι που δείχνουν έντονο ενδιαφέρον είναι οι κάτοχοι μοτοσικλέτας. Αυτό, όμως, είναι ένα μεγάλο εμπορικό λάθος. Ποιος μπορεί να αποκλείσει κάποιον που δεν έχει μοτοσικλέτα ή scooter, αλλά θέλει να ζήσει την ατμόσφαιρα μιας γιορτής, να ρωτήσει και να ενημερωθεί; Ποιος θα αποκλείσει έναν κάτοχο αυτοκινήτου που, θέλοντας να μειώσει το κόστος μετακίνησης, σκέπτεται να… αφαιρέσει δύο τροχούς; Ποιος μπορεί να πει ότι οι γυναίκες είναι «εκτός»; Πιστεύω ότι πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό γυναικών αγαπούν τρελά την μοτοσικλέτα και, αν οργανώσεις μια εκδήλωση που κοιτά προς την μία μεριά μόνο – εννοώ από άποψη περιεχομένου, στιλ και αίσθησης – τότε χάνεις όλους τους υπόλοιπους. Οπότε, η απάντησή μου είναι: Το Scooter Moto Festival απευθύνεται σε όλους όσους βρίσκονται στην Αθήνα από τις 4 έως τις 7 Απριλίου και θέλουν να περάσουν δωρεάν μερικές ώρες όμορφα. Και όχι μόνο κοιτάζοντας μοτοσικλέτες…
M.T.: Με ποιο τρόπο πιστεύετε πως θα καταφέρετε να καταστήσετε επίκαιρο ένα τέτοιο φεστιβάλ, με δεδομένες τις ανάγκες και τις δυνατότητες του μοτοσικλετιστικού κοινού σήμερα;
Κ.Μ: Επίκαιρο είναι οτιδήποτε «μιλάει» την γλώσσα του σήμερα. Όλα έχουν αλλάξει μέσα σε λίγα χρόνια. Το εμπόριο, ο κόσμος, οι συνθήκες και οι ανάγκες… Και ο σημερινός θεατής – ή καταναλωτής, αν θέλετε – έχει πολλές αλλαγές σε σύγκριση με 3-4 χρόνια πριν, στον τρόπο που αντιμετωπίζει τα πράγματα, αλλά και εκτιμά διαφορετικά τον τρόπο που τον αντιμετωπίζουν. Στο Scooter Μoto Festival, η είσοδος είναι δωρεάν. Όπως δωρεάν είναι και οτιδήποτε έχει την δυνατότητα να ζήσει. Να το πω και αλλιώς: ο πρωταγωνιστής δεν είναι οι εταιρείες – όπως γινόταν μέχρι σήμερα - αλλά ο επισκέπτης! Αυτός μας τιμάει με την παρουσία του, αυτός πρέπει να περάσει όσο το δυνατόν καλύτερα. Εμείς είμαστε εκεί και τα έχουμε όλα έτοιμα…
M.T.: Όπως και τις προηγούμενες φορές, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και κάποιες παράλληλες εκδηλώσεις. Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες από αυτές;
Κ.Μ: Θα συνεχίσουμε και φέτος τα μαθήματα ασφαλούς οδήγησης, έχοντας όμως προσθέσει και μια σειρά για τεχνική οδήγηση, για όσους ξέρουν και θέλουν κι άλλο. Θα υπάρχει, επίσης, και μια θεματική έκθεση από μοντέλα σύγχρονα που ενσωματώνουν ένα vintage look στην σχεδίασή τους, μαζί με ένα τμήμα που θα φιλοξενεί ηλεκτροκίνητα scooter. Για πρώτη φορά φέτος, θα υπάρχει ένα κεντρικό stage 120 τετραγωνικών, στο οποίο θα… συμβαίνουν πολλά. Παρουσιάσεις νέων μοντέλων κυρίως, αλλά δεν θα σταματήσουμε εκεί…
M.T.: Στο πλαίσιο του Scooter Moto Festival θα πραγματοποιηθεί και το πρώτο φεστιβάλ κινηματογράφου, με πρωταγωνίστριες μοτοσικλέτες. Μπορείτε να μας πείτε περισσότερα για αυτό;
Κ.Μ: Έχουμε επιλέξει περίπου 20 ταινίες μεγάλου μήκους που γυρίστηκαν με βασικό θέμα την μοτοσικλέτα. Αν ρωτήσεις κάποιον, θα σου πει μόνο τρεις με τέσσερις τίτλους. Ε, υπάρχουν πολλές περισσότερες ταινίες και είναι μια μοναδική ευκαιρία να τις δει κανείς. Οι προβολές θα γίνονται στο κλειστό Αμφιθέατρο, το πλήρες πρόγραμμα θα καθοριστεί σε λίγες ημέρες και η είσοδος θα είναι δωρεάν.
M.T.: Υπάρχουν επιβεβαιωμένες συμμετοχές εταιρειών ή καταστημάτων στο φεστιβάλ;
Κ.Μ: Μέχρι σήμερα, έχουμε κλείσει με ΗΑRLEY DAVIDSON, KYMCO, HONDA, KTM, HUSQVARNA, TRIUMPH, LML, SKYTEAM, SCOOTERIZE.
Θεώρησε όμως και σχεδόν σίγουρες και τις BMW, DUCATI, SYM, MODENAS, DAYTONA, QUADRO, SUZUKI και YAMAHA, με τις οποίες βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο διαπραγμάτευσης. Θα υπάρχουν, φυσικά, και πολλές εταιρείες με αξεσουάρ μοτοσικλέτας.
M.T.: Μπορείτε να μας αποκαλύψετε κάποιες από τις εκπλήξεις που περιμένουν τους επισκέπτες;
Κ.Μ: Επέτρεψέ μου να μην το κάνω. Τι εκπλήξεις θα ήταν, εξάλλου; Δεν έχεις παράπονο, φαντάζομαι… Απάντησα με κάθε λεπτομέρεια σε όλες τις άλλες ερωτήσεις! Να θεωρήσετε όμως ότι θα υπάρχουν. Μας χωρίζει ακόμα αρκετός καιρός μέχρι τις 4 Απριλίου και συζητάμε αρκετές προτάσεις ακόμα. Δε θέλουμε όμως να κουράσουμε τον επισκέπτη, ούτε να αποδυναμώσουμε το «εκθεσιακό» κομμάτι του Festival. Το μυστικό για αυτό είναι μια «χρυσή ισορροπία» και νομίζω ότι λόγω εμπειρίας την διαθέτουμε…
M.T.: Κλείνοντας, γιατί πιστεύετε ότι κάποιος αναβάτης (ή κάποιος που δεν έχει ακόμη σχέση με τον κόσμο των δύο τροχών) πρέπει να επισκεφθεί το Scooter Moto Festival;
Κ.Μ: Κάθε αντίστοιχο γεγονός, εκτός από το εμπορικό του ενδιαφέρον, οφείλει να έχει και έντονο τον χαρακτήρα μιας γιορτής. Προσέξτε όμως: ούτε εύκολο είναι, ούτε και υπάρχει πουθενά ο «οδηγός της καλής διοργάνωσης». Αυτό πέφτει επάνω μας και – πολύ περισσότερο – στις εταιρείες που πρέπει με την σειρά τους να δημιουργούν περίπτερα «ζωντανά». Να μπορεί ο επισκέπτης να διαθέσει χρόνο μέσα σε αυτά, να μιλήσει, να ενημερωθεί και να αισθανθεί ελεύθερος. Ένα τέτοιο φεστιβάλ δεν αποτελεί «βιτρίνα» που την κοιτάς και φεύγεις… Οπότε, ο μοτοσικλετιστής θα ζήσει πολλά από αυτά που μόνο αυτός ξέρει να νοιώθει και που τυχαίνει να τα ξέρουμε και εμείς πολύ καλά, οπότε θα του τα έχουμε! Κάποιος που δεν έχει ακόμα σχέση με τη μοτοσικλέτα ή το scooter να έρθει γιατί του εγγυόμαστε ότι θα περάσει καλά, θα μάθει όλα όσα χρειάζεται και ούτε μια στιγμή δεν θα νιώσει άσχετος με όλα όσα συμβαίνουν εκεί. Και επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι, λέω σε όλους «Να έρθουν χωρίς ούτε ένα ευρώ στην τσέπη» γιατί από την είσοδο μέχρι και όλα όσα θα συμβαίνουν, δε θα χρειαστεί να πληρώσει τίποτα!
BMW R 12 S: Κλασική μόνο στην όψη, με boxer 1.170 κ.εκ. 109 ίππων και keyless
Kymco Micare 125: “Eργάτης” πόλης με μόλις 1.945 ευρώ
Scooter2Dakar: Με SYM ADX 300 για 8.000 (αφιλόξενα) χιλιόμετρα
Τα 4 πιο φθηνά γυμνά ρετρό, με δίπλωμα αυτοκινήτου
Yadea Fierider: Ένα νέο κεφάλαιο στην ηλεκτροκίνηση
Νέα Royal Alloy Gran Turismo: Με φουλ εξοπλισμό κάτω από 3.000 ευρώ
Παρουσίαση κάλυμμα σέλας Winger: Θερμομονωτικό & αδιάβροχο, με μόλις 10 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr