To Liberty αποτελεί ένα πανάλαφρο, εύκολο στην οδήγηση και εξαιρετικά ευέλικτο scooter.
To πλαίσιο παρέμεινε ίδιο και προσφέρει σταθερότητα στο Liberty, ακόμη και κάτω από (λογική) πίεση.
Στα φρένα του Liberty συναντάμε έναν δίσκο 240 χλστ. μπροστά, με διπίστονη πλευστή δαγκάνα, και ένα ταμπούρο 140 χλστ. πίσω
Aν και οι αιχμές δε απουσιάζουν από τα πλαστικά του, το Liberty χαρακτηρίζεται περισσότερο κομψό, παρά sport στον σχεδιασμό του.
Tο μονοκύλινδρο και αερόψυκτο κινητήριο σύνολο των 155 κ.εκ. προσφέρει όχι μόνο αυξημένες επιδόσεις, σε σχέση με το προηγούμενο διβάλβιδο μοτέρ, αλλά και μεγαλύτερη οικονομία.
O νεανικός σε σχεδιασμό αναλογικός πίνακας οργάνων συμπληρώνεται από μια ψηφιακή οθόνη.
Κάτω από τη σέλα θα χωρέσει
μόνο ένα demi jet κράνος χωρίς ζελατίνα.
Η γενική φιλοσοφία στον σχεδιασμό του Liberty δεν έχει αλλάξει, ωστόσο, το ιταλικό scooter διαθέτει φρέσκιες λεπτομέρειες στην αισθητική του.
Αν και πρόκειται για καθαρόαιμο δίκυκλο πόλης, το Liberty δε θα πει όχι και σε περιαστικές διαδρομές.
Το νέο Liberty αποτελεί την πολυπόθητη απελευθέρωση από την ισόβια καταδίκη στα δεσμά του μποτιλιαρίσματος και τις ώρες καταναγκαστικής απραξίας σε μια ουρά ακινητοποιημένων αυτοκινήτων.
-: Κόφτης στα 100 χλμ./ώρα,
μειωμένη αίσθηση στα φρένα
Ο σκοπός του, άλλωστε,
είναι πολύ εύκολο να εντοπιστεί, ακόμη
και με μια πρόχειρη ματιά. Το Liberty
έχει μικρές διαστάσεις και εξαιρετικά
χαμηλό βάρος. Χάρη σε αυτά του τα
χαρακτηριστικά καταφέρνει να απελευθερώσει
τον αναβάτη του από τα δεσμά της κίνησης,
η οποία δεν αποτελεί πλέον πρόβλημα,
αλλά έναν απλό αντιπερισπασμό. Το Liberty
θα συναντήσει ελάχιστα αξεπέραστα
εμπόδια στο δρόμο του, όσο πυκνό κι αν
είναι το μποτιλιάρισμα και ο αναβάτης
του θα φτάσει στον προορισμό του εγκαίρως,
εύκολα και οικονομικά.Τα δύο τελευταία
αποτελούν δύο ακόμη πλεονεκτήματα του
νέου τριβάλβιδου Liberty. Η
κατανάλωση βενζίνης παραμένει χαμηλή,
ακόμη και αν το scooter
κινείται συνεχώς σε φρενήρεις ρυθμούς.
Επιπλέον, πρόκειται για ένα μοντέλο που
προορίζεται και για άπειρους αναβάτες,
που επιθυμούν ένα scooter
που δεν τρομάζει και μπορούν να το
ελέγξουν με ευκολία.Φυσικά, το Liberty
κατορθώνει τα παραπάνω εδώ και σχεδόν
μια 15ετία (παρουσιάστηκε για πρώτη φορά
το 1997). Ωστόσο, το νέο Liberty,
το οποίο διαθέτει τον 3V
κινητήρα της Piaggio, καταφέρνει
όλα τα παραπάνω με περισσότερη ευκολία
και στιλ.