LIVE: κίνηση στους δρόμους

To Liberty αποτελεί ένα πανάλαφρο, εύκολο στην οδήγηση και εξαιρετικά ευέλικτο scooter.

To πλαίσιο παρέμεινε ίδιο και προσφέρει σταθερότητα στο Liberty, ακόμη και κάτω από (λογική) πίεση.

Στα φρένα του Liberty συναντάμε έναν δίσκο 240 χλστ. μπροστά, με διπίστονη πλευστή δαγκάνα, και ένα ταμπούρο 140 χλστ. πίσω

Aν και οι αιχμές δε απουσιάζουν από τα πλαστικά του, το Liberty χαρακτηρίζεται περισσότερο κομψό, παρά sport στον σχεδιασμό του.

Tο μονοκύλινδρο και αερόψυκτο κινητήριο σύνολο των 155 κ.εκ. προσφέρει όχι μόνο αυξημένες επιδόσεις, σε σχέση με το προηγούμενο διβάλβιδο μοτέρ, αλλά και μεγαλύτερη οικονομία.

O νεανικός σε σχεδιασμό αναλογικός πίνακας οργάνων συμπληρώνεται από μια ψηφιακή οθόνη.

Κάτω από τη σέλα θα χωρέσει μόνο ένα demi jet κράνος χωρίς ζελατίνα.

Η γενική φιλοσοφία στον σχεδιασμό του Liberty δεν έχει αλλάξει, ωστόσο, το ιταλικό scooter διαθέτει φρέσκιες λεπτομέρειες στην αισθητική του.

Αν και πρόκειται για καθαρόαιμο δίκυκλο πόλης, το Liberty δε θα πει όχι και σε περιαστικές διαδρομές.

Δοκιμή Piaggio Liberty 150 3V i.e.

Το νέο Liberty αποτελεί την πολυπόθητη απελευθέρωση από την ισόβια καταδίκη στα δεσμά του μποτιλιαρίσματος και τις ώρες καταναγκαστικής απραξίας σε μια ουρά ακινητοποιημένων αυτοκινήτων.

 

Τιμή: 2.085 ευρώ

Χρώματα: Καφέ, λευκό, μαύρο, μπλε σκούρο

+: Τρομερή ευελιξία και ευκολία

-: Κόφτης στα 100 χλμ./ώρα, μειωμένη αίσθηση στα φρένα


Ο σκοπός του, άλλωστε, είναι πολύ εύκολο να εντοπιστεί, ακόμη και με μια πρόχειρη ματιά. Το Liberty έχει μικρές διαστάσεις και εξαιρετικά χαμηλό βάρος. Χάρη σε αυτά του τα χαρακτηριστικά καταφέρνει να απελευθερώσει τον αναβάτη του από τα δεσμά της κίνησης, η οποία δεν αποτελεί πλέον πρόβλημα, αλλά έναν απλό αντιπερισπασμό. Το Liberty θα συναντήσει ελάχιστα αξεπέραστα εμπόδια στο δρόμο του, όσο πυκνό κι αν είναι το μποτιλιάρισμα και ο αναβάτης του θα φτάσει στον προορισμό του εγκαίρως, εύκολα και οικονομικά.Τα δύο τελευταία αποτελούν δύο ακόμη πλεονεκτήματα του νέου τριβάλβιδου Liberty. Η κατανάλωση βενζίνης παραμένει χαμηλή, ακόμη και αν το scooter κινείται συνεχώς σε φρενήρεις ρυθμούς. Επιπλέον, πρόκειται για ένα μοντέλο που προορίζεται και για άπειρους αναβάτες, που επιθυμούν ένα scooter που δεν τρομάζει και μπορούν να το ελέγξουν με ευκολία.Φυσικά, το Liberty κατορθώνει τα παραπάνω εδώ και σχεδόν μια 15ετία (παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1997). Ωστόσο, το νέο Liberty, το οποίο διαθέτει τον 3V κινητήρα της Piaggio, καταφέρνει όλα τα παραπάνω με περισσότερη ευκολία και στιλ.

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ