Όταν η άνεση συναντά την πολυτέλεια.

Suzuki Burgman 650 VS BMW C650 GT

Δες τώρα δυο προτάσεις mega scooter, που έχουν ως προτεραιότητα την πολυτελή και άνετη μετακίνηση, εντός και εκτός πόλης.

SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

Για μερικούς αναβάτες η άνεση, η πολυτέλεια, οι αποθηκευτικοί χώροι και η δυνατότητα μετακίνησης εντός και εκτός πόλης, είναι προτεραιότητα στην αγορά ενός scooter. Η μόνη κατηγορία που μπορεί να καλύψει αυτά τα κριτήρια με αξιώσεις είναι αυτή των Mega Scooters και παρακάτω θα δούμε δύο από τους πιο χαρακτηριστικούς της εκπροσώπους.
 
Η εμφάνιση τους αποπνέει κύρος, ώστε να μπορείς να τα οδηγείς ακόμα και με κουστούμι.

Με σοβαρή σχεδίαση χωρίς ακρότητες και τα δύο μοντέλα αποπνέουν κύρος για τα δεδομένα των scooter, με εμφάνιση δίτροχης λιμουζίνας. Το μπροστινό μέρος του C650GT καταλαμβάνει αρκετό όγκο, θυμίζοντας τις touring μοτοσυκλέτες της εταιρίας και χάρη στις μεγάλες επιφάνειες των ποιοτικών πλαστικών, παρέχει την απαραίτητη προστασία στον αναβάτη. Το burgman κινείται στα ίδια επίπεδα από πλευράς ποιότητας , ενώ έχει ένα κλικ πιο συντηρητική σχεδίαση. Εδώ την παράσταση κλέβουν τα μεγάλα φωτιστικά σώματα, τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος που δείχνει πιο δυναμικό. Και τα δύο εργοστάσια αποφεύγουν τις υπερβολές όσον αφορά τους χρωματισμούς, οπότε δεν υπάρχουν αυτοκόλλητα σχέδια κλπ, που συναντάμε σε μικρότερα scooter. Ούτως η άλλως, χάρη στο μεγάλο όγκο τους τραβούν τα βλέμματα των περαστικών σε κάθε πέρασμά τους.
 
Οι χώροι τους επαρκούν μέχρι και για μεγάλο ταξίδι χωρίς να χρειάζεσαι extra βαλίτσες.

Mega scooter και αποθηκευτικοί χώροι είναι έννοιες αλληλένδετες. Τα δύο μοντέλα λοιπόν δεν θα μπορούσαν να υστερούν σε αυτόν τον τομέα. Τα 60 λίτρα του C650GT είναι ικανά να φιλοξενήσουν άνετα 2 full face κράνη, ενώ υπάρχει χώρος και στα δύο ντουλαπάκια που βρίσκονται στην ποδιά. Το burgman έχει 10 λίτρα λιγότερα κάτω από τη σέλα, αλλά διαθέτει 3 ντουλαπάκια στην μπροστινή ποδιά, με το κεντρικό να έχει τη μεγαλύτερη χωρητικότητα και υποδοχή φόρτισης usb.
 
Η άνεση που προσφέρει η σέλα τους  μπορεί να συγκριθεί κάλλιστα με κάθισμα αυτοκινήτου
 
Η σέλα είναι ένας από τους βασικούς τομείς που συντελούν στην άνεση. Τα δύο μοντέλα δεν είναι απλά άνετα για τα δεδομένα των scooter αλλά γενικότερα, συμπεριλαμβανομένων και των τουριστικών μοτοσικλετών. Τεράστιες σέλες, χώρος άπλετος και χαλαρές γωνίες σε πόδια και χέρια. Οποιοσδήποτε και αν είναι ο σωματότυπος του αναβάτη ή του συνεπιβάτη, αποκλείεται να μην βρει θέση που θα τον βολέψει και θα τον κρατήσει ξεκούραστο ακόμα και μετά από πολύωρο ταξίδι. Η άνεση όμως δεν περιορίζεται μόνο στη θέση οδήγησης. Η ευκολίες τύπου αυτοκινήτου όπως η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα,  οι ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες , η θερμαινόμενη σέλα και τα θερμαινόμενα γκρίπ, παρέχονται στον βασικό εξοπλισμό του Burgman, ενώ στο C650 μπορούν να προστεθούν από τον μεγάλο κατάλογο των αξεσουάρ.
 
Οι κινητήρες τους επιτρέπουν ακόμη και πολύωρα ταξίδια χωρίς να ¨ζορίζονται¨
 
Και τα δύο μοντέλα εφοδιάζονται με δικύλινδρους εν σειρά κινητήρες με δύο επί κεφαλής εκκεντροφόρους. Το Burgman έχει χωρητικότητα 638 κ.εκ, ενώ το C650GT 647 κ.εκ. Το ατού τους δεν είναι οι εκκινήσεις στα φανάρια αφού το βάρος των 261 κιλών (BMW) και 277 (SUZUKI) δεν βοηθά, αλλά η διατήρηση υψηλών για την κατηγορία ταχυτήτων με χαρακτηριστική ευκολία. Έτσι οποιοσδήποτε  προορισμός δεν θα σταθεί εμπόδιο, αφού χάρη στα μεγάλα ρεζερβουάρ των 15 λίτρων και στην άνεση που παρέχουν, οι στάσεις για ανεφοδιασμό και ξεκούραση δεν θα είναι συχνές. Αν λοιπόν θέλεις να φτάνεις ατσαλάκωτος παντού, ένα από τα δύο μοντέλα σίγουρα θα σου κεντρίσει το ενδιαφέρον.