Το δημοφιλές Yamaha Tracer 700 τάραξε τα νερά το 2015 που παρουσιάστηκε, καθώς ήταν μια μοτοσυκλέτα με πολυδιάστατο χαρακτήρα που μπορούσε να αντεπεξέλθει σε κάθε χρήση από αστική μέχρι τουριστική. Στο στόχαστρό του δεν είχε βάλει μια συγκεκριμένη κατηγορία, αλλά οτιδήποτε είχε κινητήρα και δυο τροχούς. Το μεσαίο sport touring της Ιαπωνικής εταιρείας σημείωσε σημαντική επιτυχία με όπλα του τον άψογο CP2 κινητήρα, τον all around χαρακτήρα του και την ευκολία χρήσης. Πλέον η ώρα της ανανέωσης έφτασε για το Tracer 700. Πώς όμως θα κάνεις το καλό ακόμα καλύτερο. Ας τα δούμε αναλυτικά.
Η εμφάνιση του ανανεωμένου Tracer ελάχιστα θυμίζει την προηγούμενη γενιά καθώς οι αλλαγές είναι εκτεταμένες. Η πιο χαρακτηριστική ίσως αλλαγή αφορά στο μούτρο και την εικόνα που αντικρίζεις κοιτώντας τη μοτοσυκλέτα από μπροστά. Οι διπλοί παραδοσιακοί προβολείς έχουν δώσει τη θέση τους σε δυο LED προτζέκτορες, που θυμίζουν after market προβολάκια, οι οποίοι εκπέμπουν ένα όμορφο λευκό-μπλε φως. Από πάνω τους σαν φρύδια υπάρχουν δυο LED φώτα θέσης, ενώ ίδιας τεχνολογίας είναι πλέον και τα φλας. Προχωρώντας προς τα πίσω έχουμε ένα μικρότερων διαστάσεων φαίρινγκ που κάνει πιο επιθετική και σπορ την εμφάνιση του μοντέλου σε συνδυασμό με το επανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ, η χωρητικότητα του οποίου παρέμεινε στα 17 λίτρα.
Όλα πάνω του δείχνουν ότι έχει δοθεί προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια με τα καλώδια και τα σωληνάκια να είναι επιμελώς τακτοποιημένα, ενώ η καλή εικόνα συνεχίζεται και στην ποιότητα και συναρμογή των πλαστικών. Το μόνο που δεν μας άρεσε είναι οι μεγάλες λαστιχένιες τάπες δεξιά και αριστερά της οθόνης που κλείνουν τις αναμονές για παροχή 12V και θύρα USB. To Tracer 700 είναι διαθέσιμο σε τρεις χρωματισμούς: Sonic Grey, Phantom Blue και Icon Grey, όπως η μοτοσυκλέτα της δοκιμής, που είναι και το μόνο που συνδυάζεται με μπλε ζάντες.
Οι χούφτες ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό και νέα είναι τα LED φλας από κάτω τους.
Νέα σέλα με πλουσιότερο κατά 10 χιλιοστά αφρώδες υλικό και μεγαλύτερο “σκαλοπάτι” ανάμεσα στους δυο επιβαίνοντες.
Οι άνθρωποι της Yamaha θέλησαν να τονίσουν ακόμα περισσότερο τον τουριστικό χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας και έκαναν στοχευμένες επεμβάσεις με στόχο την άνεση τόσο του αναβάτη, όσο και του συνεπιβάτη. Πιο συγκεκριμένα έχουμε νέα σέλα με πλουσιότερο κατά 10 χιλιοστά αφρώδες υλικό και μεγαλύτερο “σκαλοπάτι” ανάμεσα στους δυο επιβαίνοντες. Το τιμόνι είναι φαρδύτερο και φέρνει το σώμα σε πιο όρθια θέση οδήγησης με τις γωνίες σε αγκώνες και γόνατα να είναι φυσιολογικές και ξεκούραστες. Η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε ένα εύρος 65 χιλιοστών, αλλά οι “πεταλούδες” της προηγούμενης έκδοσης έχουν δώσει τη θέση τους σε μια πιο πρακτική “χειρολαβή” που επιτρέπει τη ρύθμιση του ύψους με το ένα χέρι ακόμα και εν κινήσει.
Νέα είναι και η LCD οθόνη με τις λευκές ενδείξεις σε μαύρο φόντο και μπορεί να μην είναι έγχρωμη αλλά οι πληροφορίες που παρέχει είναι υπερπλήρεις, αφού εκτός από τα βασικά διαθέτει δυο μερικούς χιλιομετρητής, θερμοκρασία περιβάλλοντος, ένδειξη ECO, κατανάλωση βενζίνης και επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο. Στην προηγούμενη γενιά οι εναλλαγές μεταξύ των ενδείξεων γίνονταν από κουμπιά πάνω στην οθόνη, όμως πλέον ένας διακόπτης στην αριστερή μεριά του τιμονιού κάνει εύκολη αυτή τη διαδικασία. Όπως αναφέραμε ήδη υπάρχουν αναμονές για παροχή ρεύματος και θύρα USB, αλλά θα θέλαμε ένα από τα δυο τουλάχιστον να ανήκει στο στάνταρ εξοπλισμό.
Ο γνωστός δικύλινδρος εν σειρά, υδρόψυκτος CP2 κινητήρας των 689 κυβικών με τον crossplane στρόφαλο 270 μοιρών έχει ήδη αποδείξει την αξία του και σε άλλα μοντέλα όπως το MT-07 και το XSR 700. Για το 2020 έχει ανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα, τροποποιημένο σύστημα ψεκασμού και νέο σύστημα εξάτμισης με έναν επιπλέον καταλύτη. Στόχος όλων αυτών είναι να καλύπτει τις Euro5 προδιαγραφές και το αποτέλεσμα είναι 72,5 ίπποι στις 8.750 σ.α.λ. με 6,93 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Η ισχύς ως απόλυτο νούμερο είναι ελάχιστα χαμηλότερη από το προηγούμενο μοντέλο, που έφτανε τους 74,8 ίππους, αλλά πλέον αποδίδεται 250 σ.α.λ. χαμηλότερα και σε συνδυασμό με το μεγαλύτερο γρανάζι κατά 2 δόντια στη δευτερεύουσα μετάδοση, τα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα έχουν μείνει αναλλοίωτα. Ο προσεκτικός σχεδιασμός και η ρύθμιση του CP2 έχουν οδηγήσει σε έναν πολύ γραμμικό και φιλικό κινητήρα που δεν χρειάζεται ηλεκτρονικά βοηθήματα, διαφορετικούς χάρτες απόδοσης ή traction control για να οδηγηθεί, ενώ η απουσία τους συμβάλει και στη μείωση του κόστους. Οι απαιτήσεις του σε καύσιμο είναι σε φυσιολογικά αν όχι χαμηλά επίπεδα, καθώς κατά τη διάρκεια της δοκιμής μετρήσαμε κατανάλωση 4,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Αύξησε την ισχύ του Yamaha R1 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόνπου χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας.
Η επιτυχημένη συνταγή του ατσάλινου σωληνωτού πλαισίου τύπου «διαμάντι» που συνδυάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι, έχει ήδη δοκιμαστεί στο MT-07 και ταιριάζει γάντι με τον sport touring χαρακτήρα του Tracer 700. Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε σημαντικές αλλαγές και πλέον τόσο το πιρούνι των 41 χιλιοστών όσο και το αμορτισέρ ρυθμίζονται ως προς την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση των ελατηρίων. Στόχος βέβαια είναι να μπορεί ο καθένας να προσαρμόσει τη λειτουργία τους σύμφωνα με το βάρος του (ή το συνολικό βάρος με συνεπιβάτη και μπαγκάζια) και τον τρόπο οδήγησης. Στον τομέα των φρένων δεν έχουμε αλλαγές καθώς έχουν αποδείξει την αξία τους και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας. Οπότε, οι δύο δίσκοι των 282 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και ο δίσκος των 245 χιλιοστών πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα, παραμένουν και στο Tracer 700 του 2020. Το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό ενώ οι αλουμινένιες ζάντες των 17 ιντσών φορούν τα πολύ ποιοτικά Road 4 της Michelin σε σε διαστάσεις 120/70-17 και 180/55-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Το Tracer 700 απέδειξε για άλλη μια φορά τον πολύπλευρο χαρακτήρα του. Μπορεί να σε πηγαινοφέρνει με άνεση και σβελτάδα από το ένα σημείο της πόλης στο άλλο, με το χαμηλό κέντρο βάρους, τη φιλικότητα και την ευελιξία να είναι σύμμαχοί σου σε κάθε μετακίνηση. Μπορεί το τιμόνι να είναι πλέον πιο φαρδύ, αλλά δεν αποτελεί πρόβλημα ανάμεσα στα αυτοκίνητα, ενώ το μεγάλο του κόψιμο βοηθάει τα μέγιστα στους ελιγμούς. Ο μαλακός συμπλέκτης και το θετικό κιβώτιο κάνουν απολαυστικές και ξεκούραστες τις αλλαγές ταχυτήτων και το συνεχόμενο σταμάτα – ξεκίνα μέσα στο μποτιλιάρισμα. Το φυσικό του περιβάλλον όμως βρίσκεται εκτός πόλης και εκεί το απολαμβάνεις πραγματικά. Στον αυτοκινητόδρομο μπορείς να κινείσαι άνετα με ταχύτητες κοντά στα 140 χιλιόμετρα χωρίς να νιώθεις κραδασμούς από τον κινητήρα, αν και οι πιο ψηλοί αναβάτες ίσως χρειαστούν μια μεγαλύτερη ζελατίνα για καλύτερη κάλυψη από τον αέρα. Η άνετη σέλα δεν δημιουργεί προβλήματα στην πολύωρη οδήγηση και θα χρειαστεί να σταματήσεις μόνο για ανεφοδιασμό μετά τα 300+ χιλιόμετρα. Όταν η εθνική τελειώσει ανακαλύπτεις τη σπορ πλευρά του Tracer. Ο τρόπος που στρίβει υπακούοντας τις εντολές σου, εμπνέει εμπιστοσύνη και σε προδιαθέτει για παιχνίδι διαρκείας και η δύναμη του κινητήρα σε συνδυασμό με το πιο “κοντό” γρανάζωμα προσφέρει δυνατές εξόδους από τις στροφές. Οι προσπεράσεις γίνονται αστραπιαία καθώς το Tracer χρειάζεται μόλις 4,5 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από τα 60 έως τα 120 χιλιόμετρα την ώρα με 4η σχέση στο κιβώτιο. Οι εργοστασιακές ρυθμίσεις των αναρτήσεων είναι ιδανικές για τον χαρακτήρα του μοντέλου και προσφέρουν σαφή πληροφόρηση, ενώ σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο, σε γεμίζουν σιγουριά. Η λειτουργία τους είναι όσο σπορ πρέπει και σου επιτρέπουν να κρατάς υψηλή μέση ταχύτητα χωρίς να θυσιάζεται η άνεση. Τα ελαστικά της Michelin ζεσταίνονται γρήγορα και έχουν υψηλά περιθώρια πρόσφυσης ακόμα και στο βρεγμένο. Πολύ ικανοποιητική είναι και η απόδοση των φρένων με την προοδευτικότητα να συμβάλει στο ακριβές φρενάρισμα στην είσοδο της στροφής. To V-Box έδειξε ότι για την ακινητοποίηση από τα 100 χιλιόμετρα την ώρα χρειάζονται 41,5 μέτρα που είναι μια πολύ καλή επίδοση. Θα θέλαμε το ABS να ήταν λιγότερο παρεμβατικό κυρίως στον πίσω τροχό. Στη διάρκεια του ταξιδιού σου μπορεί να χρειαστεί να πατήσεις χώμα και φυσικά μιλάμε για απλή διάσχιση ενός πατημένου κομματιού και όχι enduro καταστάσεις. Το Tracer 700 τα καταφέρνει όπως κάθε street μοτοσυκλέτα με ασφάλτινα ελαστικά, απλά δεν έχεις το άγχος μήπως “βρει” κάτω.
Το Tracer 700 ήταν και παραμένει μια από τις κορυφαίες επιλογές της κατηγορίας. Είναι μια πολυδιάστατη μοτοσυκλέτα που μπορεί να εκτελεί πολλούς και διαφορετικούς ρόλους και ταιριάζει γάντι στα Ελληνικά δεδομένα. Αν κάποιος θέλει να ανέβει κατηγορία και κυβικά η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα θα τον βοηθήσει να εξελιχθεί, ενώ ταυτόχρονα θα αποτελέσει πολύτιμο εργαλείο, αλλά και όπλο στα χέρια του πιο έμπειρου αναβάτη. Και όλα αυτά με λιγότερα από 9.000 ευρώ.
Σε λιγο καιρό voge & bennelli που ανεβάσουν κυβικά θα γίνει σφαγή στην κατηγορία γιατί εκτός από αυτά που και καλά προσφέρουν οι Ιάπωνες οι άλλοι έχουν και περιφερειακά φρένα κτλπ από το πάνω ράφι πλέον !!
Εντάξει, απλα γελάω με σχόλια που προτείνουν να πέσουν 1000 ευρω για ενα άλλο μηχανάκι που βγαζει 27 άλογα λιγότερα και και 25 Nm μικρότερη ροπή. Χώρια το τι άλλο θα πουν το οποίο δεν στέκει. Το μηχάνημα τα σπάει και αξίζει τα λεφτά του. Το εχω οδηγήσει και έχω τρελαθεί. Οδηγήστε το και θα καταλάβετε. Θα είναι το επόμενο εργαλείο μου.
Ακριβό (8800) για αυτά που προσφέρει. Το (επίσης ακριβό) cb500x είναι πιο τίμια επιλογή αλλά ούτε κι αυτό δε προσφέρει κάτι ξεχωριστό εκτός από το ότι είναι ένα τίμιο-αξιόπιστο όχημα. Αλλά και 7500 δεν είναι λίγα επίσης! Η επιλογή μου cbx αλλιώς... στρώμα!
Πραγματικά θα συμφωνήσω με τις κριτικές των συναδέλφων μοτοσυκλετιστών. Η τιμή αστεία για αυτά που προσφέρει. Το οδήγησα κ έμεινα άφωνος με το ποσό μέτριο είναι. Για ταξίδι δεν κάνει με τίποτα, δεν προστατεύει καθόλου από τον αέρα, τα φρένα του είναι κάτω του μετρίου, οι χώροι επίσης, η σέλα του αστεία, οι αναρτήσεις του να μην αναφερθώ καν. Μηχανάκι που πουλάει μόνο επειδή γράφει yamaha επάνω. Αν το είχε βγαλει καμία κινεζική εταιρεία δεν θα πουλούσε ούτε με 5000€ να το δίνανε. Γενικά παρατηρώ πως οι Ιάπωνες έχουν μείνει μόνο στην αξιοπιστία των μοτερ(τώρα όμως που εχουν βελτιωθεί όλες οι εταιρείες αυτό δεν είναι πλεονέκτημα πλέον). Πιστεύω πως θα γίνει ένα μεγάλο άνοιγμα σε αυτή την κατηγορία με το νέο Aprilia Tuareg με το μοτερ του rs 660 με 100hp κ ας κοστίζει πιο ακριβά.
Εκεί πλέον αλλάζουν τα πράγματα. Θα παίρνεις έτοιμη μοτοσυκλέτα με φουλ ηλεκτρονικά από rsv, φρένα brembo, αναρτήσεις κλάσεις ανώτερες από των ιαπωνικών κ θέλω να πιστεύω πως θα αναγκάσει κ τις άλλες εταιρείες να προσπαθήσουν περισσότερο. Μόνο το vstrom είναι ένα καλό all rounder αλλά πιστεύω πως κ αυτό θέλει αλλαγές πλέον. Τα ιαπωνικά φοράνε μοτερ 15 ετών κ βάλε κ η τιμή τους είναι πολύ υψηλή. Μηχανάκια χωρίς εξέλιξη τόσα χρόνια θα έπρεπε να τα δίνουν με 2 χιλιάρικα κάτω.
Μια πατατια ειναι, οπως και ο προκατοχος του.. το οδηγησα.
Εχω το μοντελο του '19.
Ευτυχως εφτιαξαν λιγο τις αναρτησεις, γιατι στο δικο μου (2019) ειναι για κλωτσιες.
Α, επισης κριμα που "mid touring" μηχανακι δεν εχει φερινγκ που να καλυπτει, ακυρωνει την υποτιθεμενη touring φιλοσοφια.
Το νεο φερινγκ ειναι ακομη πιο μικρο απο το παλιο.
Η ζελατινα ειναι για κλαματα, σα σερβιετα.. Τρως αερα παντου, απο τους ωμους και πανω, με λιγα χιλιομετρα, ακομη και στην πιο ψηλη θεση της.
Χρειαζεσαι μια μεγαλη Aftermarket, απο την πρωτη μερα κιολας.
Φρενα.. αισιως μετρια η αισθηση, μονοκαβαλος.
Με δικαβαλο, εγω και η συζυγος, βλεπεις κατευθειαν τις αδυναμιες τους.
Tο ABS, υπερβολικα παρεμβατικο..μην ακουτε τι λενε, κλωτσαει κατευθειαν, εκτος αν οδηγας με 40 χλμ/ω.
Η σελα στο καινουριο Tracer ειναι ανεπαισθητα καλυτερη απο το προηγουμενο, στο οποιο ηταν αισχρη..
Αγορασα την υποτιθεμενη "comfort" της Γιαμαχα, για να διαπιστωσω οτι ειναι σχεδον τα ιδια χαλια με την απλη.. Πεταξα τα λεφτα μου.
Τι να πω.. Ειναι ενα μηχανακι με πολυ αμφιλεγομενη αισθητικη (το νεο look ειναι αισχρο, κατ εμε), χωρις Traction Control, Ride by Wire/Χαρτες, χωρις εγχρωμη TFT, χωρις USD μπροστινο, συμπλεκτη ολισθησης/slip assist κτλ.
Aυτα που ζηταω δεν ειναι αγωνιστικες τεχνολογιες..
Ειναι πραγματα που θεωωρουνται mainstream στο 2020-2021.
Tα δινουν οι περισσοτερες εταιρειες στα μεσαια μοντελα τους πλεον.
Αξιζει λοιπον τα λεφτα, για ενα ξερο μοτερ (το μονο κορυφαιο πραγμα πανω του), πλαισιο και 2 ροδες?
Οχι, δεν τα αξιζει..
Υπαρχει εναλλακτικη?
Μονο το Vstrom 650, με τα δικα του στραβα και αυτο (ελλειψη ηλεκτρονικων βοηθηματων κτλ), αλλα σαφως καταληλοτεερο για τουρισμο μεσαιου κυβισμου (τουλαχιστον εκπληρωνει αυτα που υποσχεται)
η το Versys 650, με πολυ ποιοτικοτερες αναρτησεις, καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα, αλλα να χανει στα σημεια (κινητηρας / παρωχημενη αισθητικη / ελλειψη ηλεκτρονικων)
Αυτο που διακρινω ειναι οτι πλεον, αυτη η μεσαια (650cc - 700cc) κατηγορια εχει μεινει μονο με 3-4 μοντελα, και ειναι ειλικρινα η κατηγορια που τα κανει ολα και συμφερει (απο πολλες αποψεις..)
Δεν δειχνουν ιδιαιτερο ενδιαφερον οι εταιρειες, στην αναπτυξη της, δυστυχως.
Το 180/55 πίσω λάστιχο είναι υπερβολικό για μοτό 72 ίππων,δυσκολεύει τους ελιγμούς χωρίς επί της ουσίας να προσφέρει και παραπάνω σε πρόσφυση.Ενα 160 Άρι θα ήταν ιδανικό,εκτός ίσως της εμφάνισης.
Σε λιγο καιρό voge & bennelli που ανεβάσουν κυβικά θα γίνει σφαγή στην κατηγορία γιατί εκτός από αυτά που και καλά προσφέρουν οι Ιάπωνες οι άλλοι έχουν και περιφερειακά φρένα κτλπ από το πάνω ράφι πλέον !!
Εντάξει, απλα γελάω με σχόλια που προτείνουν να πέσουν 1000 ευρω για ενα άλλο μηχανάκι που βγαζει 27 άλογα λιγότερα και και 25 Nm μικρότερη ροπή. Χώρια το τι άλλο θα πουν το οποίο δεν στέκει. Το μηχάνημα τα σπάει και αξίζει τα λεφτά του. Το εχω οδηγήσει και έχω τρελαθεί. Οδηγήστε το και θα καταλάβετε. Θα είναι το επόμενο εργαλείο μου.
Ακριβό (8800) για αυτά που προσφέρει. Το (επίσης ακριβό) cb500x είναι πιο τίμια επιλογή αλλά ούτε κι αυτό δε προσφέρει κάτι ξεχωριστό εκτός από το ότι είναι ένα τίμιο-αξιόπιστο όχημα. Αλλά και 7500 δεν είναι λίγα επίσης! Η επιλογή μου cbx αλλιώς... στρώμα!
Πραγματικά θα συμφωνήσω με τις κριτικές των συναδέλφων μοτοσυκλετιστών. Η τιμή αστεία για αυτά που προσφέρει. Το οδήγησα κ έμεινα άφωνος με το ποσό μέτριο είναι. Για ταξίδι δεν κάνει με τίποτα, δεν προστατεύει καθόλου από τον αέρα, τα φρένα του είναι κάτω του μετρίου, οι χώροι επίσης, η σέλα του αστεία, οι αναρτήσεις του να μην αναφερθώ καν. Μηχανάκι που πουλάει μόνο επειδή γράφει yamaha επάνω. Αν το είχε βγαλει καμία κινεζική εταιρεία δεν θα πουλούσε ούτε με 5000€ να το δίνανε. Γενικά παρατηρώ πως οι Ιάπωνες έχουν μείνει μόνο στην αξιοπιστία των μοτερ(τώρα όμως που εχουν βελτιωθεί όλες οι εταιρείες αυτό δεν είναι πλεονέκτημα πλέον). Πιστεύω πως θα γίνει ένα μεγάλο άνοιγμα σε αυτή την κατηγορία με το νέο Aprilia Tuareg με το μοτερ του rs 660 με 100hp κ ας κοστίζει πιο ακριβά. Εκεί πλέον αλλάζουν τα πράγματα. Θα παίρνεις έτοιμη μοτοσυκλέτα με φουλ ηλεκτρονικά από rsv, φρένα brembo, αναρτήσεις κλάσεις ανώτερες από των ιαπωνικών κ θέλω να πιστεύω πως θα αναγκάσει κ τις άλλες εταιρείες να προσπαθήσουν περισσότερο. Μόνο το vstrom είναι ένα καλό all rounder αλλά πιστεύω πως κ αυτό θέλει αλλαγές πλέον. Τα ιαπωνικά φοράνε μοτερ 15 ετών κ βάλε κ η τιμή τους είναι πολύ υψηλή. Μηχανάκια χωρίς εξέλιξη τόσα χρόνια θα έπρεπε να τα δίνουν με 2 χιλιάρικα κάτω.
Μια πατατια ειναι, οπως και ο προκατοχος του.. το οδηγησα. Εχω το μοντελο του '19. Ευτυχως εφτιαξαν λιγο τις αναρτησεις, γιατι στο δικο μου (2019) ειναι για κλωτσιες. Α, επισης κριμα που "mid touring" μηχανακι δεν εχει φερινγκ που να καλυπτει, ακυρωνει την υποτιθεμενη touring φιλοσοφια. Το νεο φερινγκ ειναι ακομη πιο μικρο απο το παλιο. Η ζελατινα ειναι για κλαματα, σα σερβιετα.. Τρως αερα παντου, απο τους ωμους και πανω, με λιγα χιλιομετρα, ακομη και στην πιο ψηλη θεση της. Χρειαζεσαι μια μεγαλη Aftermarket, απο την πρωτη μερα κιολας. Φρενα.. αισιως μετρια η αισθηση, μονοκαβαλος. Με δικαβαλο, εγω και η συζυγος, βλεπεις κατευθειαν τις αδυναμιες τους. Tο ABS, υπερβολικα παρεμβατικο..μην ακουτε τι λενε, κλωτσαει κατευθειαν, εκτος αν οδηγας με 40 χλμ/ω. Η σελα στο καινουριο Tracer ειναι ανεπαισθητα καλυτερη απο το προηγουμενο, στο οποιο ηταν αισχρη.. Αγορασα την υποτιθεμενη "comfort" της Γιαμαχα, για να διαπιστωσω οτι ειναι σχεδον τα ιδια χαλια με την απλη.. Πεταξα τα λεφτα μου. Τι να πω.. Ειναι ενα μηχανακι με πολυ αμφιλεγομενη αισθητικη (το νεο look ειναι αισχρο, κατ εμε), χωρις Traction Control, Ride by Wire/Χαρτες, χωρις εγχρωμη TFT, χωρις USD μπροστινο, συμπλεκτη ολισθησης/slip assist κτλ. Aυτα που ζηταω δεν ειναι αγωνιστικες τεχνολογιες.. Ειναι πραγματα που θεωωρουνται mainstream στο 2020-2021. Tα δινουν οι περισσοτερες εταιρειες στα μεσαια μοντελα τους πλεον. Αξιζει λοιπον τα λεφτα, για ενα ξερο μοτερ (το μονο κορυφαιο πραγμα πανω του), πλαισιο και 2 ροδες? Οχι, δεν τα αξιζει.. Υπαρχει εναλλακτικη? Μονο το Vstrom 650, με τα δικα του στραβα και αυτο (ελλειψη ηλεκτρονικων βοηθηματων κτλ), αλλα σαφως καταληλοτεερο για τουρισμο μεσαιου κυβισμου (τουλαχιστον εκπληρωνει αυτα που υποσχεται) η το Versys 650, με πολυ ποιοτικοτερες αναρτησεις, καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα, αλλα να χανει στα σημεια (κινητηρας / παρωχημενη αισθητικη / ελλειψη ηλεκτρονικων) Αυτο που διακρινω ειναι οτι πλεον, αυτη η μεσαια (650cc - 700cc) κατηγορια εχει μεινει μονο με 3-4 μοντελα, και ειναι ειλικρινα η κατηγορια που τα κανει ολα και συμφερει (απο πολλες αποψεις..) Δεν δειχνουν ιδιαιτερο ενδιαφερον οι εταιρειες, στην αναπτυξη της, δυστυχως.
ασχημη εξατμιση και τελικό , τουλάχιστον αυτό της φωτογραφίας, καλή μηχανή αλλά δεν πουλάει.. γιατι? ... γιατί δεν βλέπεται!
Το 180/55 πίσω λάστιχο είναι υπερβολικό για μοτό 72 ίππων,δυσκολεύει τους ελιγμούς χωρίς επί της ουσίας να προσφέρει και παραπάνω σε πρόσφυση.Ενα 160 Άρι θα ήταν ιδανικό,εκτός ίσως της εμφάνισης.
Η απόσταση από το έδαφος είναι ίδια με το mt07,άρα μια χαρά βρίσκει κάτω.....