Θα πλήρωνες παραπάνω για να έχεις χαμηλή κατανάλωση;

Θα πλήρωνες παραπάνω για να έχεις χαμηλή κατανάλωση;

- Πλέον όλοι κοιτάνε την κατανάλωση.
- Οι νέας σχεδίασης κινητήρες καίνε πολύ λιγότερο.
- Η εξέλιξη αυτή έχει ανεβάσει το κόστος αγοράς.
- Μακροπρόθεσμα βγαίνεις κερδισμένος, αλλά πληρώνεις παραπάνω στην αρχή.

Πλέον όλοι κοιτάνε την κατανάλωση

Για τους περισσότερους έχουν παρέλθει τα χρόνια που τα βασικά χαρακτηριστικά ενός μοντέλου ήταν οι επιδόσεις του και που έψαχναν μεγάλους κινητήρες και μεγάλες ιπποδυνάμεις. Από τη μια η βελτίωση των μικρότερων μοντέλων και από την άλλη το όλο και αυξανόμενο κόστος ζωής έχει οδηγήσει τους πιο πολλούς να αναζητούν μικρά, οικονομικά μοντέλα και ένα χαρακτηριστικό που ίσως πριν 20 χρόνια δεν το πρόσεχε κανείς, τώρα έχει αρχίσει και έχει όλο και μεγαλύτερη σημασία. Η κατανάλωση ενός μοντέλου. Βέβαια όταν η βενζίνη είναι στο 1.30 και ο μισθός σου φτάνει για να είσαι καλυμμένος σε όλες τις υποχρεώσεις σου, να κάνεις τα γούστα σου και να πηγαίνεις και κάθε Σαββατοκύριακο εκδρομή με τη μοτοσυκλέτα σου, γιατί να κοιτάξεις την κατανάλωση; Δυστυχώς αυτές οι εποχές έφυγαν και τώρα όλοι θα δώσουν βάση. Και οι κατασκευαστές φυσικά ακολουθούν αυτή την τάση της αγοράς.

Οι νέας σχεδίασης κινητήρες καίνε πολύ λιγότερο

Πέρα από την τάση της αγοράς, οι όλο και πιο αυστηροί κανονισμοί εκπομπής ρύπων στην Ευρώπη, αναγκάζουν τους κατασκευαστές να βρουν μέσω των R&D τμημάτων τους λύσεις για την κατανάλωση. Μπορεί η αγορά της Ευρώπης σε σχέση με αυτήν της Ασίας να είναι υπερβολικά μικρότερη, όμως είναι ακόμα η Ευρώπη που καθορίζει τις παγκόσμιες τάσεις και ως εκ τούτου παραμένει ψηλά στις προτεραιότητες των κατασκευαστών, ειδικά των νεότερων που τώρα καθιερώνουν το «στάτους» τους. Σαν αποτέλεσμα οι νέας σχεδίασης κινητήρες καίνε σημαντικά λιγότερο από ότι καίγανε μια δεκαετία πριν, κάνοντας έτσι τις μοτοσυκλέτες που τους «φοράνε» πιο οικονομικές ως προς την χρήση τους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η εξέλιξη αυτή έχει ανεβάσει το κόστος αγοράς

Φυσικά τίποτα δεν είναι δωρεάν και αυτή την εξέλιξη (όπως και όλες οι τεχνολογικές εξελίξεις και τα ηλεκτρονικά βοηθήματα που έχουν οι σύγχρονες μοτοσυκλέτες) φτάνει εν τέλει στον καταναλωτή μέσω αυξημένης τιμής αγοράς. Πλέον παίρνεις από μια μοτοσυκλέτα πολύ περισσότερα πράγματα (από άποψη τεχνολογίας) από ότι έπαιρνες πριν μερικά χρόνια – και αυτή είναι μια τάση που φαίνεται να κυριαρχεί αυτή τη στιγμή. Βέβαια – στον τομέα της κατανάλωσης – μπορούμε να πούμε ότι μειώνει το κόστος χρήσης, κάτι που μπορεί να μην σε απασχολήσει κατά την διάρκεια της αγοράς, αλλά σίγουρα θα σε απασχολήσει αργότερα.

Μακροπρόθεσμα βγαίνεις κερδισμένος, αλλά πληρώνεις παραπάνω στην αρχή

Αυτό λοιπόν είναι κάτι που πρέπει να συνυπολογίσει κανείς διαλέγοντας μοτοσυκλέτα. Μια χαμηλή κατανάλωση θα σε κάνει να γλιτώσεις εν τέλει χρήματα στην πορεία, όμως θα πρέπει να δώσεις κάποια παραπάνω στην αρχή. Εδώ έχει να κάνει ξεκάθαρα με την προτίμηση του καθενός. Μπορεί κάποιος να σου πει ότι δεν με νοιάζει πόσο καίει η Χ μοτοσυκλέτα γιατί μου αρέσει ή γιατί δεν σκοπεύω να την κρατήσω αρκετά ώστε να αποσβέσω τα παραπάνω χρήματα που έδωσα για την αγορά της. Ο καθένας λοιπόν θα πρέπει να σκεφτεί τι του ταιριάζει όταν διαλέγει μοτοσυκλέτα, καθώς πολλοί «παντρεύονται» τις μοτοσυκλέτες που αγοράζουν, ενώ άλλοι τις «αλλάζουν σαν τα πουκάμισα». Και είναι και τα δύο μια χαρά, καθώς η ίδια η ουσία του μοτοσυκλετισμού σε αφήνει ελεύθερο να απολαύσεις την δίτροχη χαρά σου όπως εσύ επιθυμείς.