Είναι solo και του φαίνεται! Συνεπιβάτης... γιοκ, ούτε optional τρόπος υπάρχει, ούτε after market κόλπα να τον βολέψουμε κάπου. Persona non grata λοιπόν το δεύτερο άτομο, μόνο ο οδηγός επιτρέπεται πάνω στο Bobber και παρ΄ ότι η σέλα παραείναι στιλάτη για να είναι και άνετη, τελικά στην πράξη σε εκπλήσσει ευχάριστα με το πως συμπεριφέρεται στα μαλακά μόρια. Το πολύ καλής ποιότητας αφρώδες και η ανατομική σχεδίαση είναι υπεύθυνες για αυτό, επιτρέποντας ταυτόχρονες στάσεις για ανεφοδιασμό και ξεμούδιασμα στα 130-140 χιλιόμετερα απόστασης, δεδομένου ότι η κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,8-6,6 λίτρα ανά 100 χλμ. και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 9,1 λίτρων βενζίνης. Η σέλα επίσης έχει την δυνατότητα να ρυθμιστεί σε δύο θέσεις, μια πιο κοντά στο τιμόνι και ελαφρά πιο ψηλά και μια χαμηλότερη και πιο τραβηγμένη πίσω. Εμείς την οδηγήσαμε με την σέλα στην πρώτη, κοντά στο τιμόνι θέση (και ελαφρά πιο ψηλά από τα 690 χλστ. απόστασης από το έδαφος). Οι εντυπώσεις είναι ότι θα πρέπει να είναι κάποιος αρκετά ψηλός για να χρειαστεί να την ρυθμίσει στην πιο πίσω θέση ή να έχει επιλέξει το Bobber στην έκδοση του με το Ape Hanger τιμόνι. Γενικά λοιπόν, υπάρχουν χώροι και για τα πόδια, τα οποία τοποθετούνται σαφώς πιο μπροστά από το σημείο που κάθεται ο οδηγός αλλά μην φανταστείτε τίποτα τεντώματα αλά Προκρούστης, εντελώς φυσιολογικές οι θέσεις και οι γωνίες. Το τιμόνι έρχεται φυσικά στα χέρια, χωρίς να απαιτεί σκύψιμο από πλευράς οδηγού, και τα χειριστήρια είναι εργονομικά σε ότι αφορά στην διάταξη τους και στην χρήση τους. Η πληροφόρηση του οδηγού γίνεται δια μέσου ενός μονού αναλογικού ταχύμετρου, στο εσωτερικό του οποίο υπάρχει ενσωματωμένη μια ψηφιακή οθόνη. Η περιήγηση στο menu της οθόνης είναι πανεύκολη, με το κουμπί “i” στο αριστερό grip και οι ενδείξεις που μπορεί να δει κανείς σε αυτή, είναι στροφόμετρο, στάθμη καυσίμου, ολικός και δυο μερικοί χιλιομετρητές, μέση κατανάλωση και range, καθώς και: α) το επιλεγμένο riding mode (Road ή Rain) και β) το status του traction control (on ή off). Μένοντας στο κοντέρ, εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι μπορεί να ρυθμιστεί (εύκολα, χωρίς εργαλεία) η κλίση του, σε ένα εύρος 90 περίπου μοιρών, από τελείως “flat”, μέχρι σχεδόν κάθετο σε σχέση με το οριζόντιο επίπεδο.
AI κάμερες για παραβάσεις: Σε αυτά τα σημεία θα στηθούν οι πρώτες στην Αθήνα
E-RIDE Liberty-B και Liberty-C: Ηλεκτρικά scooter πόλης με τιμή από 1.246 ευρώ
KTM 990 SMT: Η επιστροφή του sport touring motard στην EICMA 2025
Παρουσιάστηκε το νέο Scooter Italjet Dragster 700 Twin με αλυσίδα στη μετάδοση
Mega scooter με το καλύτερο 0-100 χλμ. / ώρα
Honda CL500 2025: Νέα χρώματα και βελτιώσεις στην εργονομία για την Ιαπωνία
80% πιο οικονομική μετακίνηση από ένα 125άρι
Kawasaki Z1100 2026: Αποκαλύφθηκαν τα σχέδια του νέου naked
Honda WN7: Η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda έρχεται το 2026
Test IXON Nizo Air δερμάτινο & διάτρητο: Ταιριάζει «γάντι» με την Retro μοτοσυκλέτα σου
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.