|
Είναι solo και του φαίνεται! Συνεπιβάτης... γιοκ, ούτε optional τρόπος υπάρχει, ούτε after market κόλπα να τον βολέψουμε κάπου. Persona non grata λοιπόν το δεύτερο άτομο, μόνο ο οδηγός επιτρέπεται πάνω στο Bobber και παρ΄ ότι η σέλα παραείναι στιλάτη για να είναι και άνετη, τελικά στην πράξη σε εκπλήσσει ευχάριστα με το πως συμπεριφέρεται στα μαλακά μόρια. Το πολύ καλής ποιότητας αφρώδες και η ανατομική σχεδίαση είναι υπεύθυνες για αυτό, επιτρέποντας ταυτόχρονες στάσεις για ανεφοδιασμό και ξεμούδιασμα στα 130-140 χιλιόμετερα απόστασης, δεδομένου ότι η κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,8-6,6 λίτρα ανά 100 χλμ. και το ρεζερβουάρ έχει χωρητικότητα 9,1 λίτρων βενζίνης. Η σέλα επίσης έχει την δυνατότητα να ρυθμιστεί σε δύο θέσεις, μια πιο κοντά στο τιμόνι και ελαφρά πιο ψηλά και μια χαμηλότερη και πιο τραβηγμένη πίσω. Εμείς την οδηγήσαμε με την σέλα στην πρώτη, κοντά στο τιμόνι θέση (και ελαφρά πιο ψηλά από τα 690 χλστ. απόστασης από το έδαφος). Οι εντυπώσεις είναι ότι θα πρέπει να είναι κάποιος αρκετά ψηλός για να χρειαστεί να την ρυθμίσει στην πιο πίσω θέση ή να έχει επιλέξει το Bobber στην έκδοση του με το Ape Hanger τιμόνι. Γενικά λοιπόν, υπάρχουν χώροι και για τα πόδια, τα οποία τοποθετούνται σαφώς πιο μπροστά από το σημείο που κάθεται ο οδηγός αλλά μην φανταστείτε τίποτα τεντώματα αλά Προκρούστης, εντελώς φυσιολογικές οι θέσεις και οι γωνίες. Το τιμόνι έρχεται φυσικά στα χέρια, χωρίς να απαιτεί σκύψιμο από πλευράς οδηγού, και τα χειριστήρια είναι εργονομικά σε ότι αφορά στην διάταξη τους και στην χρήση τους. Η πληροφόρηση του οδηγού γίνεται δια μέσου ενός μονού αναλογικού ταχύμετρου, στο εσωτερικό του οποίο υπάρχει ενσωματωμένη μια ψηφιακή οθόνη. Η περιήγηση στο menu της οθόνης είναι πανεύκολη, με το κουμπί “i” στο αριστερό grip και οι ενδείξεις που μπορεί να δει κανείς σε αυτή, είναι στροφόμετρο, στάθμη καυσίμου, ολικός και δυο μερικοί χιλιομετρητές, μέση κατανάλωση και range, καθώς και: α) το επιλεγμένο riding mode (Road ή Rain) και β) το status του traction control (on ή off). Μένοντας στο κοντέρ, εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι μπορεί να ρυθμιστεί (εύκολα, χωρίς εργαλεία) η κλίση του, σε ένα εύρος 90 περίπου μοιρών, από τελείως “flat”, μέχρι σχεδόν κάθετο σε σχέση με το οριζόντιο επίπεδο.
Τα A2 Adventure της αγοράς, με 21 εμπρός τροχό
Voge SR1 ADV: Adventure scooter με TCS, Dash Cam και μεγαλύτερες αναρτήσεις
Στην Ελλάδα η Πανευρωπαϊκή παρουσίαση του SYM ADX 400 TG
Νέο σκούτερ QJMOTOR SQ 16 στα 125cc
Αβέβαιο το μέλλον του MT-10 λόγω Euro5+
Ducati World Premiere 2025: Η Ducati αποκαλύπτει τα νέα μοντέλα της για την ερχόμενη σεζόν
Top 20 εταιρειών Αυγούστου και συνολικών ταξινομήσεων
Πως λειτουργεί το CBS στα scooter;
Test βάση κινητού: SP Connect Moto Mount Pro
Ηλεκτρικά οχήματα για delivery: 3 λόγοι για να κάνετε μια σοβαρή επένδυση
Συνεργασία Auto Μotor House – KSR Group : 6 νέες μάρκες διαθέσιμες στα καταστήματά της
Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη: Εγκατάσταση Φωτοβολταϊκών Πάνελ στη Λεωφ. Αθηνών
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr