Μπορεί το Bobber εκ πρώτης να φαντάζει ως είδος πολυτελείας, ένα μοντέλο για ειδική χρήση, σε ιδανικές συνθήκες. Δεν είναι έτσι! Για την ακρίβεια το Bobber είναι πολύ περισσότερο “πραγματική” μοτοσικλέτα από πολλές εκεί έξω και αυτό γιατί επενδύει σε τομείς που αποτελούν βασικά στοιχεία στην μαγεία των δύο τροχών. “Ανόθευτη” αίσθηση, “άσπιλη” εμφάνιση, ξεκάθαρες και σταράτες κουβέντες. Μια μοτοσικλέτα που χαίρεσαι να την βλέπεις και ακόμη περισσότερο, να την οδηγείς!
Κινητήρας | ||||
Τύπος | 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 4β | |||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.200 | |||
Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) | 97,6 Χ 80 | |||
Συμπίεση (:1) | 10 | |||
Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) | 77/6.100 | |||
Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) | 10,8/4.000 | |||
Τροφοδοσία | Ψεκασμός | |||
Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) | 9,1 | |||
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) | 6,2 | |||
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 180 | |||
Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα | ||||
Τύπος | Ατσάλινο σωληνωτό | |||
Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις | Συμβατικό τηλεσκοπικό KYB 41 χλστ. / - | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 90 | |||
Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις | Μονό αμορτισέρ KYB | |||
Διαδρομή (χλστ.) | 76,9 / - | |||
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ/310 χλστ. διπίστονη δαγκάνα, ABS | |||
Φρένα Π (χλστ.) | Δ/255 χλστ. διπίσTονη δαγκάνα, ABS | |||
Τροχοί - Ελαστικά | ||||
Ελαστικό Ε | 100/90-19" | |||
Ελαστικό Π | 150/80-16" | |||
Διαστάσεις / Βάρος | ||||
Μήκος (χλστ.) | Δ.Α. | |||
Πλάτος (χλστ.) | 800 | |||
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.510 | |||
΄Ύψος σέλας (χλστ.) | 690 | |||
Βάρος (κιλά) | 228 (κενό) | |||
Εξοπλισμός | ||||
ABS / Ρυθμ. | Ν/Ο | |||
Τraction Control / Ρυθμ. | Ν/Ν | |||
Στροφόμετρο | Ν | |||
Immobilizer | Ν | |||
Yπολογιστής ταξιδιού | Ν | |||
Μερικός χιλιομετρητής | Ν | |||
Ένδειξη βενζίνης | Ν | |||
Δείκτης θερμοκρασίας | Ο | |||
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Ο | |||
Ζελατίνα / Ρυθμ. | Ο | |||
Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ | Ν/Ν | |||
Πλάγιο σταντ | Ν | |||
Κεντρικό σταντ | Ο | |||
Χειρολαβές / Σχάρα | Ο/Ο | |||
Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π | Ο/Ο |
ASUS ADV125 – Το νέο Adventure Scooter έφτασε στην Ελλάδα!
Είναι τα αυτόματα κιβώτια το μέλλον της μοτοσυκλέτας;
Πεζοδρομημένα κέντρα: Οι διανομείς απ έξω, οι φορτωτές μέσα – Πού είναι η λογική;
Honda CRF 1100L Africa Twin E-Susp HRC Tricolor - Test
Honda CUV e: Νέο ηλεκτρικό scooter με 70 χλμ. αυτονομία και αποσπώμενες μπαταρίες
Test Shoei GT-Air 3: Το απόλυτο Touring κράνος της ιαπωνικής μάρκας (+Βίντεο)
SYM Arctic Route 2025 part 3 – Στον προθάλαμο της Αλάσκας
Moto Guzzi: Ξεκίνησαν οι αλλαγές στο εργοστάσιο!
Yamaha R1 με ενεργούς αεραγωγούς: Νέα πατέντα για αεροδυναμική και ψύξη μαζί
Κυρανάκης : Επιβράβευση στους δήμους που βοηθούν στην εφαρμογή του νέου ΚΟΚ
Νέο Beverly 310 & 400: Δύναμη, στυλ και τεχνολογία Euro5+ στη Piaggio Λυμπερόπουλος
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr