LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το μπροστινό τηλεσκοπικό πιρούνι προσφέρει αυξημένη σταθερότητα.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις- Φρένα – Με ΜΑΧ επιρροές

Το νέο αναβαθμισμένο ατσάλινο πλαίσιο είναι 3 κιλά ελαφρύτερο και έχει εξελιχθεί με στόχο, μεγαλύτερη ακαμψία και σταθερότητα, μεταφέροντας παράλληλα σπορ επίπεδα χειρισμού στον αναβάτη. Το TMAX ήταν το πρώτο maxi scooter υψηλής απόδοσης που χρησιμοποίησε μπροστινό πιρούνι σε στυλ μοτοσυκλέτας.  Στο ίδιο μοτίβο κινείται και το νέο XMAX 300, που είναι εξοπλισμένο με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά, που μεταφέρει καλύτερο feedback στον αναβάτη και κάνει το scooter περισσότερο σταθερό στις υψηλές ταχύτητες. 

Πίσω έχουν επιλεχθεί διπλά αμορτισέρ που μπορούν να ρυθμιστούν με 5 επιλογές ρυθμίσεων. Το σύστημα πέδησης του Χ-ΜΑΧ κρίνεται ικανοποιητικό, καθώς φέρει ένα υδραυλικό δισκόφρενο 267 χιλιοστών στον εμπρός τροχό και ένα υδραυλικό δισκόφρενο 245 χιλιοστών στον πίσω, που συνδυάζονται με σύστημα ABS. Οι τροχοί 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω, ντύνονται με ελαστικά Dunlop ScootSmart. Επιτυχημένη επιλογή που προσφέρει κράτημα χωρίς να μειώνει την ευελιξία. Το συνολικό βάρος του Χ-ΜΑΧ ανέρχεται στα 179 κιλά, πλήρης υγρών. 

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ