Στο δρόμο

Στο δρόμο
3 Φωτογραφίες »

Είναι εμφανές με το που ανέβεις στη σέλα του D350, ότι η Zontes πήρε το ίδιο πετυχημένο σύνολο του Ε350 και αυτή τη φορά το προσάρμοσε λίγο παραπάνω στις συνθήκες της πυκνής κίνησης της πόλης, χωρίς όμως ταυτόχρονα να θυσιάσει κάτι από την άνεση του πιο GT συγγενή του. To πλάτος διατηρείται σε παρόμοια επίπεδα (στο D350 φτάνει τα 780mm), το οποίο επιτρέπει άνετα τους ελιγμούς μέσα στην κίνηση, ενώ το αρκετά μικρότερο μεταξόνιο (1405mm) κάνει το νέο scooter της Zontes πιο ευέλικτο και πιο …σπορ στη συμπεριφορά του, κάτι που σε συνδυασμό με τον δυνατό κινητήρα φτιάχνει ένα πολύ ωραίο σύνολο.

Η απόκριση του γκαζιού είναι γλυκιά και γραμμική και στις δύο χαρτογραφήσεις, ενώ ακόμα και με την ECO δεν θα νιώσεις λίγος στην επιτάχυνση, όπως δείχνουν και οι μετρήσεις μας (για να επιταχύνει από τα 50 στα 100 χλμ. χρειάζονται 5,2”). Η τελική του ταχύτητα ξεπερνά τα 150 χιλιόμετρα και δεν θα το νιώσεις να ζορίζεται ή να γκρινιάζει ακόμα και αν κινείσαι σταθερά κοντά στο όριό του. Η ζελατίνα στην ψηλή θέση καλύπτει επαρκώς ακόμα και ψηλότερους αναβάτες, ενώ ο μόνος αέρας που θα νιώσεις – και εκεί ισχνά – είναι στην περιοχή των ποδιών.
Oι αναρτήσεις αποσβένουν ικανοποιητικά τις ανωμαλίες του δρόμου, ενώ η απόδοση των φρένων γεμίζει σιγουριά τον αναβάτη, καθώς έχουν ωραίο και δυνατό αρχικό δάγκωμα, μεταφέρουν σωστά την αίσθηση στον αναβάτη και το ABS να λειτουργεί όπως ακριβώς πρέπει , εμπλεκόμενο μόνο όταν αυτό είναι απολύτως απαραίτητο.   Πολύ χρήσιμο στην κίνηση και στο παρκάρισμα της πόλης είναι το χειρόφρενο, το οποίο ανάλογα με την κλίση του παρκαρίσματος μπορεί να ρυθμιστεί σε πιο δυνατές θέσεις «φρεναρίσματος» και μας επέτρεψε να αφήνουμε το D350 σε όλες τις συνθήκες κλίσης χωρίς κανένα άγχος.

Σελίδα 1Zontes D350 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Aνεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά