net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Street για όλους τους τύπους

Τρεις μοτοσικλέτες ικανές για μεγάλες συγκινήσεις. Τρία μεγάλα μοντέλα δρόμου για το 2010. Η επιλογή για το ποιο ταιριάζει στον καθένα εξαρτάται από το budget και το χαρακτήρα του εκάστοτε οδηγού. Το σίγουρο είναι πως και οι τρεις προτάσεις είναι εξαιρετικές και ανυπομονούμε να τις δούμε στους ελληνικούς δρόμους.

 
Agusta Brutale 990R/1090RR
Ο «βάρβαρος»…
Από το όνομα του και μόνο δικαιολογείται ο χαρακτηρισμός. Με κορυφαία περιφερειακά και τις υψηλότερες επιδόσεις της κατηγορίας, είναι ένα αυθεντικό γυμνό.
Τα δυο μοντέλα διαφέρουν μεταξύ τους στην χωρητικότητα και ποιότητα των εξαρτημάτων τους. Ανανεωμένα είναι τα φανάρια, οι καθρέπτες, η ουρά, οι εξατμίσεις και φυσικά, ο κινητήρας. Για το 990R, η χωρητικότητα αυξήθηκε από τα 982 στα 998κ.εκ., ενώ χρησιμοποιείται πλέον ψεκασμός 46χλστ. από τη Mikuni. Το πλαίσιό του ενσωματώνει ένα καινούργιο, πιο ελαφρύ και πιο μακρύ ψαλίδι, μεγαλώνοντας το μεταξόνιο. Οι ζάντες είναι από χυτό αλουμίνιο και συνεργάζονται με το πιρούνι της Marzocchi των 50χλστ. και την ανάρτηση της Sachs πίσω. Με αυξημένο ίχνος και γωνία κάστερ η μοτοσικλέτα είναι πιο σταθερή. Για την ειδική έκδοση RR η χωρητικότητα του κινητήρα αυξήθηκε στα 1078κ.εκ. αφαιρώντας 3χλστ. από κάθε κύλινδρο. Η μεγάλη naked έχει 5 ίππους περισσότερους από το 990R και περισσότερη ροπή. Οι αλλαγές περιλαμβάνουν την εφαρμογή μονόδρομου συμπλέκτη, ρυθμιζόμενα μαρσπιέ, σφυρήλατους τροχούς αλουμινίου, πίσω αμορτισέρ με δοχείο αζώτου και ακτινικά φρένα monoblock της Brembo.
990R/ 1090RR
Κινητήρας: 4Κ, 4T, Υ/Ψ, 16βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 998 / 1.078
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 139/10.600 / 144,2/10.600
Βάρος (κιλά): 190



Honda CBF1000
Ο «κυριλέ»…
Με μισό fairing, μεγάλη σέλα και ζελατίνα, είναι προορισμένο για άνετες, μεγάλες βόλτες.
Για το 2010, το CBF1000 αποκτά νέο αλουμινένιο πλαίσιο και επανασχεδιασμένο κινητήρα ο οποίος παράγει 9 ίππους περισσότερους από τον προγενέστερο. Με βελτιώσεις στον ηλεκτρονικό ψεκασμό, είναι πιο δυνατό στο μεσαίο φάσμα στροφών του κινητήρα, πιο ομαλό και με λιγότερη κατανάλωση. Επίσης, νέο είναι και το πιρούνι των 41χλστ. και το πίσω αμορτισέρ με ρύθμιση της προφόρτισης. Το ψαλίδι απέκτησε μεγαλύτερη ακαμψία, ενώ αλλαγές έγιναν στη σέλα, τη ζελατίνα, τον πίνακα οργάνων και στο πίσω φανάρι, το οποίο είναι LED. Σαν βασικός εξοπλισμός θα παρέχεται, πλέον, το C-ABS και με τον πιο επιθετικό σχεδιασμό του, είναι σαν ο sport-touring ξάδερφος του CBR600RR.
Κινητήρας:4Κ, 4T, Υ/Ψ., 16βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 998
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 106/9,000
Βάρος (κιλά): 245



Kawasaki Z1000
Ο «ινδιάνος»…
Με επιθετική γεωμετρία, υψηλές επιδόσεις και περιφερειακά από το superbike της εταιρείας, είναι φτιαγμένο με σκοπό το ατέλειωτο παιχνίδι.
Με διακριτικά ανανεωμένη εμφάνιση, το νέο Z1000 επικεντρώνεται στις ουσιώδεις αλλαγές. Με κινητήρα μεγαλύτερης χωρητικότητας, πλήρως ρυθμιζόμενο μπροστινό και καινούργιο πλαίσιο, το μεγάλο γυμνό της Kawasaki υπόσχεται μεγαλύτερη σταθερότητα και πιο ομαλή συμπεριφορά. Τα μαρσπιέ και τα φρένα είναι από το Ninja ZX-10R, μιας και η εταιρεία δηλώνει τις ίδιες, σχεδόν, επιδόσεις μεταξύ των δυο. Ο ψεκασμός προέρχεται από ένα σώμα 38χλστ. της Keihin και γίνεται χρήση αυτοσχέδιου ram-air, για καλύτερες επιδόσεις στο μεσαίο φάσμα στροφών. Χάρη στο πίσω αμορτισέρ, το οποίο είναι τοποθετημένο οριζόντια, η θέση οδήγησης είναι χαμηλότερη σε συνδυασμό με τους πεντάκτινους τροχούς και τις κοντύτερες εξατμίσεις τονίζεται το πιο επιθετικό ύφος του. Με την ανανεωμένη γεωμετρία του η εταιρεία φρόντισε για μεγαλύτερη σταθερότητα και οδηγική απόλαυση.
Κινητήρας: 4Κ, 4T, Υ/Ψ, 16βάλβ.
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.043
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 136/10.000
Βάρος (κιλά): 218

 

?????????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ