Κινητήρας/μετάδοση: Με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας
H σωστά σχεδιασμένη μετάδοση μεταφέρει γραμμικά τη δύναμη στο δρόμο, καθιστώντας την πλήρως εκμεταλλεύσιμη.
Η μεγαλύτερη αλλαγή στην τελευταία έκδοση του SH αφορά στον κινητήρα, την τροφοδοσία του οποίου με καύσιμο αναλαμβάνει πλέον ηλεκτρονικά ελεγχόμενος ψεκασμός 26χιλ. Η χωρητικότητά του ανέρχεται σε 153 κ.εκ. και είναι κλασικά τετράχρονος, μονοκύλινδρος και υδρόψυκτος. Η μέγιστη ισχύς του αγγίζει τους 15,5 ίππους στις 8.500 σ.α.λ, ενώ η μέγιστη ροπή των 1,36 kgm κάνει την εμφάνισή της λίγο χαμηλότερα και συγκεκριμένα στις 7.000 σ.α.λ.. Το σύστημα ψεκασμού είναι ειδικά σχεδιασμένο από τη Honda για κινητήρες μικρού κυβισμού και βοηθά στη μείωση της κατανάλωσης (η οποία κατά τη δοκιμή κυμάνθηκε στα 3,7 λίτρα ανά 100 χλμ.). Η χρήση του, μάλιστα, επιτρέπει την τοποθέτηση του προηγμένου καταλύτη της εταιρείας, ο οποίος συμβάλλει τα μέγιστα στην συγκράτηση των εκπεμπόμενων ρύπων σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα, καθιστώντας το SH ένα όχημα πολύ φιλικό στο περιβάλλον. Ας μην ξεχνάμε άλλωστε πως με τις επιλογές αυτές το μοντέλο ήταν από τα πρώτα δίκυκλα που "έπιασαν" τις αυστηρές προδιαγραφές Euro III. Η μετάδοση, τέλος, επιτυγχάνεται με τον κλασικό για scooter τρόπο, δηλαδή μέσω ιμάντα και με τη βοήθεια αυτόματου φυγοκεντρικού συμπλέκτη.