LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Γυμνή στον δρόμο…
Κινητήρας: Με την καρδιά του GSX-R
Η ομαλή απόδοση του από χαμηλά είναι ευπρόσδεκτη αλλά το ξέσπασμα του ψηλά είναι αυτό που σε κερδίζει.
Το κινητήριο σύνολο του GSR προέρχεται από το sport 600άρι της Suzuki, επιλογή αναγκαία προκειμένου να πιάσει τις ιπποδυνάμεις του ανταγωνισμού. Μην ξεχνάμε άλλωστε πως το ίδιο κάνουν Hornet και FZ6, χρησιμοποιώντας μοτέρ από CBR και R6, αντίστοιχα, με την διαφορά βέβαια οτι αυτό προέρχεται από το GSX-R ‘05! Το μοτέρ του GSX-R 600 2005 έχει "εξημερωθεί" πριν την τοποθέτησή του στο GSR, καθώς έχει πλέον διαφορετικούς στόχους να εκπληρώσει. Πρόκειται για έναν κινητήρα με τέσσερις κυλίνδρους εν σειρά, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, τροφοδοσία με σώματα ψεκασμού 38 χιλ. και χωρητικότητα 599 κ.εκ. Η μέγιστη ισχύς έχει περιοριστεί στους 98 ίππους στις 12.000 σ.α.λ. (από 120 στο GSX-R) λειτουργώντας προς όφελος της απόδοσης στις χαμηλές και μεσαίες σ.α.λ., ενώ η μέγιστη ροπή ανέρχεται στα 6,5 kgm στις 10.000 σ.α.λ.

 
 Suzuki GSR 600
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Φρένα: Αγκυρες έχω ρίξει…
¶νεση: Ισορροπημένος χαρακτήρας
Κινητήρας: Με την καρδιά του GSX-R
Πλαίσιο/αναρτήσεις: Σφιχτοδεμένο σύνολο
Οι αντίπαλοί του
Οδηγώντας: Αυθεντικό streetfighter
Συμπέρασμα: Ήρθε για να μείνει


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ