LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Triumph Daytona 675
Επιστροφή στις ρίζες
daytona dy , triumph - Το τετρακύλινδρο Daytona 650 κέρδισε με την αξία του τη δόξα που του άξιζε. Ήταν εύχρηστο και μια πολύ καλή all-rounder μοτοσικλέτα. Το
Το τετρακύλινδρο Daytona 650 κέρδισε με την αξία του τη δόξα που του άξιζε. Ήταν εύχρηστο και μια πολύ καλή all-rounder μοτοσικλέτα. Το "made in Japan" κυνηγητό όμως, των ίππων και των γραμμαρίων, δεν ταίριαζε και δεν ήταν αρκετό για τους τεχνικούς από το Hinckley. Και η φλογερή επιθυμία τους να φτιάξουν μια μοτοσικλέτα μοναδική, πανέμορφη, sport και… ξανά τρικύλινδρη, απέκτησε υπόσταση με το ολοκαίνουργιο Daytona 675.
Τον τελευταίο καιρό καταφτάνουν όλο και πιο συχνά νέα από το Βρετανικό στρατόπεδο. Και όλα τους είναι ευχάριστα. Από το ανυπέρβλητο Rocket III και το φουτουριστικό Sprint ST, μέχρι το απίστευτο Speed Triple, μια από τις καλύτερες μοτοσικλέτες όλων των εποχών. Από το συγκινητικό Scrambler και την αναβίωση του Thruxton 900, μέχρι το καινούργιο ασφάλτινο Tiger και το μικρότερο Speed Triple με το νέο κινητήρα των 675 κ.εκ. Και όλ' αυτά από μια εταιρία 100% Βρετανική, με ιστορία μεγαλύτερη από έναν αιώνα, που ορθοπόδησε και άρχισε ξανά την παραγωγή μοτοσικλετών μόλις το 1991 και με ετήσια παραγωγή 40.000 μονάδων (το 85% εξαγώγιμο). Ελπίζουμε μόνο, όλα αυτά να σημαίνουν ότι η Βρετανική φίρμα έχει πάρει τα πάνω της, για τα καλά. Το Daytona 675 είναι η πρώτη τρικύλινδρη sport μοτοσικλέτα της Triumph μεσαίου κυβισμού και αποτελεί το λαμπρότερο απόγονο της μοτοσικλέτας "ορόσημο" στην πρόσφατη ιστορία της Triumph, της τρικύλινδρης Daytona T595, που από το 1997 κιόλας τόλμησε και απαρνήθηκε τα καρμπυρατέρ για χάρη της τεχνολογίας και του ηλεκτρονικού ψεκασμού. Στην ακόμα πιο πρόσφατη ιστορία της Triumph συναντάμε τους τρεις πραγματικούς προπομπούς του νέου 675. Την ΤΤ600 (2000) που ήταν και η πρώτη τετρακύλινδρη της Triumph στα 600κ.εκ., την Daytona 600 (2003) και την πιο πρόσφατη και τελευταία τετρακύλινδρη της σειράς, Daytona 650 (2005).

 
 Triumph Daytona 675
Οδηγώντας στην πίστα
Προαιρετικός εξοπλισμός
Πλαίσιο: 2,5 κιλά ελαφρύτερο!
Κινητήρας: 675 κ.εκ. / 125 ίπποι
Αναρτήσεις: USD πιρούνι και χυτό ψαλίδι
Τροφοδοσία: 44άρια σώματα
Ηλεκτρικά / Όργανα
Φρένα: Με τη σφραγίδα της Nissin
Το καλύτερο της...


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ