Εκπληκτική ποιότητα κατασκευής, μικρές διαστάσεις και στρίμωγμα ιαπωνικών προδιαγραφών. Παρατηρείστε το σταμπιλιζατέρ, το ρυθμιζόμενο άξονα του ψαλιδιού, τη γεφύρωση του κυκλώματος φρένων στην αριστερή μπροστινή δαγκάνα και τη διάταξη του υποπλαισίου.
Το πλαίσιο του Daytona 675 έχει εξελιχθεί σε άμεση συσχέτιση με τον κινητήρα. Συνεπώς οι διαστάσεις του και κυρίως το πλάτος του έχουν κρατηθεί σε χαμηλά επίπεδα χάρη στην τρικύλινδρη διάταξη του κινητήρα. Το όφελος είναι άμεσο και κύριος αποδέκτης είναι ο αναβάτης. Σε νούμερα τα προηγούμενα μεταφράζονται σε μείωση του πλάτους κατά 105 χιλ. (21%) και μείωση του βάρους κατά 2,45 κιλά (22%), σε σχέση με το προηγούμενο τετρακύλινδρο Daytona 650. Το πλαίσιο αποτελείται από δύο χυτά κομμάτια, το μπροστινό που περιλαμβάνει το λαιμό και τις δύο κεντρικές δικούς και το πίσω που έχει μια βάση του κινητήρα και στηρίζει και το επίσης χυτό ψαλίδι. Οι τεχνικοί της Triumph έχουν προσπαθήσει να φέρουν όσο το δυνατό κοντύτερα τον κεντρικό άξονα του ψαλιδιού στο κέντρο βάρους της μοτοσικλέτας. Η απόσταση του τροχού του άξονα του πίσω τροχού από τον άξονα του ψαλιδιού είναι 574χιλ. τη στιγμή που το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.329χιλ. Μεγάλη προσπάθεια έχει γίνει και στη μείωση των μη αναρτώμενων μαζών. Με τις νέες 5μπρατσες ζάντες, το Daytona έχει γλιτώσει στο σύνολο 2,47 κιλά, πλην της εμφάνισης, πλην της ομοιόμορφης μάζας και βέβαια πλην της αυξημένης αντοχής. Προσοχή έχει δοθεί και στα πλαστικά του νέου Daytona, καθώς μόνο από τα φέρινγκ, έχει σωθεί ένα ολόκληρο κιλό. Τα φέρινγκ του 675 είναι κατασκευασμένα από νέα υλικά, πολύ πιο ανθεκτικά και άθραυστα.