Η φιλοσοφία εξοικονόμησης χώρου έχει διατηρηθεί στην κατασκευή ολόκληρου του κινητήρα.
Μπορεί το μοτέρ του Daytona να έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα από τους τετρακύλινδρους 600άρηδες κινητήρες του ανταγωνισμού, όμως το ατού της τρικύλινδρης διάταξης γλιτώνει από μόνο του τον περισσότερο χώρο.
Για παράδειγμα, για να μικρύνει ο όγκος της κυλινδροκεφαλής, η περιεχόμενη γωνία των βαλβίδων βρίσκεται στις 23 μόλις μοίρες. Επίσης στην κεφαλή, οι δύο εκκεντροφόροι, πλην του ότι έχουν σημαντικά μικρότερο μήκος καθώς οδηγούν 12 βαλβίδες και όχι 16, διαθέτουν μονοκόμματο και ενιαίο καβαλέτο με ενσωματωμένους αγωγούς λαδιού και λιγότερους οδηγούς, που όχι μόνο μειώνει την πολυπλοκότητα, αλλά κάνει και την αποσυναρμολόγηση πολύ πιο εύκολη. Το ίδιο ισχύει και με τις γλίστρες της καδένας αλλά και τον τεντωτήρα, που μπορούν πλέον να βγουν χωρίς να χρειάζεται να αφαιρεθεί η κεφαλή.
Ακόμα και τα μπουλόνια που δένουν την κεφαλή με τους κυλίνδρους έχουν λεπτύνει στα 9χιλ., αλλά και οι, συνδυασμένης λειτουργίας, τρόμπες λαδιού και ψυκτικού υγρού είναι ενσωματωμένες στο κεντρικό μπλοκ του κινητήρα, γλιτώνοντας έτσι ένα σωρό εξωτερικά κυκλώματα και αγωγούς.
Επίσης, το κιβώτιο ταχυτήτων έχει πιο compact διαστάσεις, ο στρόφαλος είναι ελαφρύτερος και ο αντικραδασμικός άξονας είναι κούφιος. Ο αντικραδασμικός άξονας και η καμπάνα διαθέτουν σύστημα διπλών γραναζιών (pre-loaded backlash eliminator) για πιο ήσυχη και ακριβή λειτουργία. Επίσης, βελτιωμένη είναι η κυκλοφορία του λαδιού στις μπιέλες, το στρόφαλο, τα έμβολα τα πηνία (για ψύξη) και το συμπλέκτη και παράλληλα υπάρχει και σύστημα ταχείας θέρμανσης του ψυκτικού υγρού.
Οι τρύπες ανάμεσα στους κυλίνδρους είναι μεγαλύτερες για να μικρύνει η διαφορά πίεσης.
Και πλην όλων των προηγούμενων, οι βαλβίδες, τα γρανάζια του κιβωτίου, ο επιλογέας ταχυτήτων, τα έμβολα, οι μπιέλες και το πάνω ελατήριο των εμβόλων, διαθέτουν ειδικές επιστρώσεις, με στόχο τη μεγαλύτερη αντοχή στις μηχανικές καταπονήσεις.