Στον πόλεμο που έχει ανοίξει στην κατηγορία των σκούτερ 250 κ.εκ. έρχεται να προστεθεί ένας ακόμα μαχητής φρέσκος και ετοιμοπόλεμος. Η Yamaha πέταξε στην αρένα ένα ελπιδοφόρο δίκυκλο και το βάζει να κονταροχτυπηθεί ακόμα και με το δικό της πολεμιστή X-Max…
Το Χ-City ανήκει σε μια από τις εμπορικότερες κατηγορίες δικύκλων που είναι τα scooter 250 κ.εκ.. Η Yamaha το γνωρίζει καλά και αυτό δικαιολογεί την παρουσίαση του X-City που δεν αντικαθιστά το X-Max, αλλά αποτελεί έναν παράλληλο εκπρόσωπό της στην κατηγορία. Οι διαφορές τους είναι μικρές αλλά ουσιαστικές, γεγονός που πιθανόν να στρέψει το αγοραστικό κοινό υπέρ του, σε βάρος φυσικά του X-Max. Δυνατό χαρακτηριστικό της κατασκευής και αυτό που έπαιξε και σημαντικό ρόλο στο ντιζάιν του X-City είναι ο εμπρός 16 ιντσών τροχός. Είναι αλήθεια πως τα μικρόροδα scooter χάνουν συνεχώς μερίδιο πωλήσεων από τα αντίστοιχα με μεγάλους τροχούς και πως το πρώτο ερώτημα του αγοραστή στον εκάστοτε ντίλερ είναι πόσο ιντσών είναι οι τροχοί. Τα ευεργετικά αποτελέσματα άλλωστε των scooter με μεγάλους τροχούς και ιδιαίτερα σε χώρες με τη δική μας κακή μορφολογία της ασφάλτου είναι ευεργετικά.
Μελετώντας το X-City μοιάζει με μια βελτιωμένη έκδοση του X-Max δείχνοντας πως η Yamaha ( της αξίζουν συγχαρητήρια) δε φοβήθηκε ακόμα και την εσωτερική σύγκριση.
Η πρώτη οδηγική παρουσίαση τουX-City στη δημοσιογραφική κοινότητα πραγματοποιήθηκε στη γειτονική Ιταλία και συγκεκριμένα στη Νάπολη δίνοντας την ευκαιρία στην ελληνική αποστολή να αντιμετωπίσει συνθήκες κυκλοφοριακής αγωγής παρόμοιες με τις εγχώριες, αλλά και επίπεδα ασφάλτου παρεμφερή με τα δικά μας.