Απομονώνοντας το X-City σε τμήματα η συγγένεια του με το X-Max είναι φανερή, Βέβαια, εξετάζοντας το scooter σαν σύνολο, η οπτική ομοιότητα με το X-Max δεν είναι τόσο έντονη. Βασικό μέλημα στο σχεδιασμό του X-City έπαιξε το να τονιστεί η μεγάλη διάμετρος του εμπρός τροχού. Η ποδιά είναι καμπυλωτή, παράλληλη με τον τροχό, σε μια προσπάθεια ώστε το μεγαλύτερο μέρος του τροχού να είναι σε κοινή θέα. Το μούτρο και τα δύο φωτιστικά σώματα προσδίδουν αρκετό δυναμισμό στην κατασκευή, ενώ και το εμπρός φτερό, που σχεδόν ενσωματώνεται με το σύνολο, συντελεί στη διαφοροποίησή του από το X-Max. Το πίσω μέρος του νέου scooter της Yamaha θα διαφοροποιηθεί από το αδελφό scooter στα φωτιστικά σώματα, που διαθέτουν τμήματα από άσπρο κρύσταλλο. Ο πίνακας οργάνων είναι αρκετά ίδιος με του X-Max και διαθέτει όλες τις ενδείξεις που θα χρειαστεί ο οδηγός από ένα scooter. Η ποιότητα κατασκευής είναι υψηλή και τριξίματα από τα πλαστικά δεν εντοπίστηκαν ακόμα και όταν το scooter περνούσε πάνω από πλακόστρωτο.