LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Aποστολή

Aποστολή
Εμφύλιος πόλεμος
Αναρτήσεις: Με ιταλικά κριτήρια
Διαβάστηκε από 55708 αναγνώστες
Τα πίσω διπλά αμορτισέρ διαθέτουν αρκετά σφιχτή λειτουργία στερώντας άνεση από το scooter της Yamaha.
Όπως στο SH 300i, που είχαμε την ευκαιρία να παραβρεθούμε στην παρουσίαση του, έτσι και στο X-City εκεί που εντοπίσαμε το μελανό σημείο ήταν στη λειτουργία των αναρτήσεων. Στην Ιταλία, όπου και το μεγαλύτερο ποσοστό πωλήσεων scooter, η ποιότητα της ασφάλτου αγγίζει το τέλειο, οι επιθυμίες του αγοραστικού κοινού κλίνουν στη σφιχτή λειτουργία των αναρτήσεων με αποτέλεσμα την καλύτερη οδική συμπεριφορά. Φυσικά αυτά στην Ιταλία, μιας και προχωρώντας σε μία υποθετική σκέψη για τη λειτουργία των αναρτήσεων στο ελληνικό οδικό δίκτυο τα μηνύματα δεν είναι και τόσο αισιόδοξα. Τον εμπρός τροχό αναρτά τηλεσκοπικό πιρούνι με διαδρομή 100 χιλ., ενώ πίσω υπάρχουν δύο αμορτισέρ που παρέχουν διαδρομή 105 χιλ. Η λειτουργία τους, όπως ήδη καταλάβατε, είναι ιδιαίτερα σφιχτή, με εντονότερο βαθμό στον πίσω τροχό. Η αργή συμπίεση και η γρήγορη επαναφορά στερούν επίπεδα άνεσης και χαλούν την συνολικά καλή εικόνα του X-City.

 
 Αποστολή στην Ιταλία
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική: Με επίκεντρο τον εμπρός τροχό
Κινητήρας: Με ψεκασμό
Φρένα: Φιλικά προς το χρήστη
Αναρτήσεις: Με ιταλικά κριτήρια
Χώροι- Εργονομία: Σε ικανοποιητικό βαθμό
Οδηγώντας: User Friendly
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ