LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Aποστολή

Aποστολή
FZ6 σε απλή και GTI έκδοση
Κινητήρας: 78 ή 98 χμ… 78 και 98!
Διαβάστηκε από 61083 αναγνώστες
Ο κινητήρας του S2 διαθέτει όπως και το περσινό μοντέλο 98 ίππους και έχει δεχθεί αλλαγές στην χαρτογράφηση και στην διακλάδωση των σωλήνων του σύστηματος εξαγωγής.
Οι μεγαλύτερες και ουσιαστικότερες διαφορές μεταξύ των δύο εκδόσεων του FZ6 εντοπίζονται στην απόδοση των κινητήρων τους. Στην λογική πως η Yamaha ήθελε να έχει στην γκάμα της μια entry lever μοτοσικλέτα μεσαίου κυβισμού, προσιτή ακόμα και για το ασθενές φίλο επενέβη στο περσινό μοντέλο διαμορφώνοντας τα χαρακτηριστικά του κινητήρα του. Το απλό της σειράς των FZ6 έχει ‘’ρίξει’’ την απόδοση του στους 78 ίππους ενισχύοντας τις χαμηλομεσαίες στροφές και ‘’ψαλλίδισε’’ τις ακμές στο διάγραμμα ισχύς ώστε ο κινητήρας να παρουσιάζεται φιλικότερος. Οι αλλαγές στην χαρτογράφιση αν και αρχικά δεν μας είχαν πείσει πως από μόνες τους θα μπορούσαν αν έχουν κάποια ουσιαστική αλλαγή στα χαρακτηριστικά του κινητήρα η πραγματικότητα φρόντισε να μας διαψεύσει. Ο κινητήρας είναι ελαστικότερος στις χαμηλομεσαίες σ.α.λ και με διακριτικό ξέσπασμα στις υψηλές. Επίσης άλλο ένα χαρακτηριστικό που μας έκανε εντύπωση, αν και δεν αναφέρονται αλλαγές από την Yamaha είναι στο κιβώτιο ταχυτήτων που δούλευε μαλακότερα στην απλή έκδοση, λογική που μπορεί να δικαιολογηθεί από το μικρότερο φορτίο που δέχονται τα γρανάζια και οι άξονες του κιβωτίου. Το S2 με τον αποδοτικότερο κινητήρα (έχει παραμείνει στα περσινά επίπεδα) έχει δεχθεί σημαντικότερες αλλαγές στα ‘’χαρτιά’’ αλλά μικρότερες στην ‘’πράξη’’ . Ο κινητήρας του S2 διαθέτει και αυτός νέα χαρτογράφηση και πέρα από τον νέο καταλύτη που διαθέτουν και τα δύο μοντέλα αλλαγές βρίσκουμε και στο σύστημα εξαγωγής του με τους σωλήνες να είναι συνδεδεμένοι με διάταξη 4 σε 2 σε 1 σε 2. Για καλύτερο συντονισμό σύμφωνα με την Yamaha, όπως και στα Supersport μοντέλα της, οι πρώτες δύο διακλαδώσεις ενώνουν, ασυνήθιστα, τον δεύτερο και τρίτο κύλινδρο και αντίστοιχος συμβαίνει με τις εξαγωγές των δύο ακριανών σωληνώσεων. Στην πράξη τώρα η απόδοση και η γενικότερη συμπεριφορά του κινητήρα μοιάζει αρκετά με αυτή του περσινού μοντέλου.

 
 Aποστολή Ισπανία
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική: Ευνοούμενο το S2
Κινητήρας: 78 ή 98 χμ… 78 και 98!
Πλαίσιο - ψαλίδι: Το εξάγωνο στο ‘’πλευρό’’ του S2
Αναρτήσεις: Sport 2 προσανατολισμοί
Φρένα: Μονομπλόκ δαγκάνες για κάθε μέρα!
Εργονομία: Αντίφαση
Οδηγώντας: Δαβίδ και Γολιάθ
Συμπέρασμα: Κράμερ εναντίον κράμερ


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ